who is the killer????!

ihmettelevä ?!

joo mä en oikeen usko et marlena olis se murhaaja, vaa et rex ois se koska kaikki mitä se puhuu ni viittaa siihen et se ois se murhaaja!!! ja ku rex käyttäytyykin silleen...!!! ja ne sen päänsäryt!? mulle on sanottu kotona et ku se saa päänsäryn ni se muuttuu MURHAAJAKSI...????! ONKO se totta??! vastatkaa mulle!!! olkaa kilttei!!!

10

2869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maragorn

      siis noissa sarjoissahan AINA tulee juonenkäänteitä. Se ei voi olla Rex, koska sitä epäillään eniten. Se on aina se jota vähiten epäillään, Marlena.

    • jepjajee

      marleena on se murhaaja. ei se rex ooo vaikka nyt näyttää siltä.

    • Dave_From_Sheffield

      *Älä lue, jos et halua tietää.*























      Murhaaja on Marlenan kaksoisolento, ei Marlena itse. :)

      • Saippuaaa

        Kyllä vain.
        Ja se marleenan kaksoisolento on Hattie ja se on Tonyn palkkaama sarjamurhaaja.
        Ja miten se voi olla Rex jos Maggie ei tunne sitä?
        Ja miten Maggie sano yhessä jaksossa että "Ai, hei sinähä siinä olet.. jne"


      • hohhoijjaa.
        Saippuaaa kirjoitti:

        Kyllä vain.
        Ja se marleenan kaksoisolento on Hattie ja se on Tonyn palkkaama sarjamurhaaja.
        Ja miten se voi olla Rex jos Maggie ei tunne sitä?
        Ja miten Maggie sano yhessä jaksossa että "Ai, hei sinähä siinä olet.. jne"

        Tyhmä vain kun kestää niin kauan aikaa ennen kuin se selviää tv:ssä, mutta Marlena se on, kävin kattomassa Days of our lives:n kotisivulta.. Mutta sitten että kukaan ei ookkaan oikeesti kuollu... menee yli ymmärryksen.. :D


      • hohhoijjaa. kirjoitti:

        Tyhmä vain kun kestää niin kauan aikaa ennen kuin se selviää tv:ssä, mutta Marlena se on, kävin kattomassa Days of our lives:n kotisivulta.. Mutta sitten että kukaan ei ookkaan oikeesti kuollu... menee yli ymmärryksen.. :D

        Niin, ne joutuu/viedään sinne Tonyn saarelle ja sitte ne herää päivien viemää tyyliin taas eloon.
        Ja se Colin joka murhattiin sillon siinä kiriakisten pihassa, niin sekään ei oo oikeesti kuollu.


      • minä

        Mutta missäs marleena on sit sillon kun sen kaksoisolento riehuu paikalla???


    • .........

      murhaaja on se marlena!! mä tiedän sen koska asuin ennen ulkomailla ja siellähän ne jaksot tulee aikasemmin kun täällä suomessa!!

      • Niin,Victorhan kans joutuu sinne saarelle eli "murhataan",mutta sitä ei tee Marlena vaan
        Spoiler:

        Nicolen käskystä Jan.Eli saarella olijoiden "murhaajat" ovat Nicole,Jan ja Marlena.
        Ilmeisesti Tony DiMera näki kun Nicole niittas Colinin ja tiesi Nicolen aikovan tappaa Victorin joten ennen kun Jan laittoi sähköä äijän porealtaaseen,Tony oli taustal ampumas nukutusnuolia...Aika jännää et victorist tulee Tonyn voimaton uhri siinä missä muistaki,ei auta Nicot eikä Hendersonit DiMeran linnas,siitä saa omaa lääkettä ku on Nicole-raukkaa kiduttanu...


      • thomasiina
        päikkärifani kirjoitti:

        Niin,Victorhan kans joutuu sinne saarelle eli "murhataan",mutta sitä ei tee Marlena vaan
        Spoiler:

        Nicolen käskystä Jan.Eli saarella olijoiden "murhaajat" ovat Nicole,Jan ja Marlena.
        Ilmeisesti Tony DiMera näki kun Nicole niittas Colinin ja tiesi Nicolen aikovan tappaa Victorin joten ennen kun Jan laittoi sähköä äijän porealtaaseen,Tony oli taustal ampumas nukutusnuolia...Aika jännää et victorist tulee Tonyn voimaton uhri siinä missä muistaki,ei auta Nicot eikä Hendersonit DiMeran linnas,siitä saa omaa lääkettä ku on Nicole-raukkaa kiduttanu...

        www.soapcity.com
        siellä lisää ja löytyy myös oikea murhaaja..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe