Kun O.c. alkoi...

Piitu

Elikkäs. Kun O.C.-sarjaa mainostettiin, sanoin ja jankutin itselleni, että en kyllä katso tota sarjaa. Noh, mun bestis sano, että katotan eka jakso. Mä lupasin, ja katoin. Mä olin keskittynyt vain O.C.:n kattomiseen, ja en voinu päästää silmiäni irti koko ohjelmasta. Mä katoin ihan kokonaan eka jakson. Lopputekstejä myöten. Kun menini kouluun sitten keskiviikkona, kaikki puhu O.C.:stä! Mun kamu kysy pidinkö mä siitä. Mä väitin ettö ihan paska, vaikka mä rakastin koko sarjaa. Myöhemmin mun oli pakko sanoa, että se on maailman paras. Mitä te teitte, kun O.C.:ta mainostettiin ku se alko? Moikka!

39

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iitu

      juu..mulla kans sama juttu :DD ^^

      • Piitu

        Kiva juttu! O.C. on paras sarja, mitä telkkarisat on koskaan tullu! Vai mitä?


      • Piitu
        Piitu kirjoitti:

        Kiva juttu! O.C. on paras sarja, mitä telkkarisat on koskaan tullu! Vai mitä?

        telkkarista* :)


      • iitu
        Piitu kirjoitti:

        Kiva juttu! O.C. on paras sarja, mitä telkkarisat on koskaan tullu! Vai mitä?

        kyllä vain . ;) ois jo tiistai!


    • iitu

      ..piitusta puhutaan ilkeitä! :< ^^

    • iitu

      katto toi ylempi viestiketju^^

      • piitu

        Eipä mua tommoset pennut haittaa. Minä en ole neroin enkä mitään muuta mitä ne sano. Ja tää on O.C.:lle. Mä haluisin iitu tutustuu suhun. Mut miten?


    • iitu

      juu. mun mielestä sä kyllä vaikutat mukavalta ja fiksulta. :D suhun ois kans kiva tutustua vähä paremmin. :)

      • iitu

        iitu ja piitu. :]


    • iitu

      mulla on kauheen tylsää. :< blaah. mä oon ollu melki koko päivän koneella. ja oonhan mä pari elokuvaaki kattonu. :P mitäs sä ny meinaat pääsiäisenä? (:

      • Piitu

        Joo, no aijon syödä suklaamunia! Nam nam. :) Käytsä iitu habossa koskaan. Siis www.habbo.fi? Mä käyn aika usein, siellä vois tutustua paremmin. Iitu ja Piitu, :D Nii mitäs sä aijot tehä?


    • iitu

      aijjaa. tota..ei mulla oo siä habos mitää ukkoa vielä,mut ehkä teen. :] en mä varmaan mitään erikoista tee..kokolle mennään. niijja oon kavereiden kanssa tietty! mut ois jo kesä,pääsis pariisiin. :)

      • piitu

        Phariishiin???? Eli Pariisiin????? Vautsi, oot onnellinen. Kannattaa tehä sinne habboon se ukko, mun ukkelin nimi on Piia88 vaikka en oo syntyny 88... Jeps. Nii mäkin aijon olla kavereitten kanssa. Missä päin Suomee asut? Se mä voin sanoa, et mä asun Itä-Suomessa! :)


      • iitu

        kyllä,pariisiin. :) en oo koskaa ennen ollu sielä,mutta on sielä varmaan ihan kivaa xD mä asun etelä-pohjanmaalla. :D mä en oo kyllä ihan varma,että osaanko mä tehä sitä ukkoa! :DD


      • piitu
        iitu kirjoitti:

        kyllä,pariisiin. :) en oo koskaa ennen ollu sielä,mutta on sielä varmaan ihan kivaa xD mä asun etelä-pohjanmaalla. :D mä en oo kyllä ihan varma,että osaanko mä tehä sitä ukkoa! :DD

        Meet vaan habboon ja astu sisään, ja sitten se et luo se hahmo. Sitten keksit salasanat ja ukkelin nimi jota muilla ei ole. Sitten pitää laittaa kaikkii juttuja ja tehä se ukkeli. Nii. Jotenkin sillai. Joops. Kokeile jos vaikka osaisit!!!


