Helsingissä järjestetään tänä vuonna kaksi vappumarssia.SKP marssii yhdessä SDP.n ja Vasemmistoliiton kanssa.Sen sijaan KTP.n ryhmä järjestää oman marssin.KTP ei halua osallistua työväen yhteiseen vappumarssiin se ei hyväksy sitä,että SKP tekee yhteistyötä muun vasemmiston kanssa.
Kaksi vappumarssia Helsingissä.
10
715
Vastaukset
- Kysyjä X
...ja haisee vanhalle viinalle?
Vast: KTP vappumarssilla. - bonaqua
"se ei hyväksy sitä,että SKP tekee yhteistyötä muun vasemmiston kanssa."
oikee asenne..ihmekkö noi ei mitään koskaan saakkaan aikaiseksi..jestas mitä tolvanoita. - Työmies
SKP on usean vuoden ajan tehnyt yhteistyötä Helsingin paikallisjärjestö HAP.in kanssa järjestäessään vappumarsseja.KTP.n väki on syyttänyt tästä asiasta johtuen SKP.tä veljeilystä Sosialidemokraattien kanssa.Tänä keväänä kun vappumarssitoimikunnan kokouksessa valmisteltiin vappumarssia niin kokous päättyi kaaokseen.Jo lähes vuosi sitten oli sovittu,että vappumarssitoimikunnan puheenjohtajaksi tulee SKP.n sitoutumaton henkilö joka ei ole SKP.n jäsen.Mutta kävikin niin ettei KTP.n väki enään muistanut koko asiaa.Kokouksessa äänestettiin tuosta asiasta kun alkoi näyttää siltä,että tuo sitotumaton henkilö valitaan puheenjohtajaksi niin KTP.n väki kaivoi esille valtakirjat ja alkoi väittää,että vain valtakirjan omaavilla henkilöillä on oikeus äänestää.SKP.n väelle ei ollut kerrottu mitään valtakirjoista.Tämän jälkeen vappumarssitoimikunta hajosi ja SKP.n väki marssi ulos kokouksesta ja perusti uuden vappumarssitoimikunnan.Uusi vappumarssitoimikunta vietiin myöhemmin yhdistysrekisteriin.
- poraaja W.Mäkinen
Perheet marssivat syömään ravintoloihin ylihinnoiteltua ruokaa ja ahtaasti.
Ylioppilaat marssivat meren äärelle syömään sivistyneesti ryöstökalastettua pohjanmeren silliä.
Opiskelijat marssivat runsain joukoin vessaan oksentamaan.
Onhan noita marsseja siis,mihinkäs itse aijoit?- Työmies
..tietysti työväen vappumarssille.Sillä olenhan työläinen.
- poraaja W.Mäkinen
Työmies kirjoitti:
..tietysti työväen vappumarssille.Sillä olenhan työläinen.
Meneehän Sauli Niinistökin,työläisiä kaikki tyynni.
Itse en mene.
- Serafim
Kaipa tuolla yhteisellä marssilla on mukana myös muuan SAK?!?
Yhteistyö kannattaa aina! Eikös Hämeen puolessa ollut viime vuosisadalla Yhteistyö-niminen lehtikin...- Kysyjä X
vom kirjoitti:
on edelleen VOIMAA! "El pueblo unido,..."
...economía de mercado! El pueblo unido, ecomonia de mercado!"
Kysyjä X kirjoitti:
...economía de mercado! El pueblo unido, ecomonia de mercado!"
capitalismo, NO!!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519