Kerrankin kotikatsomo kannusti omaa joukkuettaan rehellisesti huutamalla: "Ämmälauma... Ämmälauma". Se osui täysin oikeaan, eikun HPK lisää vaan videoita otteluvalvojille jne. jne.
Kiitos Sikakatsomo
6
403
Vastaukset
- 5-3
5-3
- rokkijannu
5 taklausta, joista 3 otteluvalvojalle videolla? Minulle on ihan sama kumpi voittaa, mutta tuo Kerhon itkeminen ei kuulu SM-liigan finaaliin. Ugh olen puhunut!
- norpakko
rokkijannu kirjoitti:
5 taklausta, joista 3 otteluvalvojalle videolla? Minulle on ihan sama kumpi voittaa, mutta tuo Kerhon itkeminen ei kuulu SM-liigan finaaliin. Ugh olen puhunut!
Otteita iltalehdistä/ jatkoaika.com sivustolta:
Toivola ei purnannut kovin kovaan ääneen, jos lainkaan, päätuomari Timo Favorinin linjasta
--> Pientä itkua, muuta yrittää pitää "kovan jätkän" mainetta yllä...
Ässäkapteeni Peltonen: ”Toivottavasti Favorinilla alkaa kesäloma” --> Isoa itkua isolta mieheltä. voi, ota jäätelöö..
Ässäfanit: Pelkkää porua kun omien pelaajien pää ei kestä. Tuomaria niin haukutaan mutta katsotaampa:
1.41 HPK 1-0 Janne Lahti (David Schneider) yv.
6.51 HPK 2-0 Ville Leino (Janis Sprukts, Jyrki Louhi)
8.22 HPK 3-0 Janne Lahti (Jukka Voutilainen)
Katso, 1 yv maali. 8.22 ja 3-0
tuohon 8.22 minuuttiin mahtuu 2 jäähyä. molemmile yksi...
Tuskin se tuomari mitenkään peliä ratkaisi. ja itkemisestä voidaan olla montaakin mieltä. - Nimetön
rokkijannu kirjoitti:
On täysin oikein valittaa Ässien sikamaisuuksista, jos tuomari ei niistä jäähyä anna. Kertoo vain ja ainoastaan joukkueestaan välittävästä valmentajasta, ei mistään "yhyy, me ei voitettu" -ulinasta, jota Ässät taas harrastaa iltapäivälehtien sivuilla.
Rikoksesta seuraa aina rangaistus. Ideaalitapauksessa siis. Kerho haki vain oikeutta. Turha siinä on Ässien porata, kuinka heille tehdään vääryyttä.
Ja kuten sanoit: ei niitä pelejä voiteta missään muualla kuin kaukalossa. Ja sitähän Kerho on tehnytkin. ;) - Kerho
rokkijannu kirjoitti:
And then?
- joo
Kerho kirjoitti:
And then?
Meni porinpojalta luu kurkkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1452469
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541639Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311608- 661318
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1461314The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131160Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2531085- 156966
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek21886Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58879