Hpk fanit sortuko jossitteluun, Kärppien valmentaja sano että kärpäset olis finaalis jos nikke olis ollu peleis.. perkele ei joukkueen menestys voi olla yhdestä molarista kiinni joten älkää sortuko samaan kuin ne, se on säälittävää.
Ps. tuomarit jätti hpk jäähyjä viheltämätä enemmän kuin Ässien.
Älkää
3
279
Vastaukset
- .........
jalonen iha niin sanonu, sano vaan et ei tiedä miten olisi käynyt jos nikke olisi pelannut ja kehu kyl et pietilä pelasi hyvän sarjan..!!!! ja tais vlä sanoo et ei täs jossittelut auta..!!
- ......
vaan vielä et toivon kyl hpkn ottavan pojan hämeeseen ja uskon et enemmällä pleijari kokemuksella niin käy.. vievät 2 seuraavaa pelii!!
- ....
...... kirjoitti:
vaan vielä et toivon kyl hpkn ottavan pojan hämeeseen ja uskon et enemmällä pleijari kokemuksella niin käy.. vievät 2 seuraavaa pelii!!
josain radio haastattelus möläyttäny että tod. näkösesti olis finaalis jos nikke olis pelannu... törkeen ylimielistä onneks hävis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017333
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj554986- 794669
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?734564- 1324168
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293392Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82928- 392468
- 472467
- 2112306