1. Moneltako heräsit?
2. Mitä teit ensimmäiseksi?
3. Mitä syöt pääsiäisenä?
4. Miksi?
5. Onko sulla munat jo piilossa?
6. Monta aiot syödä?
7. Onko sulla mämmiä?
8. Tykkäätkö siitä?
9. Kenelle haluat lähettää terveiset?
10. Onko hyvä päivä tänään?
Pääsiäis kysely
9
377
Vastaukset
- isledudiable
1. 5.30
2. nousin sängystä
3. ruokaa
4. tulee nälkä jos ei syö
5. yksi on piilossa (housuissa)
6. syödä mitä???
7. ei
8. juuei
9. kaikille huuhaalaisille!
10. kyllä, kotiin alkon kautta tänään!
11. Kysy vielä jotain!!!!!!- kommentoijatar
Oletko siis unabomber? Sattuiko vai synnyitkö sellaisena?
- isledudiable
kommentoijatar kirjoitti:
Oletko siis unabomber? Sattuiko vai synnyitkö sellaisena?
ihan putosi kärryiltä! mutta olen huomannut että, Naisia ei aina ymmärrä!!!! heh..
- eka vekara
1. 7.34
2. Katsoin aamusäästä Liisa Peltosta.
3. Lihaa, Jauhelihaa, ja makaronia.
4. Sitä Jeesuskin söi viimeisellä aterialla.
5. Munat on jääkaapissa.
6. Viisi
7. Ostan pääiäisen jälkeen tarjouksesta.
8. Joo.
9. Pilven reunalle.
10.Sitä samaa. - Tuuli
1. 07.00
2. kahvinkeitin päälle
3. ruokaa ja namuja, ehkä vähän pullaa
4. tapanani on
5. ei
6. en montaa
7. ei
8. juu
9. Harrille
10. ei, olen erittän pahalla tuulella! 1. klo 07.00 noin suurinpiirtein
2. keitin teetä
3. pääsiäispupun
4. mitä muuta sillä tekee sen jälkeen kun se on muninut suklaamunat?
5. ei oo
6. niin monta ku pupu munii
7. ei
8. joo pikkasen
9. en tiiä
10 ei kovin..1. 6:50
2. Nousin ja kävin kusella .
3. No kattoo ny mitä on tarjolla.
4. Etten nälkään kuolis.
5. Housuissahan ne mutta taitaa vilahtaa tänään muutaman kerran.
6. En yhtään, olen hetero.
7. Ei.
8. En.
9. Muijalle, veljelle, kissalle, äidille, isälle, vaarille, kummitädille, naapureille, oikean elämän kavereille ja tutuille, usean kanavan irkkaajille ja sinivalkoisen raidallisen pipon omistavalle bussikuskille.
10. Ihan ok ja illalla paranee.- iisips
Heräsin tänään kello 6.30 ja mietin että mitä alkais tekeen,alkaisko miettiin pääsiäisruokia,tai miksi pääsiäisenä pitäis syödä,ostaisinko munia piilotettavaksi,tai syötäväksi,ostaisko mämmiä,tai tykkääbnkö siitä ees,haluaisinko lähettää jollekki terveisiä. No tänään on hyvä päivä miettiä niitä
- nylkkäri
1 5.30
2 kävin vessassa laioin kahvin tippumaan.
3 en tiedä vielä
4 en ole käynyt kaupassa.
5 ei ole munat piilossa
6 omat munat säästän muille
7 mämmi ei kuulu minun herkkuihin
8 en tykkää
9 ex___er:lle
10 ei ole pitäs päästä munia uittamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602