Kaksi vappumarssia Helsingissä.

Työmies

Helsingissä järjestetään tänä vuonna kaksi vappumarssia.SKP marssii yhdessä SDP.n ja Vasemmistoliiton kanssa.Sen sijaan KTP.n ryhmä järjestää oman marssin.KTP ei halua osallistua työväen yhteiseen vappumarssiin se ei hyväksy sitä,että SKP tekee yhteistyötä muun vasemmiston kanssa.

10

715

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kysyjä X

      ...ja haisee vanhalle viinalle?

      Vast: KTP vappumarssilla.

    • bonaqua

      "se ei hyväksy sitä,että SKP tekee yhteistyötä muun vasemmiston kanssa."

      oikee asenne..ihmekkö noi ei mitään koskaan saakkaan aikaiseksi..jestas mitä tolvanoita.

    • Työmies

      SKP on usean vuoden ajan tehnyt yhteistyötä Helsingin paikallisjärjestö HAP.in kanssa järjestäessään vappumarsseja.KTP.n väki on syyttänyt tästä asiasta johtuen SKP.tä veljeilystä Sosialidemokraattien kanssa.Tänä keväänä kun vappumarssitoimikunnan kokouksessa valmisteltiin vappumarssia niin kokous päättyi kaaokseen.Jo lähes vuosi sitten oli sovittu,että vappumarssitoimikunnan puheenjohtajaksi tulee SKP.n sitoutumaton henkilö joka ei ole SKP.n jäsen.Mutta kävikin niin ettei KTP.n väki enään muistanut koko asiaa.Kokouksessa äänestettiin tuosta asiasta kun alkoi näyttää siltä,että tuo sitotumaton henkilö valitaan puheenjohtajaksi niin KTP.n väki kaivoi esille valtakirjat ja alkoi väittää,että vain valtakirjan omaavilla henkilöillä on oikeus äänestää.SKP.n väelle ei ollut kerrottu mitään valtakirjoista.Tämän jälkeen vappumarssitoimikunta hajosi ja SKP.n väki marssi ulos kokouksesta ja perusti uuden vappumarssitoimikunnan.Uusi vappumarssitoimikunta vietiin myöhemmin yhdistysrekisteriin.

    • poraaja W.Mäkinen

      Perheet marssivat syömään ravintoloihin ylihinnoiteltua ruokaa ja ahtaasti.
      Ylioppilaat marssivat meren äärelle syömään sivistyneesti ryöstökalastettua pohjanmeren silliä.
      Opiskelijat marssivat runsain joukoin vessaan oksentamaan.
      Onhan noita marsseja siis,mihinkäs itse aijoit?

      • Työmies

        ..tietysti työväen vappumarssille.Sillä olenhan työläinen.


      • poraaja W.Mäkinen
        Työmies kirjoitti:

        ..tietysti työväen vappumarssille.Sillä olenhan työläinen.

        Meneehän Sauli Niinistökin,työläisiä kaikki tyynni.
        Itse en mene.


    • Serafim

      Kaipa tuolla yhteisellä marssilla on mukana myös muuan SAK?!?
      Yhteistyö kannattaa aina! Eikös Hämeen puolessa ollut viime vuosisadalla Yhteistyö-niminen lehtikin...

      • on edelleen VOIMAA! "El pueblo unido,..."


      • Kysyjä X
        vom kirjoitti:

        on edelleen VOIMAA! "El pueblo unido,..."

        ...economía de mercado! El pueblo unido, ecomonia de mercado!"


      • Kysyjä X kirjoitti:

        ...economía de mercado! El pueblo unido, ecomonia de mercado!"

        capitalismo, NO!!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      847
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      746
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      638
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe