Miehen tyydyttäminen , runkkaus kiihottaa !!!

NAUTINTO , MIEHEN RUNKKAUS

ONKO KIIHOTTAVAMPA KUI MIEHEN ITSENSÄ RUNKKAAMINEN !
KOVA KYRPÄ JOKA ODOTTAA ...
SAMALLA KATSELEE KUN LEVITÄN HÄPYHUULET JA HYVÄILEN OMAA VITTUANI , KIIMA , MÄRKYYS KIIHOTTAA MIESTÄ . SAMOIN KATON KUINKA MIES KIIHOTTUU SAMALLA RUNKKAA KYRPÄÄNSÄ . TYÖNNÄN SORMET KUUMAAN MÄRKÄÄN VITTUUN , PYYNNÖSTÄ RUNKAAN SAMALLA KUN MIES RUNKAA KOVAA PAISUNUTTA KYRPÄÄNSÄ .
HYVÄILEE RINTOJA JA SAMALLA LÄITÄYTYKSIÄ PAISUVAAN VAKOONI . JOKA ODOTTAA KYRPÄÄ SISÄLLE . LEVITÄN VITUN LEVÄLLELI JOLLOIN MIES NUOLEE MÄRKÄÄ VITTUANI TULEE HAJAREISIN PÄÄLLE TYÖNTÄÄ KOVAN KYRPÄNSÄ SUUHUN JOTA IMEN MIEHEN RUNKATESSA KYRPÄÄNSÄ .
KÄÄNNÖS VATSALLE JA NÄIN LEVITÄN KÄSILLÄNI MIEHEN KATSELLESSA JA RUNKATESSA LEVÄLLENI . MIES TYÖTÄÄ SORMET ANUKSEEN ... KUULEN KUINKA MIES KIIHOTTUU ENTISESTÄÄN . SE ON KIIHOTTAVAA . SN JÄLKEEN PAISUNUT KOVA KYRPÄ TAKAA PÄIN KUUMAAN KIIMASEEN VITTUUN .
TÄYDELLINEN NAUTINTO !!!

17

3843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täydellisestä nautinnosta

Se enää puuttuu, että oppisit vittu ymmärtämään mikä on Caps Lock! Ennen sitä älä kirjoita yhtään sanaa edes lyijykynällä saatanan idiootti!

• asiallista keskustelua

aika paha.. =) herja olisi ollut ehkä osuvampi ilman noita lopun idootti juttuja. ensimmäinen lause olisi riittänyt!

• ... SAATANAN IDIOTILLE ... ...

JÄRJEN KÖYHYTTÄ , OLETKO KUULLUT KENTIES ET TIETYISTÄ SYISTÄ , TIETYT HENKILÖT KIRJOITTAA CAPS LOCK PÄÄLLÄ JA TARKOITUKSELLA .
        OHITA KIRJOITUS , SE SIIT , EI SUN TARVI LUKEA JOS TYYLI HÄIRITSEE .
        MUISTA MEITÄ ON JOKA LÄHTÖÖN JA ITSELLÄNI ON SYYNSÄ MIKSI . MUTTA SEKSI KULUU JA ON TÄRKEÄ OMASSA ELÄMÄSSÄ .
        SORI VAAN JOS EI MIELLYTTÄNYT !!!!

• tietty syy
        ... SAATANAN IDIOTILLE ... ... kirjoitti:

JÄRJEN KÖYHYTTÄ , OLETKO KUULLUT KENTIES ET TIETYISTÄ SYISTÄ , TIETYT HENKILÖT KIRJOITTAA CAPS LOCK PÄÄLLÄ JA TARKOITUKSELLA .
        OHITA KIRJOITUS , SE SIIT , EI SUN TARVI LUKEA JOS TYYLI HÄIRITSEE .
        MUISTA MEITÄ ON JOKA LÄHTÖÖN JA ITSELLÄNI ON SYYNSÄ MIKSI . MUTTA SEKSI KULUU JA ON TÄRKEÄ OMASSA ELÄMÄSSÄ .
        SORI VAAN JOS EI MIELLYTTÄNYT !!!!

Liittyykö ISOILLA kirjoittaminen jotenkin saamaasi tyydytykseen?

Onko se samaa kuin SILMILLE ROISKIMINEN??

Hyi hitto, pakko mennä peseen kasvot!

• Järjen köyhyyttä

Ei ymmärrä mitä yhteistä on kirjoituksella CAPS LOCK päällä ja seksillä . Seksi on meille ja itselleni osa elämää????

• tietty syy
        tietty syy kirjoitti:

Liittyykö ISOILLA kirjoittaminen jotenkin saamaasi tyydytykseen?

Onko se samaa kuin SILMILLE ROISKIMINEN??

Hyi hitto, pakko mennä peseen kasvot!

KAUKANA OLET AJATUSMAAILMASSANI , EI TARVITSE SILMILLE ROISKIA .VOIT TOKI PESTÄ KASVOT JA JOSPA ITSE SAAT SITÄ TYYDYTYKSEN . ITSE EN VAAN SEKSISTÄ , RUNKKAMISESTA JA TÄYDELLISESTÄ YHDYNNÄSTÄ !

