Kitin poikakaveri

Pyry-Henkka

Onko se Kitin poikakaveri tai siis tulevan lapsen isä se Pyry oikeasti Irwinin poika kun loppiteksteissä oli Henkka Hammarberg, vai oliko vaan samanniminen. Jäi mua hullua vaivaamaan .Kiitos jos joku tietää.

19

35091

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJJ

...mutta kohta nähdään mihin ratkaisuun Kiti päätyy. Hänhän voi vielä valita abortin.

• PMK

Eihän Irwin ollu kuin yhden tytön iskä. Heidi nimeltään. Laulunki teki ku hän synty. Tyttö tuli, tyttö tuli ja mun syömmein suli...

• mirianna

Irvinillä oli myös poika. Heidiä jonkin verran nuorempi Henrik.

• Anonyymi

Ja pojalle tehty laulu oli Pikku Irwin. Se on levytetty myöhemmin sitten.

• Stetsonmies

.. onnistuneesti tehty todella vastenmielinen ja vastuuton ääliö, jolle ei sympatiapisteitä tarvitse uhrata.

Muutenkin tämä nuorten (Pyry, Kiti, Tuuli) esittämä kohtaus oli hyvin tehty. On helppo kuvitella tilanne, että juuri noin se saattaisi mennä tosielämässäkin, kun epätoivoinen tyttö yrittää ilmoittaa raskaudestaan tulevan lapsen isälle.

Tuulin hahmo on minua aina ärsyttänyt jotenkin, mutta tässä tilanteessa hän oli hienosti ystävättärensä tukena. Hienoa näyttelijäsuoritusta kaikilta kolmelta.

En olisi kaivannut sarjaan mitään teiniraskautta, mutta kun käsikirjoittaja nyt sellaisen päätti tähän pistää, niin toivottavasti kaikki kääntyy lopulta parhain päin.

• R.Wihuri

" On helppo kuvitella tilanne, että juuri noin se saattaisi mennä tosielämässäkin, kun epätoivoinen tyttö yrittää ilmoittaa raskaudestaan tulevan lapsen isälle."
        JUURI NOIN.

"En olisi kaivannut sarjaan mitään teiniraskautta"
        JUURI NOIN

Kuinka paljon totuus on tarua ihmeellisempää?

• R.Wihuri

eli Henrik on Irwin Goodmanin poika. Opiskelee näyttelijälinjalla elokuvakorkeakoulussa, on se saman näköinen kuin isänsä. Irwinin tytär on muutama vuosi veljeäsä vanhempi.

• alkup..

Kiitos tiedosta, olin sittenkin oikeassa.

• ja tuo teiniraskaus on ihan mukava juonenkäänne Kotikatuun. Teiniraskautta siellä ei olekaan aiemmin ollut.

• minä

Tämä Henrik Hammarberg EI ole Irwinin poika. Samanniminen kylläkin, mutta Kotikadun Henkka ei ole edes Irwinin näkönen.

• ko?

Onko Henkka Hammarberg Raumalta? :)

• Reissaaja

sama Henkka. Tunnen nimittäin Irwinin perheen.

• JohnnyCox

Irwinin poika ja tämä Kotikadun Hammarberg ovat molemmat siis Henrik-nimisiä, olivat jopa armeijassa samaan aikaan Porin Prikaatissa. Henrik"Irwininpoika" Hammarberg sopimuskessuna ja näyttelijä Henrik varusmiehenä.. Eivätkä ole ollenkaan samannäköisiä!! Tässä näyttelijä-Henrik: http://www.uusirauma.fi/artikkeli.phtml?id=17748

• ei varmasti ole

Ei aivan taatusti oli Irwinin poika.

Mökkinaapurini nykyiseltä Länsi-Turunmaalta hyvinkin, eikä varmasti mitään sukua Irwinille.

• IRWINFAN

irwinin poika on 82 syntyny ja tytär 78

• Anonyymi

Myös poika Henkka. Ennen Heidin syntymää tehtiin biisi myös pojan varalta. Nimeltään pikkuirwin. On levytetty myös tämä

• Anonyymi

Irwinin poika 1982. Tytär 1978

• Anonyymi

Onko tytär isänsä näköinen? 😳😳

• Anonyymi

Irwinin (Antin) tytär on kaunis. Kyllähän hänestä artikkelikin löytyy Googlesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      314
      2861
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      55
      2640
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1430
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1275
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      148
      1234
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70