Listatkaapas immeiset lemppari musikaaleja tänne.. Ja jos tiiätte sen Chicagon biisin jossa Velma näyttää Roxylle sen tanssin.. siis sillon ku Roxy on hot ja Velma not.. Samalla mielipiteitä Cirque du Soleil:ilista.. Ite alan itkemään kuullessani Alegrian.. Herkkä taidan olla. Ihana biisi.
Musikaalit ja Cirque du Soleil.
6
406
Vastaukset
- Mainostaja
Omat suosikit on ainakin Oopperan kummitus, Evita ja Viulunsoittaja katolla.
- ottomaddox
Little Shop of Horrors (1986)
- -mie-
THE KING AND I - Kuningas Ja Minä (1956)
THE SOUND OF MUSIC (1965)
CHICAGO (2002)
MY FAIR LADY (1964) - -mie-
... on nimeltään "I Can't Do It Alone".
- XV_yritys
Golddiggers of 1933 taitaa olla suomeksi Kultakalat on vanhoista näkemistäni musikaaleista paras. Laulavat sadepisarat on loistava 50-luvun leffa ja uusista tietenkin Cabaret.
- tietysti
Musikaalien ehdoton klassikko on tietenkin IHMEMAA OZ.
Tämä upea Judy Garlandin tähdittämä legenda-leffa kestää katselukerran toisensa jälkeen. Ensimmäisiä värielokuvia mitä koskaan filmattiin - vaikkakin elokuvan alku ja loppu on mustavalkoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 703063
- 922855
- 512095
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201545- 151329
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51318Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131291Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131263- 181230
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241222