Kerrankin kotikatsomo kannusti omaa joukkuettaan rehellisesti huutamalla: "Ämmälauma... Ämmälauma". Se osui täysin oikeaan, eikun HPK lisää vaan videoita otteluvalvojille jne. jne.
Kiitos Sikakatsomo
6
418
Vastaukset
- 5-3
5-3
- rokkijannu
5 taklausta, joista 3 otteluvalvojalle videolla? Minulle on ihan sama kumpi voittaa, mutta tuo Kerhon itkeminen ei kuulu SM-liigan finaaliin. Ugh olen puhunut!
- norpakko
rokkijannu kirjoitti:
5 taklausta, joista 3 otteluvalvojalle videolla? Minulle on ihan sama kumpi voittaa, mutta tuo Kerhon itkeminen ei kuulu SM-liigan finaaliin. Ugh olen puhunut!
Otteita iltalehdistä/ jatkoaika.com sivustolta:
Toivola ei purnannut kovin kovaan ääneen, jos lainkaan, päätuomari Timo Favorinin linjasta
--> Pientä itkua, muuta yrittää pitää "kovan jätkän" mainetta yllä...
Ässäkapteeni Peltonen: ”Toivottavasti Favorinilla alkaa kesäloma” --> Isoa itkua isolta mieheltä. voi, ota jäätelöö..
Ässäfanit: Pelkkää porua kun omien pelaajien pää ei kestä. Tuomaria niin haukutaan mutta katsotaampa:
1.41 HPK 1-0 Janne Lahti (David Schneider) yv.
6.51 HPK 2-0 Ville Leino (Janis Sprukts, Jyrki Louhi)
8.22 HPK 3-0 Janne Lahti (Jukka Voutilainen)
Katso, 1 yv maali. 8.22 ja 3-0
tuohon 8.22 minuuttiin mahtuu 2 jäähyä. molemmile yksi...
Tuskin se tuomari mitenkään peliä ratkaisi. ja itkemisestä voidaan olla montaakin mieltä. - Nimetön
rokkijannu kirjoitti:
On täysin oikein valittaa Ässien sikamaisuuksista, jos tuomari ei niistä jäähyä anna. Kertoo vain ja ainoastaan joukkueestaan välittävästä valmentajasta, ei mistään "yhyy, me ei voitettu" -ulinasta, jota Ässät taas harrastaa iltapäivälehtien sivuilla.
Rikoksesta seuraa aina rangaistus. Ideaalitapauksessa siis. Kerho haki vain oikeutta. Turha siinä on Ässien porata, kuinka heille tehdään vääryyttä.
Ja kuten sanoit: ei niitä pelejä voiteta missään muualla kuin kaukalossa. Ja sitähän Kerho on tehnytkin. ;) - Kerho
rokkijannu kirjoitti:
And then?
- joo
Kerho kirjoitti:
And then?
Meni porinpojalta luu kurkkuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20v on otettu kiinni
Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.32712583Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko533639- 843232
IL - Auerin lapsia oli houkuteltu rahalla Annelin puolelle?
16:12 Outoja väitteitä Sijaisäidin mukaan Auerin lapsia koetettiin houkutella nettipalstoilla muuttamaan kertomuksiaan1303023- 1032978
Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta502835S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam772729Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e1592634Savonlinnan murhapolttaja romani
Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.2782522Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju392127