Kitin poikakaveri

Pyry-Henkka

Onko se Kitin poikakaveri tai siis tulevan lapsen isä se Pyry oikeasti Irwinin poika kun loppiteksteissä oli Henkka Hammarberg, vai oliko vaan samanniminen. Jäi mua hullua vaivaamaan .Kiitos jos joku tietää.

19

33387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJJ

      ...mutta kohta nähdään mihin ratkaisuun Kiti päätyy. Hänhän voi vielä valita abortin.

    • PMK

      Eihän Irwin ollu kuin yhden tytön iskä. Heidi nimeltään. Laulunki teki ku hän synty. Tyttö tuli, tyttö tuli ja mun syömmein suli...

      • mirianna

        Irvinillä oli myös poika. Heidiä jonkin verran nuorempi Henrik.


      • Anonyymi

        Ja pojalle tehty laulu oli Pikku Irwin. Se on levytetty myöhemmin sitten.


    • Stetsonmies

      .. onnistuneesti tehty todella vastenmielinen ja vastuuton ääliö, jolle ei sympatiapisteitä tarvitse uhrata.

      Muutenkin tämä nuorten (Pyry, Kiti, Tuuli) esittämä kohtaus oli hyvin tehty. On helppo kuvitella tilanne, että juuri noin se saattaisi mennä tosielämässäkin, kun epätoivoinen tyttö yrittää ilmoittaa raskaudestaan tulevan lapsen isälle.

      Tuulin hahmo on minua aina ärsyttänyt jotenkin, mutta tässä tilanteessa hän oli hienosti ystävättärensä tukena. Hienoa näyttelijäsuoritusta kaikilta kolmelta.

      En olisi kaivannut sarjaan mitään teiniraskautta, mutta kun käsikirjoittaja nyt sellaisen päätti tähän pistää, niin toivottavasti kaikki kääntyy lopulta parhain päin.

      • R.Wihuri

        " On helppo kuvitella tilanne, että juuri noin se saattaisi mennä tosielämässäkin, kun epätoivoinen tyttö yrittää ilmoittaa raskaudestaan tulevan lapsen isälle."
        JUURI NOIN.

        "En olisi kaivannut sarjaan mitään teiniraskautta"
        JUURI NOIN

        Kuinka paljon totuus on tarua ihmeellisempää?


    • R.Wihuri

      eli Henrik on Irwin Goodmanin poika. Opiskelee näyttelijälinjalla elokuvakorkeakoulussa, on se saman näköinen kuin isänsä. Irwinin tytär on muutama vuosi veljeäsä vanhempi.

      • alkup..

        Kiitos tiedosta, olin sittenkin oikeassa.


      • ja tuo teiniraskaus on ihan mukava juonenkäänne Kotikatuun. Teiniraskautta siellä ei olekaan aiemmin ollut.


      • minä

        Tämä Henrik Hammarberg EI ole Irwinin poika. Samanniminen kylläkin, mutta Kotikadun Henkka ei ole edes Irwinin näkönen.


    • ko?

      Onko Henkka Hammarberg Raumalta? :)

    • Reissaaja

      sama Henkka. Tunnen nimittäin Irwinin perheen.

    • JohnnyCox

      Irwinin poika ja tämä Kotikadun Hammarberg ovat molemmat siis Henrik-nimisiä, olivat jopa armeijassa samaan aikaan Porin Prikaatissa. Henrik"Irwininpoika" Hammarberg sopimuskessuna ja näyttelijä Henrik varusmiehenä.. Eivätkä ole ollenkaan samannäköisiä!! Tässä näyttelijä-Henrik: http://www.uusirauma.fi/artikkeli.phtml?id=17748

    • ei varmasti ole

      Ei aivan taatusti oli Irwinin poika.

      Mökkinaapurini nykyiseltä Länsi-Turunmaalta hyvinkin, eikä varmasti mitään sukua Irwinille.

    • IRWINFAN

      irwinin poika on 82 syntyny ja tytär 78

    • Anonyymi

      Myös poika Henkka. Ennen Heidin syntymää tehtiin biisi myös pojan varalta. Nimeltään pikkuirwin. On levytetty myös tämä

    • Anonyymi

      Irwinin poika 1982. Tytär 1978

    • Anonyymi

      Onko tytär isänsä näköinen? 😳😳

    • Anonyymi

      Irwinin (Antin) tytär on kaunis. Kyllähän hänestä artikkelikin löytyy Googlesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      317
      3616
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1260
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      55
      1232
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      189
      1187
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1157
    Aihe