Enkelit Puhuvat Minulle

EllenApril

Roland Buck

Olen päättänyt lukea tämän kirjan nyt tämän pääsiäisen aikana. Onko kellään kokemuksia tästä kirjasta?
Millaisia????

7

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harrat

      Olen lukenut kirjan ja se on IHAN EHDOTON HUIPPU kirja. Sanoma on myös täysin raamattuun perustuva. Minulle kirja on ollut loputon aarrekammio. On myös lisännyt uskoani suuresti. Suosittelen kaikille: Tätä kirjaa ei kannata mitenkään jättää lukematta.

      • ja siellä

        enkelit kiinnittävät huomiota juuri Jeesukseen. Mutta sellaista hyvää asiaa ei ole keksittykään, etteikö partio olisi hetkessä paikalla viestimässä pahoista enkeleistä. Tämä on täysin rutiininomaista toimintaa eikä riipu käsiteltävänä olevasta asiasta. Tunnistat partion kun tutustut ko. asiaan itse.


      • Enkelifani.

        Mistä kyseisen kirjan saa ostaa vai voiko tilata. Hyviä lukuhetkiä sinulle.


      • ilkka kukkanen
        ja siellä kirjoitti:

        enkelit kiinnittävät huomiota juuri Jeesukseen. Mutta sellaista hyvää asiaa ei ole keksittykään, etteikö partio olisi hetkessä paikalla viestimässä pahoista enkeleistä. Tämä on täysin rutiininomaista toimintaa eikä riipu käsiteltävänä olevasta asiasta. Tunnistat partion kun tutustut ko. asiaan itse.

        Onko sinulla käsitystä, miten hyvää keskustelua valmistellaan.

        Etteivät juttusi ole vain taukoa.

        Luulet kuvaavasi kuuta(jumalaa).

        Kuvaat vain omaa heijastustasi ikkunasta.


    • Charias

      Villapaitaan ja lakeerikenkiin pukeutuneet enkelit ovat eksyttäviä henkiä eivätkä Jumalan sanansaattajia. He kiinnittävät huomiosi itseensä eivätkä Jeesukseen ja Hänen ristin sovitustyöhönsä. Raamattu varoittaa kehumasta enkelinäyillä ja mieltymästä enkelien palveluksiin.

      • rukoilija sirkka

        kirjaa en ole lukenut vielä., mutta haluan vain sanoa, että enekeleitä on ja he ottavat yhteyttä ilman sinun omaa yrittämistäsikin, unessa ja valveilla ja kun vaara tulossa, he varoittavat ja kun lapsemme oli varassa tuli enkeli sitä etukäteen minulle unessa kertomaan,,järkytyin niin että toimin enkelin ohjeiden mukaan ,mutta lapsemme putosi siitä huolimatta viidennestä kerroksesta parvekkelta alas,vuosia myöhemmin törmäsin asiaan uudestaan enkeli tuli varoittamaan, yli kolmeatuhatta potilastani,jokainen on itse kertonut ilman kyselyä miten he unessa saivat varoituksia kaikkiaan kolme ennenkuin kolari tuli ja nyt sitten he ovat sidottuna pyörätuoliin lopun elämäänsä.koska eivät untaan noteeranneet tai eivät kuunnelleet sielunsa ääntä.tuhannet ja tuhannet on kokeneet ennalta varoituksia ja estyneet tapaturmalta ja enkelit olleet avuksi,mutta vielä on niitä jotka väheksyvät omia uniaan ja elämäänsä ja,,,rukoilkaamme.huomenna etsin tuon kirjan ja luen sen nyt vapun kunniaksi.


      • Charias
        rukoilija sirkka kirjoitti:

        kirjaa en ole lukenut vielä., mutta haluan vain sanoa, että enekeleitä on ja he ottavat yhteyttä ilman sinun omaa yrittämistäsikin, unessa ja valveilla ja kun vaara tulossa, he varoittavat ja kun lapsemme oli varassa tuli enkeli sitä etukäteen minulle unessa kertomaan,,järkytyin niin että toimin enkelin ohjeiden mukaan ,mutta lapsemme putosi siitä huolimatta viidennestä kerroksesta parvekkelta alas,vuosia myöhemmin törmäsin asiaan uudestaan enkeli tuli varoittamaan, yli kolmeatuhatta potilastani,jokainen on itse kertonut ilman kyselyä miten he unessa saivat varoituksia kaikkiaan kolme ennenkuin kolari tuli ja nyt sitten he ovat sidottuna pyörätuoliin lopun elämäänsä.koska eivät untaan noteeranneet tai eivät kuunnelleet sielunsa ääntä.tuhannet ja tuhannet on kokeneet ennalta varoituksia ja estyneet tapaturmalta ja enkelit olleet avuksi,mutta vielä on niitä jotka väheksyvät omia uniaan ja elämäänsä ja,,,rukoilkaamme.huomenna etsin tuon kirjan ja luen sen nyt vapun kunniaksi.

        Ensin puhut enkelien varoituksista ja sitten siitä etteivät potilaasi uskoneet uniaan ja kuunnelleet SIELUNSA ääntä.Näinhän se on. Pitäisi osata erottaa se mikä on JUMALASTA ja se mikä on ihmisen omasta sielusta lähtenyttä. En väitä etteikö ihmisen sielunvoimissakin olisi jotakin "kuudetta aistia" joka aistii jotenkin tulevia tapahtumia, mutta eri asia ovat Jumalan enkelit, palvelukseen lähetetyt niitä varten jotka saavat autuuden periä" ja ne enkelit jotka ovat pimeyden henkivaltoja ja jotka koettavat eksyttää ihmisiä. Anna etusija Jeesukselle silloin myös oikeat enkelit palvelevat sinua Hänen käskystään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe