Enkelit Puhuvat Minulle

EllenApril

Roland Buck

Olen päättänyt lukea tämän kirjan nyt tämän pääsiäisen aikana. Onko kellään kokemuksia tästä kirjasta?
Millaisia????

7

1575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrat

Olen lukenut kirjan ja se on IHAN EHDOTON HUIPPU kirja. Sanoma on myös täysin raamattuun perustuva. Minulle kirja on ollut loputon aarrekammio. On myös lisännyt uskoani suuresti. Suosittelen kaikille: Tätä kirjaa ei kannata mitenkään jättää lukematta.

• ja siellä

enkelit kiinnittävät huomiota juuri Jeesukseen. Mutta sellaista hyvää asiaa ei ole keksittykään, etteikö partio olisi hetkessä paikalla viestimässä pahoista enkeleistä. Tämä on täysin rutiininomaista toimintaa eikä riipu käsiteltävänä olevasta asiasta. Tunnistat partion kun tutustut ko. asiaan itse.

• Enkelifani.

Mistä kyseisen kirjan saa ostaa vai voiko tilata. Hyviä lukuhetkiä sinulle.

• ilkka kukkanen
        ja siellä kirjoitti:

enkelit kiinnittävät huomiota juuri Jeesukseen. Mutta sellaista hyvää asiaa ei ole keksittykään, etteikö partio olisi hetkessä paikalla viestimässä pahoista enkeleistä. Tämä on täysin rutiininomaista toimintaa eikä riipu käsiteltävänä olevasta asiasta. Tunnistat partion kun tutustut ko. asiaan itse.

Onko sinulla käsitystä, miten hyvää keskustelua valmistellaan.

Etteivät juttusi ole vain taukoa.

Luulet kuvaavasi kuuta(jumalaa).

Kuvaat vain omaa heijastustasi ikkunasta.

• Charias

Villapaitaan ja lakeerikenkiin pukeutuneet enkelit ovat eksyttäviä henkiä eivätkä Jumalan sanansaattajia. He kiinnittävät huomiosi itseensä eivätkä Jeesukseen ja Hänen ristin sovitustyöhönsä. Raamattu varoittaa kehumasta enkelinäyillä ja mieltymästä enkelien palveluksiin.

• rukoilija sirkka

kirjaa en ole lukenut vielä., mutta haluan vain sanoa, että enekeleitä on ja he ottavat yhteyttä ilman sinun omaa yrittämistäsikin, unessa ja valveilla ja kun vaara tulossa, he varoittavat ja kun lapsemme oli varassa tuli enkeli sitä etukäteen minulle unessa kertomaan,,järkytyin niin että toimin enkelin ohjeiden mukaan ,mutta lapsemme putosi siitä huolimatta viidennestä kerroksesta parvekkelta alas,vuosia myöhemmin törmäsin asiaan uudestaan enkeli tuli varoittamaan, yli kolmeatuhatta potilastani,jokainen on itse kertonut ilman kyselyä miten he unessa saivat varoituksia kaikkiaan kolme ennenkuin kolari tuli ja nyt sitten he ovat sidottuna pyörätuoliin lopun elämäänsä.koska eivät untaan noteeranneet tai eivät kuunnelleet sielunsa ääntä.tuhannet ja tuhannet on kokeneet ennalta varoituksia ja estyneet tapaturmalta ja enkelit olleet avuksi,mutta vielä on niitä jotka väheksyvät omia uniaan ja elämäänsä ja,,,rukoilkaamme.huomenna etsin tuon kirjan ja luen sen nyt vapun kunniaksi.

• Charias
        rukoilija sirkka kirjoitti:

kirjaa en ole lukenut vielä., mutta haluan vain sanoa, että enekeleitä on ja he ottavat yhteyttä ilman sinun omaa yrittämistäsikin, unessa ja valveilla ja kun vaara tulossa, he varoittavat ja kun lapsemme oli varassa tuli enkeli sitä etukäteen minulle unessa kertomaan,,järkytyin niin että toimin enkelin ohjeiden mukaan ,mutta lapsemme putosi siitä huolimatta viidennestä kerroksesta parvekkelta alas,vuosia myöhemmin törmäsin asiaan uudestaan enkeli tuli varoittamaan, yli kolmeatuhatta potilastani,jokainen on itse kertonut ilman kyselyä miten he unessa saivat varoituksia kaikkiaan kolme ennenkuin kolari tuli ja nyt sitten he ovat sidottuna pyörätuoliin lopun elämäänsä.koska eivät untaan noteeranneet tai eivät kuunnelleet sielunsa ääntä.tuhannet ja tuhannet on kokeneet ennalta varoituksia ja estyneet tapaturmalta ja enkelit olleet avuksi,mutta vielä on niitä jotka väheksyvät omia uniaan ja elämäänsä ja,,,rukoilkaamme.huomenna etsin tuon kirjan ja luen sen nyt vapun kunniaksi.

Ensin puhut enkelien varoituksista ja sitten siitä etteivät potilaasi uskoneet uniaan ja kuunnelleet SIELUNSA ääntä.Näinhän se on. Pitäisi osata erottaa se mikä on JUMALASTA ja se mikä on ihmisen omasta sielusta lähtenyttä. En väitä etteikö ihmisen sielunvoimissakin olisi jotakin "kuudetta aistia" joka aistii jotenkin tulevia tapahtumia, mutta eri asia ovat Jumalan enkelit, palvelukseen lähetetyt niitä varten jotka saavat autuuden periä" ja ne enkelit jotka ovat pimeyden henkivaltoja ja jotka koettavat eksyttää ihmisiä. Anna etusija Jeesukselle silloin myös oikeat enkelit palvelevat sinua Hänen käskystään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1062
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      819
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe