Kertokaa millainen paikka Puistola on asua..etenkin lapsiperheen näkökulmasta. Olen ollut siellä muutaman kerran käymässä ja sellainen B-luokan tunne on paikasta.
Puistola
5
1776
Vastaukset
- itse Puistolasta
mutta älä missään nimessä muuta Tapulikaupungin alueelle! Itse asuin vähän yli vuoden ja muutin pois, kun en enää uskaltanut asua. Illalla kahdeksan aikaan ei enää uskaltanut liikkua ulkona, ainakaan silloin kun oli pimeää. Juoppoja, narkkareita, ilotyttöjä ja muuten vain väkivaltaista porukkaa. Nämä väkivaltaiset porukat liikkuivat laumassa, keskimäärin 5 ihmistä. Kyllä siinä naisihminen sai kaukaa kiertää ja yrittää heittäytyä näkymättömäksi. Nyt olen asunut Helsigissä rauhallisemmassa paikassa kolmisen kuukautta, eikä tähän mennessä ole näkynyt noita yllä kuvaamiani ihmisiä! Tunnen olevani turvassa. Varmaan Puistolassakin on rauhallisia alueita, mutta älä muuta aseman lähelle!
- Optimissi
Koulut ja päiväkodit lähellä, yksi kauppakin taitaa olla. Lapsiperheen näkökulmasta siis varsin idyllinen seutu. Tapulikaupunki radan toisella puolella on sitten ihan eri juttu...
- Josseri
Kuten aiemmat kirjoittajat jo sanoivatkin on hieman eri asia asutko radan itä vai länsipuolella jos Puistolan asemalla jäät.
No, miehille moisella asialla ei ole merkitystä mutta lapsiperheille ja naisille en Tapulia suosittelisi.- miehillekkin,
Tapulikaupunki on perseestä. Joskus 70 luvulla kun se rakennettiin, oli muutoma talo vasta pystyssä, asuin vajaan 2 vuotta. Silloin ei hämminkiä. Kuovikin pesi siellä, kun se oli sellaista kosteaa niittyä. Onneksi pääsin pois, ei kauaksi mutta kuitenkin.
- Zuzu
miehillekkin, kirjoitti:
Tapulikaupunki on perseestä. Joskus 70 luvulla kun se rakennettiin, oli muutoma talo vasta pystyssä, asuin vajaan 2 vuotta. Silloin ei hämminkiä. Kuovikin pesi siellä, kun se oli sellaista kosteaa niittyä. Onneksi pääsin pois, ei kauaksi mutta kuitenkin.
Puistola ja Heikinlaakso ovat mukavia omakotitaloalueita, jossa mielestäni asuu tavallista porukkaa eri ikäryhmistä. Olemme asuneet täällä 12 vuotta ja lapset ovat täällä kasvaneet. Yleisesti ottaen perheillä arvot kohdallaan. Palveluita on karsittu, mutta ainakin kaksi kauppaa, kirjasto, koulut ja päiväkoti on alueella. Täällä toimii myös mm. aktiivinen urheiluseura Puistolan Urheilijat ja MLL sekä kirkon kerhot. Kylämaista fiilistä. Nyt on niin hyvä olla etten muuttaisi pois.
Tapulin keskusta on luku sinänsä - ei tee mieli liikkua iltaisella sen verran on itsesuojeluvaistoa. Tapulin laidalla rauhallisempaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978