Eikös tämä pitänyt alentaa?
http://www.pty.fi/ALV EU-maissa.pdf
Kepu pettää aina
3
175
Vastaukset 3
- antaa poikien myös laskea.
Lipposen hallitukset ajoivat Suomen talouden alas. Siinä onkin Vanhasella työ saada nostettua Suomi jaloilleen. No talous on parantunut ja työttömyys vähentynyt. Vanhasen hallitus on kautta aikojen paras hallitus.
- tämähän on jo tuttu ilmiö
Kansalaisia vääristellään keskustavastaisuudella, vaikka syntipukki ja lauseyhtymä onkin oikealla lailla kohdistettava sossupuolueeseen. Eli "sossut pettää aina".
Lipponen petti äänéstäjät vaaliemävalheellaan ELINTARVIKEVIRASTOLLAAN. Sossut veti Holkerin hallituksen mukana Suomen lamaan. Lähtivät ja luikkivat häntä koipien välissä oppositioon pakoon kun Aho pelasti Suomen talouden. Sossut uskoivat oppositiokaudellaan että kansa unohtaa ja panee laman Ahon hallituksen syyksi. Viisaampi kansanosa ymmärtää tämän. Sossut valitettavasti osaavat tuon propagandankin.
SIIS LAUSE KUULUU . SOSSUT PETTÄÄ AINA. Ei mitään uutta auringon alla.
KEPUlla ja KEPUlaisilla petos on veressä ja silmään sahaaminen toinen luonto.
Nykyisistä KEPU-ministereistä yksikään ei ole toteuttanut yhtäkään vaalikampanjassa lupaamaansa asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri591591- 931018
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi44787Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa40760Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus280743Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,255674- 44659
- 50613
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied77579Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l113557