    • iitu

      joops. pitää sit joskus kokeilla. :) tota..saaks kysyy,et kuinka vanha oot? ihan uteliaisuudesta vaan..ei oo pakko kertoo jos et haluu...:)

      • Piitu

        ...mutta kun tää on yleinen keskustelupalsta, nii tiijä mitä täälläkin liikkuu... No jos sä sanot ekaks, mä lupaan sanoo.


      • iitu
        Piitu kirjoitti:

        ...mutta kun tää on yleinen keskustelupalsta, nii tiijä mitä täälläkin liikkuu... No jos sä sanot ekaks, mä lupaan sanoo.

        okei,ei sun tartte sanoa. voidaan jutella sielä habos, sitte ku teen sen :) en mäkää oikein täälä viittis sanoa. :P


      • iitu
        iitu kirjoitti:

        okei,ei sun tartte sanoa. voidaan jutella sielä habos, sitte ku teen sen :) en mäkää oikein täälä viittis sanoa. :P

        tää sivu on täynnä vain meidän kommentteja. :DD sä vissiin kattot salkkareitaki? ku sielä suomi24 salkkari- keskusteluissaki oli joku piitu? seki on kyl hyvä sarja...:)


      • piitu
        iitu kirjoitti:

        tää sivu on täynnä vain meidän kommentteja. :DD sä vissiin kattot salkkareitaki? ku sielä suomi24 salkkari- keskusteluissaki oli joku piitu? seki on kyl hyvä sarja...:)

        Joo kyllä mä katon myös salkkareita. Se on hyvä sarja.! Joo mutta meidän pitää sopia sit milon mennään habboon. Juttelee, vai mitä??? Moikka. ps. nii ei tähän keskusteluun taida muut haluta tulla. Moikka!!!


      • iitu
        piitu kirjoitti:

        Joo kyllä mä katon myös salkkareita. Se on hyvä sarja.! Joo mutta meidän pitää sopia sit milon mennään habboon. Juttelee, vai mitä??? Moikka. ps. nii ei tähän keskusteluun taida muut haluta tulla. Moikka!!!

        joo. sielä ois kivempi jutella,ku tääl.:) mä yritän tehä sen täs pian...kunhan toi esitelmä on ohi. mä en halua pitää tota mun esitelmää.:/ juu moi vaan. :DD


      • Piitu2
        iitu kirjoitti:

        joo. sielä ois kivempi jutella,ku tääl.:) mä yritän tehä sen täs pian...kunhan toi esitelmä on ohi. mä en halua pitää tota mun esitelmää.:/ juu moi vaan. :DD

        Ok. Mutta koita tehä nyt lähiaikoina. Sanoppas ootko yli 15? Sen voit sanoa Hitto kun mä nyt äösken yritin pistää ton nimimerkin ton piitu, niin tuli et nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjällleeeeee!!! YHYYY! Piti lisätä toi 2 tohon piitun perään!


      • iitu
        Piitu2 kirjoitti:

        Ok. Mutta koita tehä nyt lähiaikoina. Sanoppas ootko yli 15? Sen voit sanoa Hitto kun mä nyt äösken yritin pistää ton nimimerkin ton piitu, niin tuli et nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjällleeeeee!!! YHYYY! Piti lisätä toi 2 tohon piitun perään!

        joo. mä tein sen jo. ihan helppoo oli xD


      • piitu2
        iitu kirjoitti:

        joo. mä tein sen jo. ihan helppoo oli xD

        mikä on hahmosi nimi? Eli mun on piitu93, taikka piia88. Joops, mä oon alle 15.


      • iitu
        piitu2 kirjoitti:

        mikä on hahmosi nimi? Eli mun on piitu93, taikka piia88. Joops, mä oon alle 15.

        hah. : D mäki oon alle viistoista vee. :P mun hahmon nimi on kim... noi pisteetki kuuluu sit siihen, ku se kim pelkästään oli jo käytös enkä halunnu mitn kim kakkosta. jne. koskas mentäisiin? (:


      • iitu
        iitu kirjoitti:

        hah. : D mäki oon alle viistoista vee. :P mun hahmon nimi on kim... noi pisteetki kuuluu sit siihen, ku se kim pelkästään oli jo käytös enkä halunnu mitn kim kakkosta. jne. koskas mentäisiin? (:

        juupa juu.:> nii siis sinne habboon tarkotin. päästäis joskus ees yhtä aikaa sinne xD mulle ainaki kävis tota öö. keskiviikkona johonki aikaan., maybe :`D jejee. huomenna taas o.c. on varmaa hyvä jakso. ainaki viimeks jäi hyvään kohtaan.


    • iitu

      heimoi :---D miissä piitu on? :

      • Piitu2

        Joo jos mentäis perjantaina??? aasori kun en ooooo käyny tääl, en oo voinu.


    • iitu

      soriii. en päässy tänään sinne habboon, ku oltiin discos. ku me pidetiin disco,että saatais rahaa luokkaretki kassaan.

      • piitu2

        En mäkään ollu siellä habos, mutta mä pyydän sut mun kamuks. Vaikka nimellä piia88


      • piitu2
        piitu2 kirjoitti:

        En mäkään ollu siellä habos, mutta mä pyydän sut mun kamuks. Vaikka nimellä piia88

        taikka piitu93


      • iitu
        piitu2 kirjoitti:

        taikka piitu93

        ooke. ^^ muuten, hyvää vappua! ^O^


    • iitu 1

      hahaa..! ei oo "juteltu" pitkään aikaan. joo-o...mites vappu meni?! ei hele..vetti! nyt tää munki nimimerkki on jo rekisteröity toiselle käyttäjällee. :// no pitää keksiä uus...;)

      • piitu2

        Joo, no en mä oikein mitään tehny. Ite? Oli niin surullinen toi viime jakso et piti oikein pari kyyneltä tirauttaa ;`(


      • iitu 1
        piitu2 kirjoitti:

        Joo, no en mä oikein mitään tehny. Ite? Oli niin surullinen toi viime jakso et piti oikein pari kyyneltä tirauttaa ;`(

        joo.hyvinhä se vappu meni.:)olin futispelis ja synttäreillä. :DD joo.oli hyvä toi vika jakso


      • Piitu2
        iitu 1 kirjoitti:

        joo.hyvinhä se vappu meni.:)olin futispelis ja synttäreillä. :DD joo.oli hyvä toi vika jakso

        Oonko mä kysyny onko sulla messengeriä? Mul on. Voisin antaa ossan?


      • iitu 1
        Piitu2 kirjoitti:

        Oonko mä kysyny onko sulla messengeriä? Mul on. Voisin antaa ossan?

        et oo kysyny. joo-o. no, mulla on ainaki. :DD ja voit sä antaa ossas. paitsi että haluaksä antaa sen tääl vai missä? ;O


    • miina

      hhellou. ette sitte oo yhtää kirjotellu tänne sivulle...tällä sivulla on vaan teidän keskustelua. ;)joo-o. aluks mä vaan aattelin että se on varmaa iha paska sarja...sit kerran mä kattoin tv:tä ni sieltä tuli sillo o.c. no mä ajattelin että katton sitä ny hetken, että millanen se on... ja tietty mä jäin siihen koukkuun!! niin hyvä sarja kyllä on JOO.

    • iitu 1

      VITTUSAATANA jos marissa kuolee!!!! :

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      294
      3286
    2. 202
      2908
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      71
      2504
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      224
      1969
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      15
      1398
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1308
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      163
      1252
    Aihe