Sex and Music

NoitaNainen

Kun on kaikki myllännyt mielessä..asiat, niin....

Mikä se olis rakastelun..panemisen..naimisen..
musiikkikappale?

Sori karkea kielenkäyttöni, mutta se on tosiasia, niitäkin kun sattuu tosielämässä.

Minä omalta osaltani sanon kaikkien aikojen parhaaksi seksikappaleeksi Je`taime...

40

4738

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • teräsmies

      Onkos luuta jo trimmattu pääsiäiskuntoon. Lennetäänkö kilpaa pääsiäissaarille... Häviät kuitenkin. :T

    • jotain erityistä musiikkikappaletta. Mutta kyllä se hidas ja tunteellinen musiikki siellä taustalla on kymppi.

      Muuten, itselleni se on rakastelemista, ei panemista eikä naimista :).

    • jokinen

      Oiva avaus.

      Ei meillä valmiit musiikit soi, musiikkia on toisen hengitys ja äänet.
      Jos musiikki pitäisi valita, se olisi joku instrumentaalikappale luuppina, junnaisi sen neljä tuntia taustalla vaimeana.

      On outoa rakastella musiikin tahdissa. Musiikki loppuu ennen pitkää...

      Avauksen kysymykseen vastaus kuitenkin: Porilaisten marssi.

      • jokiska. evk

        Lisään vain pari vuodemusiikkivaihtoehtoa: Maakuntalaulutkin ovat joskus paikallaan tai
        Pikku Marjan eläinlaulut.
        ...hyväksi havaittuja;)

        Jos musiikilla pitäisi kuvata rakastelua vastaisin varmaankin Vivaldin neljä vuodenaikaa tai Sidney Bechetin Petit Fleur ...

        Tositilanteessa en kuulisi musiikkia luulen.


      • -NoitaNainen-

        että siitä puhuu mikä on mielessä :)))))))


    • NUNWOMAN

      BLUE NUNIN HEY YOU!

    • Taikis

      "valmistautumisvaiheessa" taustalla voisi soida jotain Julio Inglesiasta, hänen samettinen italiaanoäänensä toisi lisää kosketuksen tuntua iholle. Semminkin kun kieltä ei ymmärrä, niin se ei häiritsisi, ei tarvitsisi jakaa huomiota musiikin ja kumppanin kesken.

      Rakastellessa en enää kuule musiikkia, sisäinen rokki ja kumppanin kehon kieli lisättynä rakastelun tuomiin äännähdyksiin....sitä sinfoniaa kuuntelee halulla..

    • Piscinat

      Alice Cooper: Poison

    • kuulokkeillakaan

      ..kuuntelemaan kuin Andrea Boccellia, tietyistä syistä. :)

    • merliNi

      Riippuu tilanteesta, mutta Hotel California saa jostain syystä värähtämään:)
      Se on Rakastelua:)

    • NoitaNainen

      että näin paljon seksikappaleita..onhan niitä toki monta kertaa enemmänkin..

      Heitin tuon aloituksen ennen baariin lähtöä ja olipas kiva lukea näitä nyt..

    • ex-Z

      moista harrasta, joten eipä ole mitään musaa siihen mietittynäkään.

      • -NoitaNainen-

        puhu puppua. Jokainen sitä harrastaa.


      • ex-Z
        -NoitaNainen- kirjoitti:

        puhu puppua. Jokainen sitä harrastaa.

        minä. :D


      • merliNi

        kyllä, ihan varmasti:D


      • ex-Z
        merliNi kirjoitti:

        kyllä, ihan varmasti:D

        voin kertoa, että kun ei ole, niin ei ole. :)


      • NoitaNainen
        ex-Z kirjoitti:

        voin kertoa, että kun ei ole, niin ei ole. :)

        Ketään? Voi surku....


      • merliNi
        ex-Z kirjoitti:

        voin kertoa, että kun ei ole, niin ei ole. :)

        Mäkin voin tunnustaa että toi biisi liitty viime kertaan...tais olla nelisen vuotta sitten:D
        Mutta on mulla ollu, joskus..:DD


      • ex-Z
        NoitaNainen kirjoitti:

        Ketään? Voi surku....

        viime vuoden puolella viimeksi tai en muista...


