Kepussa ei ole kannattajakunnassa
sivistyneitä ihmisiä.
Siksi kepulle nauretaan.
Kepulaiset = Hölmöi
5
280
Vastaukset 5
- Tuomaroitsija
Miten voi suhtautua vakavasti kaveriin, joka kirjoittaa vakionimimerkkinsä kapiteeleilla. Haluaako hän kenties korostaa tonyhalmemaista öykkäröivää typeryyttään? Tiedoksi SOKRATEELLE, että isoilla kirjoittaminen tarkoittaa huutamista.
"Paras lukemani kirja = Sinuhe
Mielenkiintoisin = Todellisuuden rakenne
TARJA HALOSESTA TOIVOISIN TULEVAN SEURAAVAN
YK:n PÄÄSIHTEERIN. SE OLISI MAAILMALLE
PALUUTA MATRIARKAATTIIN.
HAEN ÄLYKKÄITÄ KESKUSTELUJA IHMISTEN KANSSA
Email: [email protected]
Aurinkoa Rauhaa ja Rohkeutta."
Omassa esittelyssään SOKRATES jatkaa pelkillä isoilla kirjaimilla kirjoittelua. Mitä typerämpi lause, sitä varmemmin se on kirjoitettu kapiteeleilla.
SOKRATES väittää hakevansa älykkäitä keskusteluja ihmisten kanssa. Pahoin pelkään, että SOKRATES on mahdottoman tehtävän edessä, ainakin jos itse aikoo osallistua keskusteluun;-))) - Hih hih.
Homoomuksen valtuutetulle.
- ilkka
Aivan samoin olen kokenut kepulaisten käytöksen.
Suomen puoluekartalla KEPUlaiset ovat todellisia tahattoman komiikan mestareita.
Eihän esimerkiksi mannertenvälistä nahjusta Matti Vanhasta voi nauramatta katsella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3531066- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37676- 41578
- 48571
- 63523
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459