Hei!
Olemme kolmekymppinen pari Oulusta ja haluaisimme osallistua kunnon "orgy-partyihin".. ongelma vaan on, mistä moiset löytäisi?
Olisiko jollakin mahdollisuus järkätä kunnon bileet joissa miehet, naiset ja parit voisivat juoda ja touhuta "kaikki nai kaikkia" - periaatteella. (Esimerkkiä voi katsoa vaikkapa www.hardcorepartying.com)
Sopiva paikka voisi olla esim saunatila, mokki tms.. Löytyykö asiasta kiinnostuneita ja järjestelykyisiä ihmisiä? Olisi kiva, jos homma onnistuisi järjestää Oulussa tai lähistöllä. Toki muukin paikka kelpaa, jos vain homma saadaan kokoon.
Nyt kunnon kimppabileet reippaasti pystyyn!
Sex Party?
24
13867
Vastaukset
- MoralPython
Ei ole ihmekään. Onhan aina ollut täysin selvää, että useat vähemmän hemaisevat naiset koettavat korvata tähän tapaan puutteitaan. Fiksut eivät moisen toki alennu missään nimessä.
- ollaan
jos joku järjestää ja mieluummin täällä pohjoisessa.Eikä tarvitse lähteä periaatteella kaikki kaikkia, vaan riittää, kun on mukana ja periaate oman mielen mukainen.
- pari08
Kiva huomata, että kiinnostusta löytyy:) Kuka vaan järjestäisi?
- ---a---
pari08 kirjoitti:
Tervehdys.
Minä olisin myöskin mukana j ehkä pari minun urheilullista ystäväänikin, mukaanluettuna niin naisia kuin miehiä..
Ajasta on työn vuoksi niin kova pula että järjestämään emme kerkeä, mutta mukana ollaan.
Joku voisi kysellä mökkiä jne. eiköhän kustannuksiin osallistuttaisi porukalla jne.
[email protected]
osoite johon toivon jatkoa mikäli olette oikeasti kiinnostuneet kyseisenlaista järjestämään. - parinollakasi
---a--- kirjoitti:
Tervehdys.
Minä olisin myöskin mukana j ehkä pari minun urheilullista ystäväänikin, mukaanluettuna niin naisia kuin miehiä..
Ajasta on työn vuoksi niin kova pula että järjestämään emme kerkeä, mutta mukana ollaan.
Joku voisi kysellä mökkiä jne. eiköhän kustannuksiin osallistuttaisi porukalla jne.
[email protected]
osoite johon toivon jatkoa mikäli olette oikeasti kiinnostuneet kyseisenlaista järjestämään.Täälläkin heräsi kiinnostus. Ensikertalaisia tosin ollaan tällaisessa, mutta olisi mukava olla mukana.
- kestit
pari08 kirjoitti:
Ehdotus: satanen pöytään ja saat syödä, juoda ja naida niin paljon kuin haluat yhden viikonlopun aikana.
- pari08
Kiva nähdä, että porukkaa olisi tulossa mukaan:)
Nyt vain pitäisi löytyä joku, joka järjestäisi kuvion..- pari08
Unohtui osoite, tässäpä olisi! Jos olette kiinnostuneita oikeasti asian järjestämisestä, laittakaa infoa itsestänne tulemaan [email protected]
Vain jos olette TODELLA mukana!
- Kunhan vaan joku
Just tyypillistä. Kysellään, että olisko paikkaa ja kuka järjestäis jne. Jos teitä kerran noin kovasti naitattaa, niin järjestäkää helvetissä itse. Tietysti teille kelpaisi tulla jonkun toisen mökille oleilemaan, syömään, juomaan ja saunomaan ja tietysti naimaan jonkun toisen teille järjestämiä naisia. Avutonta pullamössösukupolvea, puhetta pisaa, mutta muuta ei tapahdu.
- XX L
Kuulostaa mielenkiintoiselta ja tulemme hommaan mukaan vaikkapa porukassa järkkäämäänkin!
Pelisäännöt täytyy vain olla aika selvät, ettei tule jälkipyykkiä myöhemmin!
olemme osallistuneet muutaman kerran sellaisiin jonkin kaveripiirin järjestämiin sessioihin joista kuulimme puskaradion kautta ja olivat aika onnistuneita tapahtumia kun ketään ei pakotettu mihinkään ja ne joille homma ei sopinut poistuivat paikalta omia aikojaan!
ehdoton vaitiolovelvollisuus pitää olla myöskin jokaisella ettei tule juttuja jälkikäteen ja kuvauskielto lienee itsestään selvyys ellei joku halua poseerata! Viimeisessä tapahtumassa oli hiukan ongelmana se ettei naisia ollut kuin neljä ja miehiä oli yhdeksän, no eräs aktiivinen rouva kyllä hoiteli illan aikana kaikki ilman jääneet ja muutaman muunkin,mutta olisi hyvä jos tapahtuma olisi esim. pareille tarkoitettu tai otettaisiin mukaan enintään pari kolme miestä enemmän niin ei jää kukaan ilman!- porukalle
kun oettaisiin mukaan vain pareja,jolloin ei tule sitä tuntua, että, mukana on joitakin vain syystä, ettei muuten saa seksiä. ( epäilen jutun aloittanutta adventurea.
- pari08
porukalle kirjoitti:
kun oettaisiin mukaan vain pareja,jolloin ei tule sitä tuntua, että, mukana on joitakin vain syystä, ettei muuten saa seksiä. ( epäilen jutun aloittanutta adventurea.
Epäillä saa, mutta yllätyt jos näet:) Kyllä tässä ihan parina ollaan liikkeellä - näet jos uskallat/pääset mukaan.
Lisää pariskuntia em osoitteeseen kaivataan - siis heti ilmoittautumaan! Myös naiset voivat ilmoitella, miehiä löytyy tarvittaessa vaikka jonoksi asti..
Siis - [email protected], sinne siis;)
-M & P- - --a--
pari08 kirjoitti:
Epäillä saa, mutta yllätyt jos näet:) Kyllä tässä ihan parina ollaan liikkeellä - näet jos uskallat/pääset mukaan.
Lisää pariskuntia em osoitteeseen kaivataan - siis heti ilmoittautumaan! Myös naiset voivat ilmoitella, miehiä löytyy tarvittaessa vaikka jonoksi asti..
Siis - [email protected], sinne siis;)
-M & P-Terve taas.
Ilmoittautuneita osallistujiahan tällähetkellä on siis:
pari 80, 2 henkilöä
adventureboy, 2 henkilöä
mukana ollaan, 2 henkilöä (ei ollut nimimerkkiä?)
XX L, 2 henkilöä
Sampsa, 2 henkilöä
varattumies06, 1 henkilö
--a-- , 1 - 3 henkilöä
Näistä kun laskee, osallistujista olisi siis
n. 7 miestä, 6 naista, olisiko tällainen poppoo kaikille mieleen vai haluatteko lisää ihmisiä jne.
Jonkun se tosiaan olisi järkättävä, mutta onko niitä halukkaita siihen rooliin..Minä yritän tässä auttaa sen minkä voin.
- a - - pari08
--a-- kirjoitti:
Terve taas.
pari 80, 2 henkilöä
adventureboy, 2 henkilöä
XX L, 2 henkilöä
Sampsa, 2 henkilöä
varattumies06, 1 henkilö
--a-- , 1 - 3 henkilöä
n. 7 miestä, 6 naista, olisiko tällainen poppoo kaikille mieleen vai haluatteko lisää ihmisiä jne.
Jonkun se tosiaan olisi järkättävä, mutta onko niitä halukkaita siihen rooliin..Minä yritän tässä auttaa sen minkä voin.
- a -.. tuo pian ala riittämään - toki lisääkin saa ilmoittaua;)
terv [email protected] - pari08
--a-- kirjoitti:
Terve taas.
pari 80, 2 henkilöä
adventureboy, 2 henkilöä
XX L, 2 henkilöä
Sampsa, 2 henkilöä
varattumies06, 1 henkilö
--a-- , 1 - 3 henkilöä
- a -.. ja tarkennus vielä: pari08 ja adventureboy ovat sama pariskunta - MAILIOS siis tuo [email protected]
Että ei kukaan vahingossa enää sekoita:) - pari08
--a-- kirjoitti:
Terve taas.
pari 80, 2 henkilöä
adventureboy, 2 henkilöä
XX L, 2 henkilöä
Sampsa, 2 henkilöä
varattumies06, 1 henkilö
--a-- , 1 - 3 henkilöä
- a -No, ilmoittautukaa nyt äkkiä mukaan - vai eikö muka kiinnosta?
- pari08
pari08 kirjoitti:
No, ilmoittautukaa nyt äkkiä mukaan - vai eikö muka kiinnosta?
Kiinnostusta näyttää olevan, mutta miksi maili ei täyty?
Jos haluatte mukaan, äkkiä postia tulemaan [email protected]! Syytä olisi kertoa itsestään vähän enemmän, kuin "olemme pari ja tahdomme mukaan..."
Vielä muutaman päivän odottelemme, sitten unohdamme koko homman.. - odottaa
pari08 kirjoitti:
Kiinnostusta näyttää olevan, mutta miksi maili ei täyty?
Jos haluatte mukaan, äkkiä postia tulemaan [email protected]! Syytä olisi kertoa itsestään vähän enemmän, kuin "olemme pari ja tahdomme mukaan..."
Vielä muutaman päivän odottelemme, sitten unohdamme koko homman..Ei meitä oikeasti kiinnosta.
- Anonyymi
pari08 kirjoitti:
No, ilmoittautukaa nyt äkkiä mukaan - vai eikö muka kiinnosta?
Niuvanniemen suljetulla voi ilmottautua buaahaa
- Anonyymi
odottaa kirjoitti:
Ei meitä oikeasti kiinnosta.
Ilmoittelet 18 vuotta vanhaan ilmoitukseen.
Ei taida pelittää ketju enää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niuvanniemen suljetulla voi ilmottautua buaahaa
No totta kai buaahaa hönöhän se tietysti tyrkyllä. Säälittävä luuseri ole iha omissa porukoissasi siellä.
- AnonyymiUUSI
Kerran olen ollut hotellin sviitissä järjestettynä, piti olla ilmoittautunut ja ovi aukesi klo 18. Paikalle oli otettu aika tasan miehiä ja naisia. Vaatteille oli kassit valmiina kaikki riisui alasti tai jos oli seksiasu. Valot oli himmeät aluksi että ujostelu loppuisi ei siinä pitkään ujosteltu miehet käveli kalu suorana melkein kaikki. Menin ensimmäisen ruskeaverikön viereen oli vanhempi nappisilmä ihan tummat silmät maistoin heti rintoja nainen kuiskas olet rohkea sanoin haluan sinut huokasi noin vaan levitin jalkoja ja nuolin nainen levitti huulia oli tumman punainen pillu nuolin kunnes pyysi seisomaan ja alkoi imeä kalua katselin ympärille eräs näytti tutulta se oli pojan vaimo nai yhtä iso kyrpäistä vanhempaa miestä kiivaana Marin isot rinnat heilui viieressä oleva nainen yritti saada niitä kiinni nousi kontalleen ja imi nännejä kohta suutelivat naiselle tuli mies ja antautu sen käsittelyyn.
Laskeuduin ja laitoin märkään pilluun nainen kuiskas olen yksinäinen nämä tilaisuudet pitää käyttää olen aina haaveillut että olen huora täällä saa toinen mies tuli pyytämään pillua nousin kalu kovana erään nuoren tytön luo veti heti haaroihinsa oli tiukempi kuin edellinen seurailin pojan vaimoa nousi seisomaan mies sai viereisen naisen päälleen menin Sadun taakse hieroin rintoja Satu nojasi minuun kun tunsi kalun haaroissa käännähti oli silmät suurena suutelin sanoin haluatko suu meni hymyyn löydettiin tilaa sohvalta Satu istui ja ojasi kalua sisään kuiskas täällä on hurjaa ja erilaista imin rintoja antoi auliisti imeä lantio keinui ja painoi niin syvään kuin pääsi kuiskasin siitän sinut Satu nai kovaa ja hieroi illuaan ulina kasvoi ja pylly väpisilaukesin samalla Satu halasi kuiskas tule ja nai.
Joka puolella oli paperia ei muuta kuin puhdistus ja paperit roskiin. Satu oli sylissä kuiskasin men tuon neekerin lo katso miten paksua näkyy vaalea nainen nai voimalla Satu kuiskas tekee varmaan hyvää ja nousi.
Istuin sohvalla edestä käveli punatukka kaunis pylly ja suipot rinnat tyttö tuli takaisin lasit kädessä katsoi minua ja hymyili skoolattiin tyttö kuiskas etkö tunne hymystä tunnistin Salen kassa. Tyttö piti kättä reidellä kalu alkoi paisua sain hymyn juotiin lasi tyhjäksi kuiskas Lissu olen Lissu runkkasi kalua nauroi kassalla ei uskalla näin imi hartaasti nousi syliin kuiskas muista kassalla annan sinulle pillua ja nai kunnolla kuiskas tunsitko tuota jota nait sanoin tunsin Lissu huokaili kuka se on sanoin pojan vaimo lissu pysähtyi, eikä nait poikasi vaimoa on tämä ihanaa kaikki nai kaikkia kysyi onko hyvä pillu painoin tiukasti Lissu kiljui sievästi kuiskasin olet paras Lissu kuiskas haluan että tulet sisään haluan tuntea siemmenet kysyin haluatko että siitän suuteli kiihkeän haluan haluan ja tuli ulisemalla laskin sisään kun Lissu lähti menin pesulle. Minulle aukasitiin lasi ovi tule vain semmoinen harmahtava tukkainen nainen otti vastaan katsoin rintoja ei ole luomut muuten sutjakka nainen sanoi olet uusi en muista sinua samalla hieroi kalua nauroi onko virtaa kalu paisui kunnolla sain hymyn kuiskas minä olen järjestäjä Anne.
Hieroin rintoja Anne nauroi onhan komiat maksoikin pirusti imin nännejä ja hieroin vatsaa Anne kuiskas ollaan sievästi käsi hieroi hellästi kalua kosketin Annea sai suukon kuiskas mennään minun huoneeseen livahdettiin ja ovi lukkoon.
Hymyili sievästi haluan olla rauhassa en sinua tarkoita meni sänkyyn seljälleen suutelin jalkoja lähennyin pillua annoin suukon, kuiskasi tätä tarkoitan olet ihana nuolin ja hyvälin rintoja Anne kuiskas tule ja siirtyi keskelle ohjasin sisään ja painoin kovaa anne huokasi apuaah noin sitä pitää ottaa ja hymyili masitoin rintoja anne vavahteli ,tunnen että haluat oikeasti painoin kokonaan ja pidin jalat nousi ja painoi pakaroista, sinä otat ihanasti katselin Annea sanoi vakavana annan aluksi pillua monelle se on ihanaa nyt haluan sievästi käänsin annen päälleni jalat leveni ja työnsi kalun kokonaan sisään ja nai sanoi joskus halun hurjasti ja se on nyt katsoin kasvoja oli silmät kiinni ja nai kestin pitkään kunoli suurin lasti laskettu.
Anne kiljui ja laskeutu rinnalle vapisi ja kuiskas tulee ihanasti ja pylly liikkui kuiskas tule haluan tuntea vielä vähän aikaa ja laskin sisään. anne sanoi muilla oli kumit sinut halusin ilman. anne sanoi nyt pitää mennä katsomaan että pysyy tilanne hallussa. Anne meni edeltä minä sitten otin juomaa Satu tuli viereen kysyi missä olin sanoin suihkussa Satu kuiskas mennänn suihkuun ja veti kädestä, suihku päälle ja pestiin toisia pikku hiljaa meni hyväilyksi Satu laskeutu alas ja imi kalua vesi valui koko ajan päälle nostin sadun seinää vasten ja panin pylly oli riettaasti otollaan nain sievästi Satu huokasi tätä tarvin joskus että on tunne kuin huoraisin vaikka kaikki huoraa lskeuduttiin lattialle satu tuli syliin naitiin ja naitiin kun laskin sisään Satu sanoi tämän tunteen muistan aina.
Juhlat loppui mentiin alakertaan Satu lähti taksilla kävelin käytävällä Lissu tuli hymyillen ja otti kädestä sinä lähdet meille.- AnonyymiUUSI
Kyllä taas on tänne satoja juttuja laittaneen pötkyläkirjoittajan sekavaa saagaa.
Luulisi jo noin monen kirjoitusharjoitelman jälkeen tuo jäsentely vähän kehittyvän, vaan kun ei, niin ei.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492268- 261923
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271475Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161354- 1131314
- 181045
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107884Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333853Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad74846