Tietääkö kukaan mistä saisin ostettua omakseni Anna ystävämme (Anne of Green Gables) tv-sarjan? Sarjahan on myös kolmena eri DVD:nä, mutta en ole vielä löytänyt sellaista, jossa olisi suomenkielinen tekstitys. Tietääkö kukaan mistä saisin ostettua tekstityksellä nämä DVD:t??
Tai jos joku tietää, tuleeko sarja vielä joskus uusintan televisiosta, olisin iloinen, jos kertoisitte!!
Anna ystävämme
27
21128
Vastaukset
- -lukija-
En tiiä, mut onko toi siihen kirjaan perustuva juttu?
- Adelaine
Joo, on se...tai siis se perustuu L.M.Montgomeryn koko Anna-kirjasarjaan. Tai ainakin melkein koko sarjaan. :)
Olisi kiva, jos joku tietäisi!!
- tekstillä
varustetuista dvd:stä ei ikävä ole havaintoja, mutta tässä linkkivinkki (no, fanina varmaan tiedätkin jo!) Sullivanin viralliselle Anne of Green Gables -sivulle: http://www.anne3.com
- Cordelia
TV2:n sivuilla lukee, että sarjaa ei olla nyt uusimassa, mutta kenties tulevaisuudessa.
- Pikku Rilla
Onko tossa Anna sarjassa, siis tv:ssä ne kaksoset Davy ja Dora??Mihin se loppuu??Onko noita anna sarjoja tehty edes suomessa dvd:lle??
- Anna-fani
Olen toivonut kyseistä sarjaa Yle Teemalta, johon sieltä vastattiinkin että pistävät mietintään. Toivossa eletään.
Saako tuota 3 dvd:n sarjaa normaaleista tavarataloista? Voisin tyytyä ensi hätään siihen. - juub
Vähän vanha aihe, mutta samaa etsin myös minä ja netistä löytyi ainakin kaksi paikkaa, mistä voi tilata. Mut se on vaan vähän kallis setti..
http://www.moviesunlimited.com/musite/product.asp?sku=D92205
http://www.marianland.com/visionbest/22232D_.html- Ikuinen Annan ihailija
Niinkö...minäkin olen löytänyt monta osoitetta, mutta siihen hän tarvitaan luottokortti jos tilaa sen ulkomailta..?? Oletko itse käyttänyt luottokorttia? Toivoisin että vastaisit..
- amélie
eikös tuolla ylen tallennemyyntisivustolla ole ainakin tuo ensimmäinen osa sarjasta, jossa anna muuttaa avonleaan marillan ja mathewin luokse? sieltä sen voi ostaa yksityiseen kotikäyttöön!
- Pikku Rilla
Nyt löysin muuten ehkä koko Anna sarjan sellasesta osoteesta kuin www.amazon.com mutta ei taida olla suom. teksiä... Ne löytää kun laittaa hakuun anna of green gables...
- YksRillaVaan
Kyseisestä sarjasta jäi viimeksi Ylellä esittämättä 4 jaksoa, kymmenen näytettiin. Se esitettiin Fst:n digikanavalla myös suomenkielisellä tekstityksellä. Että ylelle vaan katkeraa palautetta.
- abbanabba
Nyt niitä saa www.cdon.com osoitteesta. Tilasin jo kaksi ensimmäistä dvd:tä ja kolmas on tilapäisesti loppu, mutta sitä voi jäädä jonottamaan. Nämä ovat tosin ilman suomenkielistä tekstitystä, mutta jos ei haittaa.. :) Eikä maksa paljoa. Esim. jenkkisivuilla paaaaaaljon kalliimpaa.
- abbanabba
pitää laittaa hakusanaksi anne of green gables. ei tunnista anna ystäväämme esim..
- PikkuRilla
Nii ,että onko niissä dvd:issä mitkä saa cd:onista onko niissä vaan 1 jakso vai onko monta?
