Op Joustoluotto, määräaikainen työsop.

-...-

Tämänkin saisi selville pankista kysymällä mutta kysympä nyt täälläkin, että onkos kukaan saanut tuota joustoluottoa jos määräaikainen työsopimus? Olen oppisopimuksella töissä ja työsopimus siis määräaikainen, autoa ei ole ja kovasti tekisi mieli saada oma auto. Op:n asiakas olen ollut aina, luottotiedot kunnossa, ja rahaa jää jäljelle pakollisten menojen jälkeen, laskeskelin lainalaskurilla pankin nettisivuilla, että sellaisen pari sataa kuussa pystyisi lyhentämään lainaa.

7

2109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

Pankin joustoluotto tulee tosi kalliiksi, jos sillä rahoittaa auton oston.
      Autoliikkeillä on tarjolla edullisemmalla korolla autoon rahoitusta ja jos vähän tinkii, voi saada rahoituksen tosi edullisesti ja ilman sivukulujakin. Maksuaikaa voi saada jopa 5 vuotta.Autorahoituksen korot liikkuvat 3,9 - 6,9 % tienoilla ja esimerkiksi Autokeskus ei peri mitään muita kuluja rahoittamiinsa ja myymiinsä autoihin. Myöskään vakuuksia ei tarvita, auto jää liikkeen nimiin vakuudeksi kunnes se on maksettu loppuun.Tällöin auton pitää rekisteröidä omiin nimiinsä.

• rahareikä

Niin jos se auto nyt on pakko saada niin ensin kuin teet mitään kauppaa tee kunnon vertailut mahdollisen lainarahan hinnoista. Entäs jos tyytyisit sellaiseen jonka pystyt maksamaan ilman lainaa ajelisit vähän aikaa ja miettisit vasta sitten, että tarvitsetko sitä oikeesti ja mitä kaikkia muita kuluja autosta tulee kuin pelkästään ne lainanlyhennykset. Käyttömaksut, vakuutukset, korjaus- ja huoltokulut, polttoainekulut, pesulamaksut.

Harkintaa ja kokemusta autonostoon.

• höpeli

mulla on autorahoitus,enkä ny tiiä että onko se ny niin edullinen vaihtoehto... joka laskusta maksan kuukausittain 10€ käsittelykuluja ja sit viel vakuutukset tulee kalliiksi kun pitää olla täyskasko ja viel vapaaehtonen autovakuutus siihen päälle. Joka kolmas kuukausi siis maksan vakuutuksia 250€,niin kauan kunnes oon saanu auton maksetuksi!

• aloittaja
        rahareikä kirjoitti:

Niin jos se auto nyt on pakko saada niin ensin kuin teet mitään kauppaa tee kunnon vertailut mahdollisen lainarahan hinnoista. Entäs jos tyytyisit sellaiseen jonka pystyt maksamaan ilman lainaa ajelisit vähän aikaa ja miettisit vasta sitten, että tarvitsetko sitä oikeesti ja mitä kaikkia muita kuluja autosta tulee kuin pelkästään ne lainanlyhennykset. Käyttömaksut, vakuutukset, korjaus- ja huoltokulut, polttoainekulut, pesulamaksut.

Harkintaa ja kokemusta autonostoon.

Ensinnäkin auto ostetaan ruotsista yksityiseltä, näin tehty ennenkin, joten turha mistään autorahoituksista liikkeen yms kautta puhua. Tämä aiemmalle vastaajalle!

Ja olen useat kerrat ollut ostamassa autoja ex miehen kanssa ja muutenkin pikkutytöstä asti ollut tekemisisssä autojen kanssa, joten tiedän kyllä kaikki mahdolliset tulevat maksut yms. Pesulamaksut, mitä ne on??? Autot pestään ja vahataan itse, näin saa parhaimman tuloksen!

Alkaa vaan kyllästyttää ajella exmiehen autolla, ja siksi pitäisi saada oma auto mahdollisimman pian. Osuuspankista aloitan koska olen ollut pankin asiakas aina, ja ehkäpä sen takia voisikin saada lainan helpommin, kun kaikki aina ollut kunnossa, ja tilillä rahaa.