• olet?
        tietty syy kirjoitti:

KAUKANA OLET AJATUSMAAILMASSANI , EI TARVITSE SILMILLE ROISKIA .VOIT TOKI PESTÄ KASVOT JA JOSPA ITSE SAAT SITÄ TYYDYTYKSEN . ITSE EN VAAN SEKSISTÄ , RUNKKAMISESTA JA TÄYDELLISESTÄ YHDYNNÄSTÄ !

taidat vielä vain vasta haaveilla...hyvä niin.
        seksi kuuluu vasta avioliittoon.
        ties mitä tippureita olisit saanut tuolta mieheltä.

• OLET ?!
        olet? kirjoitti:

taidat vielä vain vasta haaveilla...hyvä niin.
        seksi kuuluu vasta avioliittoon.
        ties mitä tippureita olisit saanut tuolta mieheltä.

KUN OLISINKI NUORI ... ! PARHAIMMASSA IÄSSÄ JA AVIOLIITTOON KUULUU SEKSI , TIEDÄN , SE ON KYLLÄ KOETTU . ALTTARILLA OLEN JOSKUS KÄYNYT .
        EN OLE PENTU , VAAN HALUAN NAUTTIA SEKSISTÄ SE ON NORMAALIA JO TÄN IKÄISELLE . ET SE SIIT ...

• kuvastaa

KUINKA INNOISSAAN kirjoittaja on kun saa katsoa toisen runkkausta, eikö teitä itseä kiihota ajatus ollenkaan. Ootteko eunukkeja

• SEKSI ELÄMÄN SUOLA !

SEKSI JA SIIHEN KUULUU JOKAISELA OMAT MIELTYMYKSET , VARMAA SINULLAKIN ! FANTASIAT , ROHKEUS , KERTOA ASIOISTA . ITSE KYLÄ SANON MISTÄ NAUTIN JA MYÖS TOIVON TOISEN OSAPUOLEN MYÖS KERTOVAN , SILLOIN SE ON TÄYDELLINEN ITSELENI KUIN MYÖS TOIVO ETTÄ TOISELLE OSAPUOLELLE !

• hetken...

TE VÄHÄAIVOISET ETE OSAAEDES NAIDA KUNOLLA, MINUKIN KIHOTTA ISOTKIRIJAIMET JA MINUA MIEHELÄ ON TEILLÄ ISOMPI KULI. KUN MIHENI HEILUTAA KULLI ON SE MAHTAVA. TE IDIOTIT ETE YMÄRRÄ NAIMISESTA MITÄ!!!!!!!!!!!

• hetken...

Mies runkkaamassa , vakoni kostuu jo pelkästä ajatukesta . Kun löytäisi miehen estottoman , joka rohkenisi runkata edessäni ...

• minä vaan
        hetken... kirjoitti:

Mies runkkaamassa , vakoni kostuu jo pelkästä ajatukesta . Kun löytäisi miehen estottoman , joka rohkenisi runkata edessäni ...

Taitaa vaan olla huono näkö.Ei nää pieniä kirjaimia.

• nimimerkille minä vaan
        minä vaan kirjoitti:

Taitaa vaan olla huono näkö.Ei nää pieniä kirjaimia.

Sekö on ongelma Sinulla ! Eikö ole ihan sama pienet tai isot kirjaimet ?
        Sait jo kyseiseltä kirjoittajalta vastauksen , Hänellä on omat syynsä siihen .

• tämäpä

pani kyllä hormoonit hyrräämään, vaimo meni suihkuun, minä perässä, sai tuntea kovan kalun sisällään, kun painoin häntä seinää vasten. Spermat roiskin sisälle, vaimo huusi nautinnosta kun ei pitkäänaikaan ollut saanut kalua sellaisella antaumuksella kuin nyt. Vielä nukkumaan mennessä otimme jutun uusiksi, jollin kerroin syyn himokkuuteeni.

• Tosi on

Vau , jos ei hormoonit hyrrää kuten edellisellä kirjoittajalla . Itselläni kyllä ja tämäpä juttu vielä lisäs kiihottumiista . Rohkeasti vaan joilla on siihen mahdollisuus . Tunnen itse kuinka vakoni kostuu , haluan tuntea kovan kalun syvällä sisälläni . Rakastella , naida oikein rajusti . Nähdä kuinka toinen kiihottuu täydellisesti . Mies rukaa , saa tuntea käsin paisuvan klitoriksen , märän vakoni . Joka on täydellisesti valmis , mies työntää rajusti kalunsa sisään . Tunnen kuinka mies antaa sperman lentää rinnoilleni .Nautinto on täydellistä .

• tämä kiihottaa..

Tosi on , kun lukee alusta lopuun . Muutaman jättää omaan varjoonsa , toden totta kiihottaa .Itse en voi sanoa etten kiihottuisi . Se vie ns, fantasian maille ja rakastelemaan .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7029
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5936
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      46
      4669
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2882
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      46
      2432
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2323
    Aihe