on salaisia vankiloita. vangit aiotaan pitää vangittuina niin kauan kuin "sota terrorismia vastaan jatkuu" :) :) koskahan se loppuu,,, :) :) :)
usalla
6
345
Vastaukset
- no jaa
Dick Cheney on arvellut että ainakin sata vuotta, mutta mitä siitä jos se loppuu aikaisemmin. Onhan jenkeillä oma vankileirien saaristonsa, jossa alkaa olot olla Gulagin luokkaa. Ei ainakaan jää sadistipsykopaattivartijat työtä vaille.
- Kurgan60
hahaha, vankileirien saaristo???
Siellä on 30 vankia. Melkoinen "saaristo", hahaha!
Todellinen "jenkki-Gulag"!
Armoa, pellet, älkää naurattako..... - heh heh
Kurgan60 kirjoitti:
Armoa, pellet, älkää naurattako.....Jenkkien vangit on nykyään työvoimaa, jolle maksetaan palkkaa prikulleen sen verran että voivat ostaa ruokansa jos tekevät täyttä päivää. Kulujen karsimiseksi on joissakin paikoissa jo päätetty ettei kalliita vankiloita tarvita ollenkaan, koska piikkilanka ja parakit ovat halvempia.
Se on nääs isoa pisnestä se jenkkien vankiloiden pyörittäminen. Oikeuslaitoskin alkaa olla mukana pisneksissä, koska se ymmärtää jo että pikuisen hamppua poltteleva nuori on tuottavampi työntekijä kuin kuudetta pahoinpitelytuomiotaan lusiva retku, joka ei pelkää samalla tavalla vanginvartijoita. Niinpä edelliset saavat usein pitempiä tuomioita kuin jälkimmäiset. - ironmikes
Kurgan60 kirjoitti:
Armoa, pellet, älkää naurattako.....Nyt ollaan tässä päivässä pelleboy! Älä palaa NL:n vankihistoraan, jollaista Usa harrastaa vielä nytkin. Muista myös yksi asia. NL ei leikkinytkään olevansa sellainen mallimaa ja demokratia, jota Usa leikkii, mutta mihin vain kaltasiesi idiootit uskovat.
- hassu
ironmikes kirjoitti:
Nyt ollaan tässä päivässä pelleboy! Älä palaa NL:n vankihistoraan, jollaista Usa harrastaa vielä nytkin. Muista myös yksi asia. NL ei leikkinytkään olevansa sellainen mallimaa ja demokratia, jota Usa leikkii, mutta mihin vain kaltasiesi idiootit uskovat.
uskoi siihen vakaasti ja sai monet ulkopuolisetkin uskomaan, perinne on säilynyt nykypäiviin asti mm: suomessa.
- jailhouse-rock
eikä rauhaa näy, varsinkin kun irankin alkoi vielä heittään lokaa silmille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351