Kysymys 1. kauden vikasta jaksosta!

Piitu

Tere kaikki O.C. fanit! Mä oon ainakin O.C. fani. Mutta nyt kysyn teitä kysymyksen. Miten reagoitte tai mitä teitte, kun olitte katsoneet 1. kauden vikan jakson? Mä oikeesti menin vessaan ja tirautin pari kyyneltä. Ja ainakin sen takii, kun se oli niin surullinen, ku se Seth lähti pois ja ku Ryan lähti Teresan mukaan ja Marissa oli siinä kattoo. Ja kun se limuniisi tuli hakee Marissaa. Vai oliko se limusiini? No kuitenkin. Kesä oli kauheeta. Joka tiistai ilta salkkareitten jälkeen telkkarista ei tullu enää sitä kaikkein parasta sarjaa. Se oli kauheeta. Onneksi 2.tuotantokausi álkoi tulla. Ja se on hyvä juttu, kun kesälläkin on sitten O.C.:tä kun sehän alkaa ihan ekasta jaksosta. Jee! On ainakin fiilikset katossa kun kesälläkin saa kattoo tiistai iltasin O.C.n!!!

15

482

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Marissa

      Itse sain tuossa viime perjantaina sen O.C:n 1.tuotantokauden DVD boksin ja katsoin sen sitten ja taas sai lopussa itkeä :'( Varsinkin vielä siinä vaiheessa kun Kirsten istuu Ryanin sängylle itkemään, niin siinä tuli kyyneleitä kahta kauheammin, enpä tiedä miksi...

      Kysymys teille muille :P Häiritseekö teitä silloin kun Ryan ja Marissa ei ole yhdessä ?
      Minua häiritsee ihan mielettömästi, mutta onneksi eilisen jakson loppu oli ihana ^_^

      • piitu

        Se oli oikeesti aika surullinen, mutta parasta oli, kun Ryan ja Marissa rupesivat sillee. Ois kiva jos Seth ja Summer ei riitelin. Ja se on paha juttu, kun Summer näkee tekkarista sen jonku kisan, jossa Seth kisaa sen tytön kaa, niin Summer suutelee Zachia(vai mikä onkaan?)kostoksi Sethille. Eikö Summer ymmärrä, että Seth rakastaa häntä, eikä ketään muuta.? Vai mitä mieltä ootte, rakastaako Seth Summeria? Miusta rakastaa aika varmasti! :)


      • piitu
        piitu kirjoitti:

        Se oli oikeesti aika surullinen, mutta parasta oli, kun Ryan ja Marissa rupesivat sillee. Ois kiva jos Seth ja Summer ei riitelin. Ja se on paha juttu, kun Summer näkee tekkarista sen jonku kisan, jossa Seth kisaa sen tytön kaa, niin Summer suutelee Zachia(vai mikä onkaan?)kostoksi Sethille. Eikö Summer ymmärrä, että Seth rakastaa häntä, eikä ketään muuta.? Vai mitä mieltä ootte, rakastaako Seth Summeria? Miusta rakastaa aika varmasti! :)

        siis tarkotan, riitelis* heh


      • Marissa
        piitu kirjoitti:

        Se oli oikeesti aika surullinen, mutta parasta oli, kun Ryan ja Marissa rupesivat sillee. Ois kiva jos Seth ja Summer ei riitelin. Ja se on paha juttu, kun Summer näkee tekkarista sen jonku kisan, jossa Seth kisaa sen tytön kaa, niin Summer suutelee Zachia(vai mikä onkaan?)kostoksi Sethille. Eikö Summer ymmärrä, että Seth rakastaa häntä, eikä ketään muuta.? Vai mitä mieltä ootte, rakastaako Seth Summeria? Miusta rakastaa aika varmasti! :)

        Minustakin Seth rakastaa Summeria ja voi kun nyt edes vähän aikaa olisi taas niin että sekä Ryan ja Marissa, että Seth ja Summer olisivat yhdessä yhtäaikaa... Se oli niin ihanaa aikaa :P


      • piitu
        Marissa kirjoitti:

        Minustakin Seth rakastaa Summeria ja voi kun nyt edes vähän aikaa olisi taas niin että sekä Ryan ja Marissa, että Seth ja Summer olisivat yhdessä yhtäaikaa... Se oli niin ihanaa aikaa :P

        Se ois oikeesti ihanaa... Taas "ihme neloset" kasassa!!! Vai mitä?


