RAHVAANOMAINEN SUOMALAINEN

Duunareita kaikki?

Voimakkaasti päälle puskeva vasemmistolaisuus, on tehnyt monen Suomalaisen elämästä lähes "helvetin."

Suomi ei todellakaan ole mikään kulttuurin kehto: senhän näkee jo euroviisuista ja elokuvista, joissa angstisuus suorastaan pursuaa.

Spartalaisuus, brutaalisuus, rahvaanomaisuus, junttius jne... suorastaan pakkosyötetään Suomen Kansalle.

Työläisyys ei ole kaikki kaikessa.

Miten olisi pieni kulttuurivallankumous: ylevät asiat päällimäiseksi kuten perinteinen lapsiperhe, uskonto, taide, rakkaus, hienostuneisuus, intellektuellisuus, älykkyys, sivistyneisyys, huomaavaisuus, filosofia, vastuuntuntoisuus jne...

Vain demokratia voi pitää Suomen Kansan onnen tiellä ja siihen tarvitaan puolueeton media.

Eli YLE takaisin Kansalle joka sitä rahoittaa!

3

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suomenkielinen :)

      Otsikossa oleellinen.

    • tiukasti kuin kuppa Kertussa. "Pieni kulttuurivallankumous" - heh! Anna hiukan vinkkejä siitä miten mainitsemasi arvot saataisiin päällimmäisiksi. Epäilen, että vaikka työhön ryhdyttäisiin heti, siihen menisi muutama sukupolvi.

      Mitä demokratiaan tulee, suuri osa suomalaisista ei ymmärrä sitä eikä pidä sitä tärkeänäkään; sen näkee siitä, että Kekkosen ajan ahdistavaa diktatuuria haikaillaan yhtenään. Sitten on sekava äärilaitojen porukka, joka olisi valmis bolshevikkimalliseen vallankumoukseen ja stalinismiin.

      Suomalaiset eivät arvosta sananvapautta eivätkä pidä sitä edes tärkeänä. Pääministerin rähmälleenmeno pilapiirrosasiassa joka ei hänelle eikä Suomelle vähääkään kuulu on siitä tuore esimerkki. Samoin hysteeriset reaktiot oululaisen kulttuurilehden sarjakuvasta.

    • Onko vaihtoehtoa?

      Voimakkaasti päälle puskeva vasemmistolaisuus, on tehnyt monen Suomalaisen elämästä lähes "helvetin."



      Suomi ei todellakaan ole mikään kulttuurin kehto: senhän näkee jo euroviisuista ja elokuvista, joissa angstisuus suorastaan pursuaa.

      < Niin on, mutta se on "tavaramerkki ja siitä pidetään, ei ehkä Ruotsissa mutta muualla.>

      Spartalaisuus, brutaalisuus, rahvaanomaisuus, junttius jne... suorastaan pakkosyötetään Suomen Kansalle.

      < Ei nyt sentään.>

      Työläisyys ei ole kaikki kaikessa.

      < Minusta vaan on. Yhtiöissä on liikaa "kirjekuorenkääntäjiä". Tietokoneet ovat korvanneet lähes kaikki. Suorittavaa porrasta tarvitaan; putkimiehet, kirvesmiehet ym. ovat kiven takana. Jos saat jostain kunnollisen niin maksat maltaita.>

      Miten olisi pieni kulttuurivallankumous: ylevät asiat päällimäiseksi kuten perinteinen lapsiperhe, uskonto, taide, rakkaus, hienostuneisuus, intellektuellisuus, älykkyys, sivistyneisyys, huomaavaisuus, filosofia, vastuuntuntoisuus jne...

      < Tuossa on asiaa!>

      Vain demokratia voi pitää Suomen Kansan onnen tiellä ja siihen tarvitaan puolueeton media.

      < Allekirjoitan joka sanan.>

      Eli YLE takaisin Kansalle joka sitä rahoittaa!

      < Kyllä, eikä satsata ylenmäärin millekkään vähemmistölle. Väestösuhde voisi olla hyvä panostussuhde Ylen budjetissa.>

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe