onko ehdotuksia?

elämästä?

Hei, olen pitkään miettinyt elämän tarkotusta ja miksi pitäisi jaksaa elää, mutta en ole löytänyt mitään ratkaisua, en tiedä miksi pitäisi jaksaa elää ja kärsiä turhaan. kaikki tuntuu niin turhalta. Elämässäni ei sinäänsä ole mitään vikaa, paitsi minulla on fyysisiä kipuja lähes koko ajan, olen käynnyt pitkään terapiassakin. En tiedä mitä pitäisi tehdä kaikki tuntuu vaan niin turhalta enkä jaksaisi tehdä enään mitään.Onko elämällä tarkoitusta?

11

1264

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on tarkoitus

      kyllä elämällä on tarkoitus. Kaikella on. Vaikka nyt tuntuisi siltä että ei jaksa enää, mutta se kyllä tulee myöhemmin muuttumaan. Usko pois!

    • on on

      kyllä elämällä on tarkoitus. minullakin meni miltei 40 vuotta ilman mitää määränpäätä täällä maailman merillä soutaen..

      Kunnes löysin ratkaisun: uskomalla Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikana.

      Usko tai älä, mutta elämäni otti uuden suunnan.

      • ei ikinä uskoa enää

        olin sokea sielussani.nukuin.heräsin.koska oli pakko olla luottamasta uskovaisten horinoihin ja siihen manipulaatioon.pyydän nöyrästi anteeksi kaikilta niiltä joille syötin moista moskaa jeesuksesta,jumalasta ja muusta hölynpölystä.
        jos minulla olisi rahaa palauttaisin ne teille takaisin korkojen kera.ne menivät kirkon paremmille suille.myöhenpään toiselle lahkolle.
        ilman ystäviäni huutaisinin vieläkin stokkan edustalla hallelujaa.Onneksi on ystäviä,jotka vei pois.


      • ...
        ei ikinä uskoa enää kirjoitti:

        olin sokea sielussani.nukuin.heräsin.koska oli pakko olla luottamasta uskovaisten horinoihin ja siihen manipulaatioon.pyydän nöyrästi anteeksi kaikilta niiltä joille syötin moista moskaa jeesuksesta,jumalasta ja muusta hölynpölystä.
        jos minulla olisi rahaa palauttaisin ne teille takaisin korkojen kera.ne menivät kirkon paremmille suille.myöhenpään toiselle lahkolle.
        ilman ystäviäni huutaisinin vieläkin stokkan edustalla hallelujaa.Onneksi on ystäviä,jotka vei pois.

        siunausta


    • marella.. .

      mietin vaan..miten nuo kivut eikö ne ole hallinnassa ,hallittavissa ollenkaan??
      jokaisella ihmisellä on elämässä tarkoitus,
      myös sinulla älä anna periksi ystäväni.

      • raija

        oikeassa olet. Jumala voi parantaa myös kivut.


    • tipu

      hei, älä anna periksi, kaikella on tarkoutus. jos mahdollista ota lemmikki, pieni koira tai kissa, joku mistä voit huolehtia. se auttaa sinut alkuun ja sen jälkeen kaikki sujuu paremmin. sitä paitsi aina on joku, jolla menee huonommin kuin sinulla. se on kiistatta tosi asia. usko ei ole aina se asia joka auttaa, elämä itsessään on mahtavaa. käy vanhainkodissa ja vie joku mummu kävelylle. teen 2 ihmistä onnelliseksi...

    • läskipää

      Jos nyt ihan todella haluaa jotain "hyötyä" jostain ja ajattelee että kaikki on turhaa niin näinhän se on. Ihmiset tekee asioita vain itsekkäistä syistä, tai sen takia kun niin kuuluu tehdä. Päätä ettet tee mitään!

      Masentuminen asian suhteen on myös turhaa, älä tee sitäkään enää. Älä tee yhtään mitään!

      Sitten kun kyllästyt niin äläpä mietikään enää miksi tekisi jotain, vaan tee niinkuin hyvälle tuntuu!!! Muuta keinoa en itse ole nähnyt. Nyt kun yritän toteuttaa tätä omaa metodia, poden huonoa omaa tuntoa...

      Esim, jollen hoida sairasta mummoani tai pese hänelle ikkunoita, saan tuskia. En tee sitä, koska se on turhaa, eikä huvita. Omatunto kyllä kolkuttaa, olen siis itsekäs ja paikkaan huonoa oloani, jos menen sinne, en niinkään sen takia että siitä olisi hyötyä hänelle, tai viimeiseksi nyt hyötyä minulle. Paitsi ei olisi enää huono omatunto kieltäytymisestä. Kyllä ne ikkunat joku muukin pesee lopulta.

      En tiedä ymmärsittekö, mutta näin saan tehtyä asioita, jotka merkitsee minulle, vien mummon vaikka kävelylle! Saan liikuntaa, happea, molemmat nauttii ja ihan totta, lopulta ikkunatkin oli pesty, enkä minä tehnyt sitä!

      Jokainen niinsanottu huono asia voi johtaa hyvään, kun sitä tarpeeksi kauan odottaa ja toimii tunteen varassa välillä liikaakin, vaikka muut kuinka suuttuisivat. Peloistaan pääsee parhaiten romahduttamismekanismilla.

      Kun pelkäsin että työsuhteeni lopetetaan, pelkäsin sitä kolme vuotta. Lopulta otin itse lopputilin. Nyt uudessa kivassa työpaikassa ilman pelkoja vakituisena! En ikinä saanut aikaiseksi hakea uutta paikkaa vaan elin pelossa jos vanha loppuu. Härkää sarvista vaan.

      • kokenut

        En kyllä ole antanut itseni mietiä asioita tuolla tavalla,mutta se tuntuu sinun osassasi oikeaalta(voisimme olla identiset).


    • elämäntilanne

      tällä hetkellä, koulussa, töissä, työtön tms? jos ihminen on paljon yksistään ja ilman toimintaa niin kyl sitä tulee kaikenlaista remppaa. En tällä tarkoita etteikö kipusi/särkysi olisi todellisia, mutta teetkö mitä niiden poistamiseksi?

    • kokenut

      Kivut kuuluvat nykyisin normaalliin elämääni.Joskus lievitin niitä eri näköisillä lääkkeillä ,mutta niillä oli liikaa haittavaikutuksia ja sairastuin.Luullakseni olen atooppinen.Elämä voi olla yhtä helvettiä kipujen kanssa.Mutta se muuttuu pahemmaksi pitkä aikaisen lääkitysen aikana.Valveilla olo tunnit kannattaa yleensä kårsiä kivuista,jos se on kroonista.Tehoava lääkitys unta varten.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5105
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3207
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1800
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1345
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1286
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1267
    Aihe