Kerrankin kotikatsomo kannusti omaa joukkuettaan rehellisesti huutamalla: "Ämmälauma... Ämmälauma". Se osui täysin oikeaan, eikun HPK lisää vaan videoita otteluvalvojille jne. jne.
Kiitos Sikakatsomo
6
432
Vastaukset
- 5-3
5-3
- rokkijannu
5 taklausta, joista 3 otteluvalvojalle videolla? Minulle on ihan sama kumpi voittaa, mutta tuo Kerhon itkeminen ei kuulu SM-liigan finaaliin. Ugh olen puhunut!
- norpakko
rokkijannu kirjoitti:
5 taklausta, joista 3 otteluvalvojalle videolla? Minulle on ihan sama kumpi voittaa, mutta tuo Kerhon itkeminen ei kuulu SM-liigan finaaliin. Ugh olen puhunut!
Otteita iltalehdistä/ jatkoaika.com sivustolta:
Toivola ei purnannut kovin kovaan ääneen, jos lainkaan, päätuomari Timo Favorinin linjasta
--> Pientä itkua, muuta yrittää pitää "kovan jätkän" mainetta yllä...
Ässäkapteeni Peltonen: ”Toivottavasti Favorinilla alkaa kesäloma” --> Isoa itkua isolta mieheltä. voi, ota jäätelöö..
Ässäfanit: Pelkkää porua kun omien pelaajien pää ei kestä. Tuomaria niin haukutaan mutta katsotaampa:
1.41 HPK 1-0 Janne Lahti (David Schneider) yv.
6.51 HPK 2-0 Ville Leino (Janis Sprukts, Jyrki Louhi)
8.22 HPK 3-0 Janne Lahti (Jukka Voutilainen)
Katso, 1 yv maali. 8.22 ja 3-0
tuohon 8.22 minuuttiin mahtuu 2 jäähyä. molemmile yksi...
Tuskin se tuomari mitenkään peliä ratkaisi. ja itkemisestä voidaan olla montaakin mieltä. - Nimetön
rokkijannu kirjoitti:
On täysin oikein valittaa Ässien sikamaisuuksista, jos tuomari ei niistä jäähyä anna. Kertoo vain ja ainoastaan joukkueestaan välittävästä valmentajasta, ei mistään "yhyy, me ei voitettu" -ulinasta, jota Ässät taas harrastaa iltapäivälehtien sivuilla.
Rikoksesta seuraa aina rangaistus. Ideaalitapauksessa siis. Kerho haki vain oikeutta. Turha siinä on Ässien porata, kuinka heille tehdään vääryyttä.
Ja kuten sanoit: ei niitä pelejä voiteta missään muualla kuin kaukalossa. Ja sitähän Kerho on tehnytkin. ;) - Kerho
rokkijannu kirjoitti:
And then?
- joo
Kerho kirjoitti:
And then?
Meni porinpojalta luu kurkkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803488Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221948Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.341578- 841451
- 1391109
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.721059- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91918Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.201776Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61737