terve kyselisin teiltä mistä voi kysellä vuokraasuntoja ja mikä on rauhallista seutua asua lapsiperheellä kiitos jo etukäteen
seinäjoki
10
3039
Vastaukset
Asunnonvälitykset löytyy... kiinteistömaailma, skv, wwo, huoneistoketju, kätkänaho...
Netistä vain etsimään.
Seinäjoella on paljon hyviä paikkoja asua, se mikä on sopiva teidän perheelle riippuu ihan millaisella alueella viihtyisitte parhaiten!
Syrämmellisesti tervetuloa!!- alueet
rauhallisia alueita on pohja, jouppi, uppa ja ovat lähellä keskustaa, tosin upassa ruukintie on vilkas liikenteinen, pohjassa sammonkatu. kauempaa keskustasta rauhallisia on katajalaakso ja simuna kultavuori. kultavuoren hinnat on korkeat tosin
- - kaupat -
alueet kirjoitti:
rauhallisia alueita on pohja, jouppi, uppa ja ovat lähellä keskustaa, tosin upassa ruukintie on vilkas liikenteinen, pohjassa sammonkatu. kauempaa keskustasta rauhallisia on katajalaakso ja simuna kultavuori. kultavuoren hinnat on korkeat tosin
Pohjassa kaikki kaupat sijaitsevat kävelymatkan etäisyydessä asunnostanne, eli Nurmon Prismakin on tietynlaisten rollaattori urheilijoiden kävelyetäisyydessä.
- järkikulta kun luettelee kävelyetäisyydenkin muinaisessa suomessa peninkulmittain. - Anonyymi
alueet kirjoitti:
Katajalaaksossa vain homeisia asuntoja. Ovat jo ikätaloja
- nupis
nurmoon. ei mitään piruilua sjoeka kohtaan, mutta niin se vain on. paljon rauhallisempi nurmossa on asuilla
- asuja
Hei,
rauhallinen asuntoalue on Nurmon Hyllykallio ja TAnelinranta. Vuokra-asuntoja löytyy vapailta markkinoilta ja jonkin verran myös kunnalta. Kannattaa katsoa kiinteistöfirmojen (SKV, NURMON LKV, Op-kiinteistökeskus etc). verkkosivuilta.
Matkaa Seinäjoen keskustaan on 5-6 kilometriä eli vähemmän kuin esim. Seinäjoen Katajalaaksosta ja Alakylästä, jotka ovat myös rauhallisia asuntoalueita.
- jossu laaksosta
mä oon asunu iät ja ajat katajalaaksossa, ja siellä on lapsiperheitä todella paljon, hyvä päiväkoti, koulu lähellä. olen asunut myös kasperissa ja kivistössä ja en suosittele todellakaan lapsiperheelle kumpaakaan asumispaikaksi, varsinkaan jos on kovinkin pieniä lapsia. katajalaakso on koko seinäjoen rauhallisinta seutua. suosittelen!! :)
- Anonyymi
Suosittelen Lapuaa.
- Anonyymi
ensimmäistä kertaa vuoteen ketju seinäjoki palstalla missä ei 90% vittuilla kysyjälle. no ilmeisesti halutaan sekoite verta kaupunkiin. pidä kuitenkin varasi. näin vuoden kaupungissa duunia tehnyt sinkku kundi neuvoo. toki kun keikkaa heitän lähden pääsiäsen jälkeen lahteen saman pituiselle reissulle. e-k
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841