Ja ilman lainaa pystyisi ehkä ostamaan parissa kuukaudessa jonkin tonnin romun, ja kun kuitenkin tottunut ajamaan suht uusilla autoilla niin senpä vuoksi ennemmin otan lainaa, ja ajan kunnollisella ja turvallisella autolla, jo ennenkaikkea lapsen vuoksi.

• Ikuinen rahareikä
        aloittaja kirjoitti:

Ensinnäkin auto ostetaan ruotsista yksityiseltä, näin tehty ennenkin, joten turha mistään autorahoituksista liikkeen yms kautta puhua. Tämä aiemmalle vastaajalle!

Ja olen useat kerrat ollut ostamassa autoja ex miehen kanssa ja muutenkin pikkutytöstä asti ollut tekemisisssä autojen kanssa, joten tiedän kyllä kaikki mahdolliset tulevat maksut yms. Pesulamaksut, mitä ne on??? Autot pestään ja vahataan itse, näin saa parhaimman tuloksen!

Alkaa vaan kyllästyttää ajella exmiehen autolla, ja siksi pitäisi saada oma auto mahdollisimman pian. Osuuspankista aloitan koska olen ollut pankin asiakas aina, ja ehkäpä sen takia voisikin saada lainan helpommin, kun kaikki aina ollut kunnossa, ja tilillä rahaa.

Ja ilman lainaa pystyisi ehkä ostamaan parissa kuukaudessa jonkin tonnin romun, ja kun kuitenkin tottunut ajamaan suht uusilla autoilla niin senpä vuoksi ennemmin otan lainaa, ja ajan kunnollisella ja turvallisella autolla, jo ennenkaikkea lapsen vuoksi.

Olet ajatellut asian aika valmiiksi joten mitäpä tuota sitten kyselemään. Varaa aika lainaneuvottelijalle ja katso mitä tarjotaan.

• jake
        höpeli kirjoitti:

mulla on autorahoitus,enkä ny tiiä että onko se ny niin edullinen vaihtoehto... joka laskusta maksan kuukausittain 10€ käsittelykuluja ja sit viel vakuutukset tulee kalliiksi kun pitää olla täyskasko ja viel vapaaehtonen autovakuutus siihen päälle. Joka kolmas kuukausi siis maksan vakuutuksia 250€,niin kauan kunnes oon saanu auton maksetuksi!

Kyllä se kaskovakuutus autossa on aivan välttämätön. Lunastukseen menevä auto on nollan arvoinen ja jäljellä olisivat vain lainan maksut kuukausittain vaikka autoa ei enää olisikaan.Kaskohan korvaa syyllisen osapuolen tai suistumisvahingon kulut miinus omavastuu.

On autoliikkeitä, jotka rahoittavat auton ilman käsittelykuluja ja laskutuslisiä. Esimerkiksi itselläni juuri loppui autorahoitus, jonka ainoa kulu oli 3,9 % korko. Ei siis muita kuluja.Kannattaa katsoa mistä auton ostaa.Ja tinkiminenkin on sallittua. Itse olen kerran pystynyt laskemaan autorahoituksen korkoprosenttia 2%:lla tinkimällä ja asettamalla sen kaupan ehdoksi.

• lisäys vielä soppaan..
        jake kirjoitti:

Kyllä se kaskovakuutus autossa on aivan välttämätön. Lunastukseen menevä auto on nollan arvoinen ja jäljellä olisivat vain lainan maksut kuukausittain vaikka autoa ei enää olisikaan.Kaskohan korvaa syyllisen osapuolen tai suistumisvahingon kulut miinus omavastuu.

On autoliikkeitä, jotka rahoittavat auton ilman käsittelykuluja ja laskutuslisiä. Esimerkiksi itselläni juuri loppui autorahoitus, jonka ainoa kulu oli 3,9 % korko. Ei siis muita kuluja.Kannattaa katsoa mistä auton ostaa.Ja tinkiminenkin on sallittua. Itse olen kerran pystynyt laskemaan autorahoituksen korkoprosenttia 2%:lla tinkimällä ja asettamalla sen kaupan ehdoksi.

Tässä vielä yksi lisäys soppaan. Jos ostaa käytetyn auton, saa aika kivoja käteisalennuksia, jos maksaa käteisellä (= voi olla pankin laina). Jos käytät autoliikkeen rahoitusta, kustannukset lasketaan aina auton myyntihinnasta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3644
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1981
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      226
      1323
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      109
      1045
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      70
      1010
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe