HPK saa turpaansa finaalissa kirjamellisesti.
Ensin Komarov ajaa vahingossa Wiikmanin laulukuoroon loppukevääski maalilta ja sitten mestaruus onkin jo voitettu.
Jos Wiikmanin sairasloma ei vielä auta, niin sitten joutuu muutama HPK:n runkoukko röntgenkuvista.
FINAALISSA TULEE TURPAAN
4
472
Vastaukset
- pikku-stobe
On vielä edessä,mulle on pääasia ettei isot seurat juhli tänä vuonna PARKALEEEEEEEEEEEEEEE JA TÄNÄÄN KUPPIA
- ymmärrän uhosi
jos oot hesasta, mistä lienet,ymmärrän katkeruutesi!
- Kerho
En väitä, että olisin oikeassa, mutta olen ymmärtänyt, että jääkiekko palloilulajina koetaan varsin yleisesti joukkuepeliksi!
Nimimerkillä "ÄSSÄT Jyrää" lienee kuitenkin toisenlainen käsitys lajista.
Valaisen kuitenkin sinua "ÄSSÄT Jyrää": Palloilulajissa, nimeltä jääkiekko, pyrkivät joukkueet toimittamaan kumipalan vastustajan maaliin useammin, kuin vastustaja. Voittaja on se joukkue, joka tekee sen runsaslukuisemmin, kuin vastustaja.
Vastustajan tahallinen vahingoittaminen kuuluu muihin lajeihin.
Tuo kuvailemasi "FINAALISSA TULEE TURPAAN"-skenaariosi antaa kuitenkin kattavan kuvan - ilman röntgenkuviakin - "järjen" juoksustasi.
Pai tö vei, "ÄSSÄT Jyrää", suomennahan mitä tarkoittaa - ainakin minulle avautumaton "hengentuotteesi": "Jos Wiikmanin sairasloma ei vielä auta, niin sitten joutuu muutama HPK:n runkoukko röntgenkuvista."
Kaikesta huolimatta olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi sanoessasi - ÄSSÄ-fanina - että FINAALISSA TULEE TURPAAN. (Huom. TULEE! ;-))
Me HPK:n kannattajat taas näemme, että täältäkatsoen finaalissa MENEE turpaan. ;-) - ÄSSÄT.......
PELAAKIN....HYVÄSTI MESTARUUS TOIVEET URPO
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1041814- 2111594
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591050Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311010Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K61927En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k54849Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63798Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49795Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37787The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut5782