      • merliNi
        ex-Z kirjoitti:

        voin kertoa, että kun ei ole, niin ei ole. :)

        jos ei siis ihan oikeesti niin sori tuo äskeinen.
        Tai siis ei se nyt ihan vitsi ollut mutta kun ei se suklaakaan aina niin hirmu hyvälle maistu vaikka sitä tuleekin massuteltua...*yrittää pelastaa jotain*..:)

        Äh, mä hyppään nyt mopin kyytiin ja liihottelen pois tiehensä:)
        Halaus ja mukavaa viikonloppua:)


      • NoitaNainen
        ex-Z kirjoitti:

        viime vuoden puolella viimeksi tai en muista...

        viiden vuoden nälän ja selibaatin vuodet :o)

        Nyt olen ottanut takaisin..ahh tätä elämää.
        Mitä elämä olis ilman seksiä.

        *Anteeks, halaa*


      • NoitaNainen
        NoitaNainen kirjoitti:

        viiden vuoden nälän ja selibaatin vuodet :o)

        Nyt olen ottanut takaisin..ahh tätä elämää.
        Mitä elämä olis ilman seksiä.

        *Anteeks, halaa*

        Ei sitä ole koskaan liikaa..

        Sitäpaitsi naisen hormonit on niin ihmekeksintö, että siitä on seksi välillä kaukana.
        Haluaa mutta ei halua.


    • Carmerita

      ..rytmiä itsessään:-)
      Alkusessioon voisi tietystikin tunnelmaa latamaan valita monenkinlaista musaa.

      Tosin en mieluusti edes rakastele ,kuin rytmitajuisen,tanssitaitoisen ,herkkävaistoisen ,intuitiivisen intellektuellin kanssa...joten musamakumme kohtaavat yhtä intensiivisen hekumallisesti ,kuin kehommekin.

      • Carmerita

        ..ja kolmiulotteinen ylösnousemus:-)

        Olenkohan minä synnynnäinen humoristi---*meditoi*

        Tosin minua nauratti itseeni vietävästi ,kun tuolla HupiLööpissä pohdiskelin jenkan tahdissa tastahdissa naintia. Visuaalisessa välähdyksessä koin kummallisen ja sykähdyttävän humahduksen näyssäni:

        Siis kesken kaikein hurmioisimman kliimaksin kaveri huikkais netokaiselle:
        -Voisit sää kelata vähän takaste päin. Tos jus meni vähäsen nuotin viereen.
        -Pannaas tää juttu rytmilleen.Jep.


      • NoitaNainen
        Carmerita kirjoitti:

        ..ja kolmiulotteinen ylösnousemus:-)

        Olenkohan minä synnynnäinen humoristi---*meditoi*

        Tosin minua nauratti itseeni vietävästi ,kun tuolla HupiLööpissä pohdiskelin jenkan tahdissa tastahdissa naintia. Visuaalisessa välähdyksessä koin kummallisen ja sykähdyttävän humahduksen näyssäni:

        Siis kesken kaikein hurmioisimman kliimaksin kaveri huikkais netokaiselle:
        -Voisit sää kelata vähän takaste päin. Tos jus meni vähäsen nuotin viereen.
        -Pannaas tää juttu rytmilleen.Jep.

        Raikuvan naurun säestämänä :o)))))))


      • vaikka että
        Carmerita kirjoitti:

        ..ja kolmiulotteinen ylösnousemus:-)

        Olenkohan minä synnynnäinen humoristi---*meditoi*

        Tosin minua nauratti itseeni vietävästi ,kun tuolla HupiLööpissä pohdiskelin jenkan tahdissa tastahdissa naintia. Visuaalisessa välähdyksessä koin kummallisen ja sykähdyttävän humahduksen näyssäni:

        Siis kesken kaikein hurmioisimman kliimaksin kaveri huikkais netokaiselle:
        -Voisit sää kelata vähän takaste päin. Tos jus meni vähäsen nuotin viereen.
        -Pannaas tää juttu rytmilleen.Jep.

        neljän cd:n pakka Sousan marsseja. Tai oikeasti: musiikki ei oikein kuulu mielestäni aktiin, esilämmittelyssä voi tietysti olla jotakin ambienttia, joka ei pakota kuuntelemaan itseään vaan antaa mahdollisuuden keskittyä toiseen.


    • Februari

      musiikki mieleen siinä tilanteessa. Tilanne yleensä riistäytyy käsistä nopeasti. ;o)

      Mutta...jos jostain löytyy nyt tähän mies, joka haluaa suunnitellun, romanttisen, musiikkipitoisen sexisession Febrikselle järjestää, niin en pane vastaan..tai siis...no hanttiin en pistä. ;DDD

    • hurlumi

      ...outo lintu. Kun oikein rakastaa, rakastelee, en muista, mikä biisi soi taustalla...Tai tarvitseeko yleensä soida mitään musiikkia?

    • tpk_68

      Kunhamn poljento on tasainen ja akka hiljaa...

      • hurlumi

        ...sittenhän, ei mulla ole enää hauskaa. Sovinisti, juoppo ja kaikenlaista sitä.


      • tpk_68
        hurlumi kirjoitti:

        ...sittenhän, ei mulla ole enää hauskaa. Sovinisti, juoppo ja kaikenlaista sitä.

        Epäilemättä olet oikeassa. Aivan kuin tuntisit minut, olemmeko kenties tavanneet?


      • Februari

        I'm gonna put your skin on mine... ;o)

        Maria Maria ... played by Carlos Santana...
        sopis tähän... ;DDDDD


      • NoitaNainen
        Februari kirjoitti:

        I'm gonna put your skin on mine... ;o)

        Maria Maria ... played by Carlos Santana...
        sopis tähän... ;DDDDD

        tuon olin jo unohtanut. Tsiisus mikä kipale, siitä jo vois saaha..pelkästään kuuntelemisesta. Köhh :D


      • Februari
        NoitaNainen kirjoitti:

        tuon olin jo unohtanut. Tsiisus mikä kipale, siitä jo vois saaha..pelkästään kuuntelemisesta. Köhh :D

        Kipparinoma huuhaalta antoi mulle kipinän... ikuisesti kiitollinen hänelle Maria Mariasta...nyt puuttuu vaan mies, mutta lähden tästä pois ainakin hetkeksi.... ;o))))

        Palaan, jos en sitä ennen pala noitaroviolla... ;D


      • NoitaNainen
        Februari kirjoitti:

        Kipparinoma huuhaalta antoi mulle kipinän... ikuisesti kiitollinen hänelle Maria Mariasta...nyt puuttuu vaan mies, mutta lähden tästä pois ainakin hetkeksi.... ;o))))

        Palaan, jos en sitä ennen pala noitaroviolla... ;D

        ei polteta! Sen verran sisua,luonnetta ja kovaa päätä.


      • Carmenita ejk
        Februari kirjoitti:

        I'm gonna put your skin on mine... ;o)

        Maria Maria ... played by Carlos Santana...
        sopis tähän... ;DDDDD

        ..tämä musa puree minuunkin kuin kiimainen rakastaja suutelisi sielua hivelevästi.
        Jo tuo sai sukat pyöriin jaloissa ja pään siriseen.

        *tanssi nyt jo tähdissä*
        Tuo luomussa hankittu hekuma kun jäi vielä hiveleen ihon sisälle ja hehkuttaa poskipäiden heleänä punana. *värinät vetävät jo rentoon ja autuaalliseen olotilaan*

        Hmmm... on kait poistuttava nyt *meditoimaan*


    • NoitaNainen

      kun alkaa leikkii tulella..jo kolmas kerta tänään ;D

      ...ja musicina ihan vaan itsevaltiaat.. :)

      • NoitaNainen

        ja samantien tulivuori hehkutti kuumaa laavaa..

        ..Mä oonhan syytön syytön syytön (ne nuotin kuvat, mut kun ei kone anna mulle semmosia)


    • Hey, guess who´s coming to town!! It`s Mister X and he`s loogin for some foxes. And when he finds that fox, he`s gonna have him some fun...

      Dumdum dumdum dumdidum dumddimdum….

      Näin alkaa maailman sexyin biisi, joka lyö maanrakoon kaikki, ihan kaikki. Volyymit kymppiin ja tämän jälkeen naiset on sulaa vahaa.


      Tämän esityksen jälkeen, kaikenmaailman kähisijät kelpaavat enää teinityttöjen puolikosteiden unien täytteeksi.

    • Huuko73

      on toki yhteensopiva kipale sängyn narinan kanssa. Tuomari Nurmion ääni raatelee sielun pohjukoita asti ja samalla voi muistella menneitä: "Paksu lompakko, helppo on lempeä pyytää..."

    Ketjusta on poistettu 90 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe