Voiko kirjautua sisälle offlinena? Mua sitten ärsyttää nuo lamput perkele! Ekaksi tulee ihan yllättäen chattikutsu ja nyt en pääse kirjautumaan kun sen profiili on kokoajan vihreenä ):/
Sanokaas voiko tuota hiton chattia pistää pois kokonaan päältä. Minä EN halua chattailla ihan tuntemattomien kanssa. Haluaisin ekaksi tutustua ihan pelkästään kirjoittamalla.
pystyykö?
6
956
Vastaukset
Vähän kun olisit selannut, olisit löytänyt otsikolla "hakkerin vihjeet". Tarvit kaksi selainta. Kirjaudu molemmilla sisään, sen jälkeen toisella ulos. Nyt ei kukaan näe, että olet sisäänkirjautuneena.
Lisäksi asetuksista voi muuttaa kuka voi kutsua chattiin. ->muokkaa profiilia ->asetukset.- selainta
Kun käyttää Intener Exploreria niin riittää että avaa kaksi erillistä istuntoa. Eli klikkaa työpöydällä olevasta IE:n kuvakkeesta kaksi erillistä ikkunaa niin silloin kummallakin voi kirjautua sisään omina istuntoina.
Jos taas haluaa katsella profiileita tuntemattomana silloin kun on itse kirjautuneena niin silloin voi tehdä niin että avaa samalla tapaa uuden ikkunan selaimesta ja hiirellä rahaa profiiliin osoittavan linkin siitä ikkunasta jossa on kirjautuneena siihen toiseen ikkunaan. Sitten kun on viisi tai kuusi kertaan katsonut siinä uudessa ikkunassa profiileita ja tulee ilmoitus että et voi selailla enempää niin sitten vaan sulkee sen ikkunan ja avaa uuden ja taas voi raahata siihen uusia profiileita.
Tärkeätä on siis avata se IE:n ikkuna siitä työpöydän kuvakkeesta eikä auki olevan ikkunan linkeistä. Vain tällöin ikkunat toimivat itsenäisinä istuntoina. - alkup.
Offlinesurffaus onnistuu ;)
- mutta.
alkup. kirjoitti:
Offlinesurffaus onnistuu ;)
En nyt oikein ymmärrä mitä suurta iloa on siitä että se online-valo ei näy. Jos sinulle tulee chat-kutsuja niin eihän niihin ole pakko vastata.
Ja sitäpaitsi se off-line selailu on vähän niin kuin housuun laskisi pakkasella. Hetken päästä se valo nimitäin syttyy ja profiilisi kirjautumsiaikaan päivittyy aikaleima tehdessäsi tiettyjä toimintoja. Eli kyllä sen näkee että olet ollut sisässä.
- terävä tumpelo
kysyy jotta kun niitä vihreitä tai harmaita täppiä näkyy niin ovatko kyseiset tässä tapauksessa herrahenkilöt klikanneet omassa päässään=koneellaan että nimenomaan haluavat chattiä tai viestin? Minä kun en ole moista liikettä rohjennut tehdä mutta olen ihan sieltä täältä vastaillu vaikka että hyvin tehty profiili sulla, joskus muutakin yleistä. Hups hups vaan jos oonkin ollu niin suosittu! Mullekin tuli ihan chattipyyntö erikseen ja kun kysyin niin ei hän ollu laittanu. Joten tekniikka yrittää toimia myös amorina ja puhemiehenä kuten joku muukin totesi saaneensa vahingossa vastaavia...mielestäni totta on.
Vihreä merkki tarkoittaa, että ko. henkilö on ainakin periaatteessa tavoitettavissa juuri nyt. Vain periaatteessa, sillä en minä ainakaan nyt ole siellä, vaikka vihreä valo palaakin... Ja joskus se jää vaikka treffeistä poistuukin.
Chat-nappi näkyy, kun profiili on online-tilassa, flirttejä ja viestejä voi laittaa myös offlinena oleville. Viestit, flirtit ja chat-kutsut näkyvät kyllä sitten selkeästi kun niitä tulee.
Jaa-a, eihän sitä tiedä vaikka tekniikka olisi oikeassa toimiessaan amorina :). Sattumastahan se hyvinkin voi alkaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741