Miksi ihmiset viiltelee?

**Runotyttö**

Miksi ihmiset viiltelee? Helpottaako se oloa? Miksi kertokaa!!!! Mulle tulee ainoastaan paha olo ku nään ihmisiä joilla on ranteet arvilla... Kertokaa omia kokemuksia jotta voisin ymmärtää...

21

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • trey

      senku tietäs. :/ viiltely kai vain helpottaa niiden mieltä..?

      • **Runotyttö**

        Ehkä mut mä en tajua sitä ideaa onko siinä jotain hyvää...? Ite meinasin kerran viillellä mut sitte tajusin kuinka paljon tuskaa tuottaisin läheisilleni...

        Kiitos mielipiteestäs... :)


    • villtelijä

      mä oon joskus viillellyt itseäni. kun on paha olo, niin tahtoo satuttaa itseään ja joskus jopa kuolla. siitä vain tulee jotenkin parempi olo, vaikke uskoisi. esim. jos on vaikka ollut riidoissa ystävänsä kanssa, tai on kiusattu, tai joku läheilen on kuollut, niin silloin alkaa viillellä itseään.

      • viiltelijä

        aivan : DD


      • **Runotyttö**

        Aika surullista et oot viillelly... Miks jos on paha olo ei voi vain itkeä ja kertoa esim vaikka keskustelupalstoillan ongelmistaan? Mä esim kuuntelen mielelläni muiden huolia ja lohdutan sillä tiedän miltä kiusaaminen tuntuu läheisen kuolema ja poikakaverin pettäminen/menettäminen...


      • LoveOC
        **Runotyttö** kirjoitti:

        Aika surullista et oot viillelly... Miks jos on paha olo ei voi vain itkeä ja kertoa esim vaikka keskustelupalstoillan ongelmistaan? Mä esim kuuntelen mielelläni muiden huolia ja lohdutan sillä tiedän miltä kiusaaminen tuntuu läheisen kuolema ja poikakaverin pettäminen/menettäminen...

        Joo-o mun mielestä se on sillee et ne ihmiset jotka viiltelee tuntee pahan olon tunnetta :/ ja jotkut ei saa tarpeexi rakkautta kotoa... toivon kaikille niille hyvää jotka on joskus viillelly toivon että teidän ei tarvisi jatkaa kaikkeahyvää teille kaikille...


    • itikkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...

      ääliö. mä vain sanoin mikä sä oot. hihihihi. hihihihih.hmmmh. emmä vaa tiijjä. mä oon viillelly mun kamuu...:DD se pyys. uhkas mua aseella

      • **Runotyttö**

        Tuota uhkas sua aseella en tainnu ihan tajuta selitäkkö vähäsen tarkemmin?


    • everyone

      i`m kiefer sutherland. i`m jack bauer. and i kill you now!!!!!

      • **Runotyttö**

        You kill me now?


      • **Runotyttö**
        **Runotyttö** kirjoitti:

        You kill me now?

        Mä kokeilin viiltelemistä... Se ei sattunu mut mun poikaystävä näki arvet ja me riideltiin aika pahasti ja mä itkin koko illan nyt on kaks punasta viiltoo vierekkäin... Se sanoo että tekee saman mitä mä... Onko kellään neuvoo mitä kannattais tehä..?


    • .........

      ootte ihan sekoja

      • **Runotyttö**

        Onko keskustelupalstalla aina pakko kaiken liittyä O.C? Miksei voi keskustella vähän tärkeemmistäkin asioista?


    • Viilto-lasse, kajalit silmissä

      Itsensä viiltely on hyvä tapa saada säpiä. Ei muuta ku muutama skraadu ranteeseen, mustaa meikkiä puol naamaa täyteen, kuusi kiloa kettinkiä itseensä roikkumaan ja sitten vaan murjottamaan jonnekin julkiselle paikalle. Eipä aikaakaan kun ohikulkeva goottityttö vihreässä irokeesissaan lupaa helpotusta suruun alaraajojensa avaamisen avulla. Toimii!

      • **Runotyttö**

        Upeaa hei ootko jo testannu?


      • Viiltelijä-Lasse, tukka tak...
        **Runotyttö** kirjoitti:

        Upeaa hei ootko jo testannu?

        Joo kato en heti tajunnu että sä oot vitunmoinen pässi. Ei muuta ku pitkittäissuuntaan sitten niitä viiltoja niin ei pysty sössöt ambulanssimiehet enää pilaamaan tilannetta.


      • **Runotyttö**
        Viiltelijä-Lasse, tukka tak... kirjoitti:

        Joo kato en heti tajunnu että sä oot vitunmoinen pässi. Ei muuta ku pitkittäissuuntaan sitten niitä viiltoja niin ei pysty sössöt ambulanssimiehet enää pilaamaan tilannetta.

        Kyllä mä hei taian tietää miten viillellään en ole samanlainen ku sä.


      • [adele]
        **Runotyttö** kirjoitti:

        Kyllä mä hei taian tietää miten viillellään en ole samanlainen ku sä.

        hiih. eihän tää tänne kuulu? menisit johki " viiltely-palstoille" :DD et sä tyhmä oo. järkevä kylläki.


      • **Runotyttö**
        [adele] kirjoitti:

        hiih. eihän tää tänne kuulu? menisit johki " viiltely-palstoille" :DD et sä tyhmä oo. järkevä kylläki.

        Menisin jos tietäisin missä sellasia ois :) Tietääkö joku?


      • **Runotyttö**

        Kiitos menen heti joten en enää käy täälä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe