Miten suhtaudutte

bluepoem

Aikuisiin jotka "fanittaa" jotakin julkkista,, esimerkiksi pienilista.
Jari. Sillanpää; Marita.Taavitsainen; Jone. Niukula. Julia. Roberts; Penelope Cruz ym. ym.

Kommentoikaapa miten näette fanittaja ystävänne,, tai miten teitä kohdelaan kun kerrotte fanittavan jotakin julkisuuden henkilöä.

12

603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm

ei voi mitään.

• bluepoem

Eikö se kerro toisten saavutusten arvostamisesta??
        Eikö se kerro siitä että, ei ole kateellinen??

• junttiukko
        bluepoem kirjoitti:

Eikö se kerro toisten saavutusten arvostamisesta??
        Eikö se kerro siitä että, ei ole kateellinen??

niin kauan kuin se ei mene palvomiseksi!
        Juuri Jari Sillanpään tapauksessahan oli paljolti siitä kysymys ja nyt tädit järkyttyivät kun Jari tulikin kaapista,kai alitajuntaisesti toivoivat heillä itsellään olevan jonkinlaisia mahiksi kun Jari ei edellenkään nelikymppisenä ollut löytänyt "sitä oikeaa naista":)

• t-j...

tuo "fani" juttu on jokaisen oma asia... ;)
      Ja siksi kannatankin...
      Suomalaista moottori-urheilua,
      lähes kaikissa sen lajeista... ;)))

Oiskohan Mulla Bensaa Suonisa... ;D

• Loistava.polku

Minä olen ihan kaamee Junnu Vainio-fani, Frida Kahlo-fani, Stephen King-fani ja vaikka mikä fani..... Mitäs vikaa siinä on?

• kika

...kuin vaikkapa haastaa riitaa naapureiden kanssa tai kätistä elämisen hirveyttä. Monet fanittajat käyttävät ylimääräisen energiansa ravaamalla konserteissa tai missä sitten fanittavatkin, mutta onhan se harrastus siinä kuin muutkin harrasteet.

Jos se menee sellaiseksi idolin kotinurkilla vakoiluksi ja sairaalloisiin roikkumisiin idolin kimpussa, niin silloin mietin onko kaikki ihmisellä kotona.

• ..oma asia?
      mä olen tainnu fanittaa Hectoria n. 40 v tietämättäni ;)
      Lähdin hänen konserttiin vähän niin kuin seuraksi, ja miten upea fiilis siitä jäi!
      Enkä ois ikinä uskonut kuinka paljon tuttua ja nostalgista musaa siellä kuuli.
      Muutakin kuin "Nostalgiaa".. ;)

• Animus

...on niin upea juttu ettei voi olla fanittamatta.
      Taistelen kyllä kuuskymppisenäkin sitä vastaan, että pitäisi käyttäytyä jotenkin muuten kun itselle luonnollisesti - ja vain siksi että tietyssä iässä pitäisi olla tietynlainen...uh miten rasittavaa!

Kyllä noita elämänlyömiä keski-ikäisiä näkee ihan tarpeeksi, ei oo onneksi mitään hinkua siihen jengiin!

• Lähikaupan kassarouva katseli aikoinaan mietteliäästi pankkikorttiani, jossa on Nightwishin kuva;)
        Toki minulla on paljon muitakin "fanituksen" kohteita. Keikoilla/festareilla en valitettavasti juurikaan käy, kun isäntää ei tahdo saada kuskiksi/kaveriksi:(

Toisaalta vierastan ajatusta heitellä "pikkareita" tai kyynelehtiä esim. jonkun Sillanpään konsertissa.
        Henkilöpalvonta on minulle täysin vieras käsite, mutta kukin tyylillään.

• Vieläkö
        Minea44 kirjoitti:

Lähikaupan kassarouva katseli aikoinaan mietteliäästi pankkikorttiani, jossa on Nightwishin kuva;)
        Toki minulla on paljon muitakin "fanituksen" kohteita. Keikoilla/festareilla en valitettavasti juurikaan käy, kun isäntää ei tahdo saada kuskiksi/kaveriksi:(

Toisaalta vierastan ajatusta heitellä "pikkareita" tai kyynelehtiä esim. jonkun Sillanpään konsertissa.
        Henkilöpalvonta on minulle täysin vieras käsite, mutta kukin tyylillään.

bändiä fanitat?

• Vieläkö kirjoitti:

bändiä fanitat?

vain materiaalia, jossa Tarja on mukana.
        Tulevaisuus on uusi asia...

• -alter-egoni-

Pidän esim. Nicholas Cagesta ja mikäli näen trailerin tai vaikkapa lehtijutun hänestä, niin kyllä tulee katsottua mistä on kyse.

Jos taas kuulen sen tai tuon suosikkiartistin/bändin tehneen levyn, höristelen kyllä korviani kun biisi tulee radiosta.

Ehkä en olekaan "oikea fanittaja" kun en ihan ekstaasia tavoittaisi kuitenkaan suosikin mahdollisesti tavattuani....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      269
      1637
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      37
      1512
    3. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    4. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      18
      1300
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      6
      1217
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1037
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      950
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      901
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      890
    Aihe