Loistavaa...HIFK lähtee pillittämään pohjoiseen!
Ei ole riemulla rajaa! HPK teki sen: Pudotti HIFK:in finaalista!
Tämä tuntuu kotivoitolta! Täällä Suomen Turussa hypitään riemusta!
ONNEA HPK!
10
715
Vastaukset 10
- Laku
Tämä on niin harvinaista herkkua,että toivottavasti jokainen lätkäfani osaa arvostaa tullutta tilannetta.Enään ei sillä ole merkitystä,viekö pojan Ässät tai Kerho. Jotain uutta on tälläkertaa saatu aikaan.
Pahakseni en pistä sitä,että Helsinkiläiset jäivät tällä kertaa ulkopuolelle. - Hämeen äijä
Jeps! Tänne s24 kaatopaikalle kirjoitan tämä'n verran, eli upeaa HPK... Sibeliuksen syntymä kaupunki jyrää. Loppuun asti ?
- toivo
Toivon mukaan HPK ei jyrää loppuun asti.
ÄSSÄT! ÄSSÄT! JEEEE!
- kymenlaakson äijä
ja pitäkää huoli että patapaidat saa elämänsä selkäsaunan kolme kertaa!!!!
- kuitenkin
neljä kertaa
- !!!!!
Etkö yhtään häpeä? Et varmaan kun et ymmärrä...
- Förin_äijä
Kumma juttu kun sitä häpeää on ihan epidemiaksi asti liikkeellä! Täälläkin joku häpeää!
Äijä voi toivottaa toisen ja kolmannenkin kerran onnea HPK:lle! Eikä siltikään hävetä! - Portsari.
Förin_äijä kirjoitti:
Kumma juttu kun sitä häpeää on ihan epidemiaksi asti liikkeellä! Täälläkin joku häpeää!
Äijä voi toivottaa toisen ja kolmannenkin kerran onnea HPK:lle! Eikä siltikään hävetä!Et ymmärrä edes hävetä vaan jatkat tota kitisemistäs vaan, HÄPEA!!!
- Pallokerho
Förin_äijä kirjoitti:
Äijä voi toivottaa toisen ja kolmannenkin kerran onnea HPK:lle! Eikä siltikään hävetä!Kiitos tuesta turkkulaissil!! Kyllä me patapaidat hoidetaan. Ässät on pelannut komean kauden ja massu on nyt täynnä ja paukut annettu.
Kannu tulee Hämeeseen ja viiri hilataan kattoon viimeistään viikonpäästä lauantaina. Tervetuloa kaikki kauppatorille juhlimaan!!! - Kerho
Portsari. kirjoitti:
Et ymmärrä edes hävetä vaan jatkat tota kitisemistäs vaan, HÄPEA!!!
pillittäjät! Hehän täällä ylivoimaisesti eniten itkevät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll241099Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän531097Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl515844- 50834
- 46745
- 37669
Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan62624Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE182619Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘39580