- Ikuinen Annan ihailija
Koska olet jo tilannut, tiedät varmasti..onko niissä mahdollista vaihtaa suomenkielen tekstitys koska ne ovat ruotsiksi?
- Ikuinen Annan ihailija
Voi! Kumpa minäkin saisin tietää olen kohta kaksi viikkoa joka päivä istunut koneen ääressä ja yrittänyt etsiä sitä teevee sarjaa sillä silloin kun se tuli tv:stä katselin sitä. Mutta nyt asia on kuin haihtunut tuhka tuuleen...En löydä mistään Anne of Green Gablessia suomen tekstin kera. Totta olen löytänyt miljoona kuusisataa versiota jostain ympäri maailmaa.. Mutta olisi kiva saada teksti suomeksi.
-Toivottavasti ymmärrät- Rilla-my-Rilla
Mulla tässä hautuu sama probleema. Eli suomenkilisen tekstin kera täytyis saada. Ja onko mitään boxia, missä ois ne kaikki jaksot samalla kertaa? Sittenhän Annoista on vielä 2 elokuvaa, mutta ne on mustavalko... Onko lisää videomateriaalia Montgomeryn tekeleistä?
- Ikuinen Anna fani
Rilla-my-Rilla kirjoitti:
Mulla tässä hautuu sama probleema. Eli suomenkilisen tekstin kera täytyis saada. Ja onko mitään boxia, missä ois ne kaikki jaksot samalla kertaa? Sittenhän Annoista on vielä 2 elokuvaa, mutta ne on mustavalko... Onko lisää videomateriaalia Montgomeryn tekeleistä?
Minulla on nyt kyseinen sarja kokonaan dvd:nä. Mutta ei suomenkieltä. Siis vain englannin kielisenä katson. Sen ymmärtää riittävän hyvin. :D Muita tv.sarjoja on ainakin Tie avonleaan tai joku sellainen...en tiedä mistä sen löytää..
- jee
Nuo kolme eri "Anna Ystävämme" DVD-julkaisua on tulossa suomiteksteillä lokakuussa 2007.
- Juhiz75
MegaStoreFinlandissa on näyttävästi ennakkotilaus 15 e/paketti. Paketteja on 3 kpl. En ole vielä nähnyt NetAnttilassa enkä CDOn.comissa. Viikonloppuna oli kuulemma joku mainos, missä myytiin myös ennakkoon tuota 3 DVD:n pakettia. Onko näitä muita liikkeitä vielä?
- jee
Juhiz75 kirjoitti:
MegaStoreFinlandissa on näyttävästi ennakkotilaus 15 e/paketti. Paketteja on 3 kpl. En ole vielä nähnyt NetAnttilassa enkä CDOn.comissa. Viikonloppuna oli kuulemma joku mainos, missä myytiin myös ennakkoon tuota 3 DVD:n pakettia. Onko näitä muita liikkeitä vielä?
Julkaisu on nyt siirtynyt marraskuun loppuun. Kyllä noita tulee varmasti saamaan aika monestakin paikasta sitten.
- tintti86
jee kirjoitti:
Julkaisu on nyt siirtynyt marraskuun loppuun. Kyllä noita tulee varmasti saamaan aika monestakin paikasta sitten.
filmifriikistä sain tilattua jo nyt ne kaikki dvd:t...
- tiinuli86
jee kirjoitti:
nyt ne annat on vihdoin omassa hyllyssä...on tätä ootettu...
- ainakin sai joulukuussa
tiinuli86 kirjoitti:
nyt ne annat on vihdoin omassa hyllyssä...on tätä ootettu...
Joten minunkin dvd hyllyyni nuo ihanat tallenteet on löytänyt tiensä =)
- liian myöhään??
anna ystävämme- sarjan kaikki osat löytyvät discshopista suomenkielisin tekstityksin..hinnat 19,95 kaikis...
- liian myöhään??
kaikki kolme löytyy kun haet "megan follows "...
- vieras vain
Anna Ystävämme alkaa 4.3.2009 aamupäivällä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877