onko jonkun mieleen jäänyt artun laulama "enkelini mikset uskonut minuun , enkelini mikset toivonut minua, enkelini, me oltais oltu enkeleitä..." mulla soi se monesti päässä. Ihana biisi. Samoin kauneimpia kotikadun kohtauksia kun Söder soitti kitaraa ja lauloi(joulukirkossa?)...Söder vois palata ruutuun, ihana mies!
artun laulu
7
2967
Vastaukset
- muistan
Muistan sen kans!Se Arttu laulo ja sit se näki kun se Liisa tuli sinne,joka oli raskaana ja ootti sitä Aleksia.Sitten se Arttu häkelty, kun se luuli, että se Liisan lapsi on sen, mutta se oliki sen Teemun. Muistan kans sen biisin hyvin!:)
- minä vain
mistähän sen biisin saisi?
- kotkatu
Sarjan tapahtumissa aarjan Arttu oli siis itse kirjoittanut kappaleen ja hahmo poistui sarjasta lähteäkseen musiikkibisnekseen. En tidä kuka sanat on oikeasti tehnyt. Voipi olla, että kappaleen löytää vain sarjan dvd-boksilta.
"Ai ai pojan sielu parkas,
oma enkelinsä kun arkeen karkas,
o'ou ompa ontto olo,
onhan rinnassani,
enkelin mentävä kolo
Ei taivas kelvannut sutturalle,
heitti siivet selkään, ja tukan nutturalle
Enkelini etkö tahtonut minua,
enkelini etkö toivonut minua
enkelini etkö rakastanut?
enkelini, me oltais oltu enkeleitä
o'oo'oo...
Sama sana mikä tuli nytkin,
ilmoitusasiana nosta kytkin,
Eihän tämä taivas niin kaksinen ole
vähän risaset reunat,
ja keskellä hirvee hole.
Enkelini etkö tahtonut minua
enkelini etkö toivonut minua
enkelini etkö rakastanut?
enkelini, me oltais oltu enkeleitä
o'oo'oo..." - Sammy who was low
Jostain kuulin että Arttua esittänyt Ville Virtanen olisi itse kirjoittanut biisin, mutta en oo aivan varma...
- Arttu se oli jotain
Artun lähtö Kotikadusta huoltomiehen hommista oli ensimmäinen oire sarjan kaatumisesta ennen pitkää. Toinen ja paljon suurempi oli huoltoaseman muuttuminen kylmäasemaksi. Kun siitä tuli vielä joku hemmetin juottola, mentiin kohti alamäkeä, että raikasi. Ja kun kaiken lisäksi muutettiin johonkin Kallioon, tv-yleisön ei auttanut muuta kuin itkeä.
Ville Virtaselle tuli siinä ensimmäisessä rappiovaiheessa varmaan oikeastikin muita kiireitä, joiden takia poistettiin, mutta olisin toivonut, että Arttu olisi palanut myöhemmin takaisin Kotikadulle. Joko sitten upporikkaana kansainvälisenä pop-tähtenä tai vaihtoehtoisesti kaiken menettäneenä ja unohdettuna juoppona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976