      • Marissa
        piitu kirjoitti:

        Se ois oikeesti ihanaa... Taas "ihme neloset" kasassa!!! Vai mitä?

        Se olis kyllä ihanaa, edes vähän aikaakin :P silloin kun on tämä ihme nelikko koossa niin on tavallaansellanen levollinen olokin...


      • Piitu
        Marissa kirjoitti:

        Se olis kyllä ihanaa, edes vähän aikaakin :P silloin kun on tämä ihme nelikko koossa niin on tavallaansellanen levollinen olokin...

        Nii... Se oli O.C.:n parasta aikaa, kun ne oli sillai Ryan ja Marissa, seka Seth ja Summer!


      • Marissa
        Piitu kirjoitti:

        Nii... Se oli O.C.:n parasta aikaa, kun ne oli sillai Ryan ja Marissa, seka Seth ja Summer!

        Mmm. en pelaa habossa... Täällä on kiva käydä lueskelemassa ja keskustelemassa aiheesta kun muutten olisi jotenkin tylsää kun olisi tyyliin vain kerran viikossa jotain O.C. - aiheista kun se tulee telkkarista... On ihanaa kun jollakin muillakin löytyy aikaa ja intoa keskustella aiheesta :P


      • Piitu
        Marissa kirjoitti:

        Mmm. en pelaa habossa... Täällä on kiva käydä lueskelemassa ja keskustelemassa aiheesta kun muutten olisi jotenkin tylsää kun olisi tyyliin vain kerran viikossa jotain O.C. - aiheista kun se tulee telkkarista... On ihanaa kun jollakin muillakin löytyy aikaa ja intoa keskustella aiheesta :P

        Mustakin on kivaa käydä lukee muitten mielipiteitä ja sen sellasia täällä. Kenestä sä tykkäät kaikkein eniten O.C.:ssa? Mä tykkään, ehkä Marissasta ja sit Ryanista ja sitten muut. :)


      • Marissa
        Piitu kirjoitti:

        Mustakin on kivaa käydä lukee muitten mielipiteitä ja sen sellasia täällä. Kenestä sä tykkäät kaikkein eniten O.C.:ssa? Mä tykkään, ehkä Marissasta ja sit Ryanista ja sitten muut. :)

        No minä tykkään eniten Ryanista ja sitten Marissasta jne :P


    • Piitu

      Do dii! Vastauksia, eli miten reagoitte, kun näitte O.C.:n mainoksen, ku se alko?

    • susi

      itkin nii paljon etten saannu henkee :( se on maailaman surullisin jakso.

      • piitu2

        Joo, mun nimimerkki on nykyään piitu2. wei piitu. Se todellakin oli surullisin jakso. :(


    • Toinen kamuista

      Siis, pitänee tässä myöntää, että vaikka "me kaikki rakastamme o.c:ta", missasin vikan jakson. Kun sitten ostin dvd:n, niin piti sitten katsoa se vika jakso. Ja kaduin heti. Itkin jo silloin, kun katselin häitä, ja muserruin täysin, kun lopputekstit alkoivat pyöriä ruuduissa. Mutta siitäkin selvittiin.

      • Piitu2

        onneksi jotkut ovat onnellisia ja omistavat sen dvd:n. lisää ajatuksia ja vastauksia...!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2730
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      209
      1753
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1465
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1221
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1166
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      236
      1081
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1012
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      943
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      72
      826
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe