MasterCard Gold Matkavakuutus

MC Goldis

MC Gold (Sampo) korttini uusiutui tässä äskettäin ja satuin lukemaan kortin mukana tulleen esitteen. Siinä luki että kortin omistajalla on voimassa If:in matkavakuutus, eikä vakuutuksen voimassaolo edellytä matkan maksamista MasterCard kortilla. Vakuutusmäärätkin näyttivät olevan ihan ok, verrattuna Pohjola-pakettiini.

Kysymys kuuluu: tarkoittaako tämä siis, että voisin periaatteessa irtisanoa matkavakuutusosion talouteni (minä) "pakettivakuutuksesta"? Onko kukaan miettinyt tätä asiaa? Vai onko tuo MC kortin mukana tuleva vakuutus kuitenkin jotenkin rajoitettu?

4

6543

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irtisanoa nykyisen...
      • uspaj

Aino asia mikä minua harmittaa kun irtisanoin vanhan matkavakuutukseni on se että nyt minulla ei ole voimassa matkavakuutusta kotimaan matkoilla. Eurocard Gold kun on voimassa ainoastaan ulkomailla. Valitettavasti...

"MasterCard Gold -kortti on kansainvälinen maksuaika- ja luottokortti, johon sisältyy matkustamiseen liittyviä lisäpalveluja, kuten kattava ulkomaan matkavakuutus."

• Kimiiiiiiiiiiii

Vanha keskustelu mutta taas ajankohtainen (ainakin minulle) kun Nordea luukuttaa avainasiakkaille ilmaista MC Goldia joka sisältää matkavakuutuksen.

Sain vinkin, että ainakin tässä vakuutuksessa ei korvata vammaa joka on aiheutunut bakteerin tai viruksen aiheuttamasta tartunnasta.

En löytänyt vastaavaa rajoitetta ns. normaalista Fennian matkavakuutuksesta. Kannattaa tarkistaa ja huomioida varsinkin jos matkustaa kaukomailla!

• ashley

Ehtojen mukaan matkatapaturmana ei korvata vammaa, joka on aiheutunut bakteerin tai viruksen aiheuttamasta tartunnasta, mutta matkasairautena kyllä korvataan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      219
      5963
    2. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      26
      3734
    3. Koska näet seuraavan kerran

Kaivattusi? Onko päivä tiedossa vai sattumasta kiinni?
      Ikävä
      82
      2587
    4. Ootko nainen jotenkin

itseäs täynnä? Mars laihduttamaan. 🫵🏽 K
      Ikävä
      39
      2111
    5. Hyvästi.....

En vain enää jaksa.....
      Ikävä
      33
      1892
    6. Hyvää yötä

Mm❤️
      Ikävä
      45
      1868
    7. Ongelma Ibizalla

Mistä saada triatleetin jalkaan mahtuva kenkä häitä varten?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      1765
    8. Eelle

Huomenta,ajattelen sua..
      Ikävä
      21
      1656
    9. Hauskaa nimipäivää rakkaalle!

On kova ikävä. Rakastan sua ikuisesti ❤️🤗😘
      Ikävä
      27
      1502
    10. Tappajamanne kiinni

Herätys koko Mikkeli! Nyt tietoa kehiin, että saadaan tämä tappaja kiinni!
      Mikkeli
      33
      1448
    Aihe