Moi!
Onko kukaan nähnyt elokuvaa Kultainen Banaani? Muistan sen tulleen aikoja sitten SubTV:ltä, pariinkin otteeseen. Koska kategoriana oli erotiikka, olin innokas katselija ja odotin elokuvalta paljon. Mutta kun elokuva oli ohi, mieleni valtasi kamala pettymys. Vaikka elokuvan valmistusvuodesta on vajaat 40 vuotta aikaa, on elokuva siltikin huonoin, jonka olen koskaan nähnyt.
Elokuvan nähtyäni totesin mielessäni, että pysyn tästä hetkestä lähtien kaukana sellaisesta paskasta! Mutta nyt minut valtasi kauhea hinku nähdä paskaa. Katsastin kotiojat ja siellä ei paskanmurenaakaan näkynyt, eli päätin etsiä kätösiini tuon hirvityksen.
Lyhyesti ja ytimekkäästi kysynkin teiltä, hyvät ihmiset: Mistä voisin löytää tuon mystisen, dynastisen kikkareen? Olen etsinyt tuntikaupalla, mutta tulosta ei ole tullut. Toivottavasti voitte auttaa minua hädässä, arvoisat leffafriikit. Toivon asiallisia postauksia, ei mitään tyyliin "Joo, se löytyy paskakorista!"
Kiitos jo etukäteen! =)
Kultainen Banaani!!!
tZuKE
2
1032
Vastaukset 2
- tZuKE
Tässä osviittaa kyseisestä roinasta -> http://www.imdb.com/find?s=all&q=golden banana
- dieter von bach
"Joo, se löytyy paskakorista!"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1651101En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44737Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.135707Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27703- 44669
- 67625
Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l199591Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36580Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580