Tänäänkään

ei jaksa

Tänään nousin sängystä vain siirtyäkseni toiseen sänkyyn kattomaan piirrettyjä. Näinki kaks jaksoo lempipiirrettyäni kahdesta ystävästä. Piirrettyjä kattoes ei tarvii ajatella mitään. ja minä en halua ajatella mitään.
Tänään mä en jaksanu syödä mitään. Yritin syödä hyvän tuulen lakua, joka sai vatsan vain pyytää ruokaa. En jaksanu olla sille avuksi. ja jätin lakutkin sikseen.
Tiedän, että huomenna pitää nousta ja pukee haalarit. Lähtee töihin ekaa kertaa aikoihin. ja en jaksa.
Jotenkin kaikki tuntuu olevan pirstaleina eikä kukaa kokoa palasia yhteen. Oon yrittäny päivätolkulla itkee jos se auttais. ja ei oo onnistunu.

4

574

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

Taidat olla masentunut. Tilaa aika lekurille ja hae sairaslomaa. Sun pitää saada ittes kuntoon!

• ei jaksa

En millään jaksa riisuutuu, peseytyä ja mennä nukkuun. Sain koneen jo toista kertaa tänään koneen auki välttääkseni edellä mainitut velvollisuudet.
        Sain syötyä tänään leipää ja rahkaa. Siitä tuli vain huonompi olo.
        Hiukset valuu likasina pitkin päänahkaa ja irtoilee pitkin lattiaa. Enkä mä jaksa millään peittää niitä edes huivilla.
        Huominen ahdistaa jo nyt. Varsinkin ku siihen on kovin pitkä aika, valvoa. ja odottaa kyyneleitä, joita ei koskaan tule. Jonain iltana ei tule enää huomistakaan, jota pitäs valvoo.

• minulla
        ei jaksa kirjoitti:

En millään jaksa riisuutuu, peseytyä ja mennä nukkuun. Sain koneen jo toista kertaa tänään koneen auki välttääkseni edellä mainitut velvollisuudet.
        Sain syötyä tänään leipää ja rahkaa. Siitä tuli vain huonompi olo.
        Hiukset valuu likasina pitkin päänahkaa ja irtoilee pitkin lattiaa. Enkä mä jaksa millään peittää niitä edes huivilla.
        Huominen ahdistaa jo nyt. Varsinkin ku siihen on kovin pitkä aika, valvoa. ja odottaa kyyneleitä, joita ei koskaan tule. Jonain iltana ei tule enää huomistakaan, jota pitäs valvoo.

on melkein samanlainen olotila, mutta vielä tästä noustaan. On noustu aina ennenkin...

• kokemusta on.

Tällä hetkellä itse sairaslomalla ja lääkitys päällä ko. tuntemusten takia...Odottelen tässä huomista, että voi taas alkaa katsomaan vaan kellosta viisareiden liikkumista, koska se on ainoa asia mitä kykynen tekemään...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3007
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2961
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2367
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1863
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1719
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1674
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1275
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      1247
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79