Zach

someone

vähä oli taas hyvä jakso :DD mutta totajoo. vähä Zach on ärsyttävä!!!!1 yrittää tahallaan pilata summerin ja sethin suhteen. :

34

949

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • someone

      [osaan todellakin kirjoittaa! :]

      • HeavenAngel93

        just joo...aika älytöntä ruveta vihaamaan jotain , joka on vaan roolihahmo...oon itse kattonu o.c:n kaikki jaksot, mutten silti ajattele että vitsi kun on ihanaa että SETH JA SUMMER ON SÖPÖ PARI...ajatelen enemmänkin että hyvän ohjelman ihmiset on tehny...kannattais lopettaa vähäks ajaks telkun katto jos pitää ottaa noin vakavasti..


      • someone
        HeavenAngel93 kirjoitti:

        just joo...aika älytöntä ruveta vihaamaan jotain , joka on vaan roolihahmo...oon itse kattonu o.c:n kaikki jaksot, mutten silti ajattele että vitsi kun on ihanaa että SETH JA SUMMER ON SÖPÖ PARI...ajatelen enemmänkin että hyvän ohjelman ihmiset on tehny...kannattais lopettaa vähäks ajaks telkun katto jos pitää ottaa noin vakavasti..

        sanoo neiti,joka on mua nuorempi. :D kuules,se oli vain mun mielipede...josse sua häirittee nii pidä kuule silti turpas kii. en jaksais enää kuunnella tollasia teini ihqud4it4. ja mähän kuule telvisiota katton ,jos mua huvittaa. sun ei kannattais tulla itseäs vanhempia neuvomaan. oot lebso. o_OOO


      • prilla_heart
        someone kirjoitti:

        sanoo neiti,joka on mua nuorempi. :D kuules,se oli vain mun mielipede...josse sua häirittee nii pidä kuule silti turpas kii. en jaksais enää kuunnella tollasia teini ihqud4it4. ja mähän kuule telvisiota katton ,jos mua huvittaa. sun ei kannattais tulla itseäs vanhempia neuvomaan. oot lebso. o_OOO

        toi on kyllä vähän raukkamaista haukkuu 12-13 vuotiast nuorta ja ilmeisen fiksua koska toi kyl vähän kuulostaa hullulta!!!sori ny vaanXD


      • Tuulenujellus
        prilla_heart kirjoitti:

        toi on kyllä vähän raukkamaista haukkuu 12-13 vuotiast nuorta ja ilmeisen fiksua koska toi kyl vähän kuulostaa hullulta!!!sori ny vaanXD

        ...yleinen mielipidepalsta ja jokainen saa sanoa mielipiteensä (kunhan muistettais jokainen perustella ne omat mielipiteet). Haukkuminen on asia erikseen ja se ei näille palstoille kuulu.


      • prilla_heart
        Tuulenujellus kirjoitti:

        ...yleinen mielipidepalsta ja jokainen saa sanoa mielipiteensä (kunhan muistettais jokainen perustella ne omat mielipiteet). Haukkuminen on asia erikseen ja se ei näille palstoille kuulu.

        joo niin on, mut periaatteessa eihän kukaan oo kenenkään mielipititä arvostellu...oon kyl samaamieltä kanssasi tuulenujellus, ettei haukkuminen kuulu tänne!


      • someone
        prilla_heart kirjoitti:

        joo niin on, mut periaatteessa eihän kukaan oo kenenkään mielipititä arvostellu...oon kyl samaamieltä kanssasi tuulenujellus, ettei haukkuminen kuulu tänne!

        lol. prilla_heart? et muka oo toisten mielipteitä arvostellu? just tos aiemmin sanoit ainaki että mun mielipiteen on ihn hulluja! eli varmaa siis tarkoitit,että mäki olen. että kiitti vaa,neiti täydellinen. ja..ois pitäny lisätä tohon viestiin,että ei millekkää zach -terroristi faneille.


    • someone

      ja kaimmä ny sen oon tienny,että se on vain pelkkä sarja. ja että Zach on vaan roolihahmo. ja mun mielestä Zach onnistuu tosi hyvin roolissaan,kun osaa olla niin ärsyttävä. oikeesti se on ihan erilainen ihminen,mutta mäpä oonki puhunu kokoajan sen roolihahmosta. se on mielipide kysymys. ja mun mielestä se on ärsyttävä. jokaisella on omat mielipiteensä,eikä teidän tarvi tulla tänne kritisoimaan ja haukkumaan mun mielipiteitä. et SORRY vaan!!!!1

    • -myy-

      juuh..:) mun mielestä o.c. on tosi hyvä sarja. ja munki mielestä Zach on aika ärsytttävä. vaikka onhan se välillä ihan mukava...

    • jokutaikkavaikka.

      no tavallaan..paitsi et mielipide-kysymyshän se on. ei teidän tarvi siitä tapella. :)) pääsiäinenkin on tulossa! HYVÄÄ PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE!!! :]

    • someone

      jjuu. ohan se,ohan se. anteeksi nyt jos olen jonkun mielen pahoittanut. anteeksi. anteeksi. anteeksi.

      • someone

        iloista pääsiäsitä myöskin sulle!


      • someone
        someone kirjoitti:

        iloista pääsiäsitä myöskin sulle!

        niin.


      • piitu
        someone kirjoitti:

        niin.

        Hyvää pääsiäistä kaikille! Mun on kyllä pakko sanoa, että Zach on kauhee, sori. Mutta eihän siinä oo mitään järkee ruveta toisten mielipiteitä arvostelee. Jokainen ihminen on erilainen. Ootteko samaa mieltä?


      • ihminen.
        piitu kirjoitti:

        Hyvää pääsiäistä kaikille! Mun on kyllä pakko sanoa, että Zach on kauhee, sori. Mutta eihän siinä oo mitään järkee ruveta toisten mielipiteitä arvostelee. Jokainen ihminen on erilainen. Ootteko samaa mieltä?

        samaa mieltä piitu sun kans ^^ :D


    • laarilaa

      joo. onhan Zach. munki mielest summer ja seth on tosi ihqu pari. :) nams,seth on söpöö.

    • raksu

      uuh

      • piitu

        Mullekko sä siinä vittuilet!? Ja haista paska! Suutuitsä semmosesta, kun mä en tykkää Zach hahmosta? Se on paska! Jos tykkäät siitä noin paljo, nii painu sit vaikka nu&&ii sitä!!! raksun mielestä Zach-ääliö on aina niin söpönä. Voi voi kun raksua nyt p4ne##aa... Hah hah!


      • raksu.

        en mä sua piitu tarkottanu...ja kiitti vaa aiva vitusti.


      • raksu
        piitu kirjoitti:

        Mullekko sä siinä vittuilet!? Ja haista paska! Suutuitsä semmosesta, kun mä en tykkää Zach hahmosta? Se on paska! Jos tykkäät siitä noin paljo, nii painu sit vaikka nu&&ii sitä!!! raksun mielestä Zach-ääliö on aina niin söpönä. Voi voi kun raksua nyt p4ne##aa... Hah hah!

        ..päättelit et mua muka panettaa? kaiken maailman ääliöitä tääläki liikkuu...o_OOO


    • ..akira

      tsau! hyvä sarja ainakin on :) hyvät jutut teil täällä näin

    • raksu

      ja viel laittelet tollasii merkkei toho välii,ku et suoraa uskalla sanoo. p4n3tt44. hahhhah. lol.

      • Piitu

        Tota, mä kyllä luulin, että sä tarkotit mua.


      • raksu
        Piitu kirjoitti:

        Tota, mä kyllä luulin, että sä tarkotit mua.

        aijjaa. no siinäs sitte luulit. ja enhän mä nyt sua tarkottanu.


      • iitu
        Piitu kirjoitti:

        Tota, mä kyllä luulin, että sä tarkotit mua.

        ^^ onhan se Zach aikasta tyhmä. älkkää suuttuko,pliis!


      • piitu
        raksu kirjoitti:

        aijjaa. no siinäs sitte luulit. ja enhän mä nyt sua tarkottanu.

        sori raksu. Sovitaanko?


      • raksu
        piitu kirjoitti:

        sori raksu. Sovitaanko?

        juu...ei se mitn. :D sovitaa vaa.


    • zzz

      kyl.

    • niikyljoo

      on se

    • pääsiäis-tipu

      hihi. :)

      • prilla_heart

        olis vaan kiva sanoo että munkin mielestä zack on aika ääliö, mut ei teidäm MUN mielipidettä tarvii arvostella...mutta someone, jos satut lukee tän niin sori mut mä vaan oo sellanen ku oon...


      • someone
        prilla_heart kirjoitti:

        olis vaan kiva sanoo että munkin mielestä zack on aika ääliö, mut ei teidäm MUN mielipidettä tarvii arvostella...mutta someone, jos satut lukee tän niin sori mut mä vaan oo sellanen ku oon...

        heh, pääsiäinen oli ja meni jo : DD hieman jäljessä sä sitä juhlit. vai!!? noo. anteeksi vaan jos pahoitin mieles.


    • kirse

      zach on ihan kakka :@ vihaan sit. marrisa&ryan ja sit summer&seth nii sit ois kaikki hyvin :)

    • Anonyymi

      Outo kirjoitus, mutta ruotu vasta sen jälkeen myyntiin jos tuety asikas on hengissä, eikä autovakuutus korvaus tilassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      98
      6927
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2710
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2293
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      84
      1970
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1691
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      7
      1493
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1304
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1268
    Aihe