Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Anarkistit ovat mielisairaita

Bly

33

5444

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole anarkisti

      On myös tilapäisanarkismia...

    • mikä...

      vika tuossa nyt sitten oli???

      • Epä-anarkisti

        Minäkin ihmettelen, mikä tuossa tekstissä sitä mielenvikaisuutta osoittaa.

        Kirjoitus oli asiallinen ja hyvin perusteltu. Asioita lähestytään tervejärkisesti luomalla vaihtoehtoja nykytolalle ja kyseenalaistamalla - juuri tämänhän tulee olla kehittymiseen tähtäävän keskustelun perusta.

        Jos vallitsevan tilanteen vastustaminen automaattisesti tuomitaan mielenvikaisuudeksi, lähestytäänkin jo totalitarismin oppeja. En itse ole anarkisti, mutta kirjoitus sai kyllä meikäläisen kiinnostumaan - pitää ehkä tutustua tuohonkin aatemaailmaan vähän paremmin.


      • Starbringer
        Epä-anarkisti kirjoitti:

        Minäkin ihmettelen, mikä tuossa tekstissä sitä mielenvikaisuutta osoittaa.

        Kirjoitus oli asiallinen ja hyvin perusteltu. Asioita lähestytään tervejärkisesti luomalla vaihtoehtoja nykytolalle ja kyseenalaistamalla - juuri tämänhän tulee olla kehittymiseen tähtäävän keskustelun perusta.

        Jos vallitsevan tilanteen vastustaminen automaattisesti tuomitaan mielenvikaisuudeksi, lähestytäänkin jo totalitarismin oppeja. En itse ole anarkisti, mutta kirjoitus sai kyllä meikäläisen kiinnostumaan - pitää ehkä tutustua tuohonkin aatemaailmaan vähän paremmin.

        Mä olen anarkisti. Toi on ihan täyttä asiaa, ja jos sun mielestä oikeuksien ja vapauden vaatiminen on mielisairautta, sä oot pahasti väärällä tiellä. Taas yks yritys mustamaalata anarkismi - toivotaan ettei onnistu. Toi ihan loppu tossa jutuss aoli vähän imperatiivisen oloista, mutta asiaa se oli.

        Tämmöinen pistää vihaks. Jätä tällaiset aiheet jatkossa väliin, apina.


      • Starbringer
        Starbringer kirjoitti:

        Mä olen anarkisti. Toi on ihan täyttä asiaa, ja jos sun mielestä oikeuksien ja vapauden vaatiminen on mielisairautta, sä oot pahasti väärällä tiellä. Taas yks yritys mustamaalata anarkismi - toivotaan ettei onnistu. Toi ihan loppu tossa jutuss aoli vähän imperatiivisen oloista, mutta asiaa se oli.

        Tämmöinen pistää vihaks. Jätä tällaiset aiheet jatkossa väliin, apina.

        Mä en ala luonneoimaan anarkismin toimivuudesta. Sanon vain:

        Yleensä ei anarkismissa ole rahaa ja luotetaan siihen että anarkistisen yhteiskunnan jäsenet haluavat toteuttaa anarkismia (eli eivät hae muita enemmän omaisuutta tai valtaa). Ihmiset auttavat toinen toisiaan. Kokeneempi lääkäri kouluttaa toiset lääkärit. Ei johtajuutta, siinä on anarkismin pointti.

        Sen voin sanoa että tämä yhteiskunta ei ainakaan toimi. Meidän perheen pitää aina kuukauden viimeiset päivät elää senttejä säästellen kun osutaan juuri siihen väliin että ei palkat oo hyviä mutta liian isoja jotta saatais mitään korvauksia. Ja Suomessa on monia, monia muita joilla asiat on paljon huonommin kuin meillä ja sitten niitä muutamia muita joilla asiat on paljon PAREMMIN. Anarkismissa uskotaan moraaliin, mikä on nyky-yhteiskunnassamme unohtunut käsite. Jos se ei ole, kysyn vain: miksi EUn komissio iettii roskalaatikkojen kokoja sen sijaan että miettisi keinoja köyhyyden poistamiseksi? Ja miksi aseteknologiaan ja lentäviin juniin hassataan miljadreja dollareita ja euroja kun voitaisiin silläkin rahalla edistää hyvinvointia?

        Siinä minun pointtini. En ala puhumaan enempää, koska jos tuohon alatte väittää vielä vastaa, on minun todettava että olette toivottomia tapauksia. Jos.


      • Arsenisti
        Starbringer kirjoitti:

        Mä olen anarkisti. Toi on ihan täyttä asiaa, ja jos sun mielestä oikeuksien ja vapauden vaatiminen on mielisairautta, sä oot pahasti väärällä tiellä. Taas yks yritys mustamaalata anarkismi - toivotaan ettei onnistu. Toi ihan loppu tossa jutuss aoli vähän imperatiivisen oloista, mutta asiaa se oli.

        Tämmöinen pistää vihaks. Jätä tällaiset aiheet jatkossa väliin, apina.

        ...muuten äidille?


      • Ideologoita vastaan
        Starbringer kirjoitti:

        Mä en ala luonneoimaan anarkismin toimivuudesta. Sanon vain:

        Yleensä ei anarkismissa ole rahaa ja luotetaan siihen että anarkistisen yhteiskunnan jäsenet haluavat toteuttaa anarkismia (eli eivät hae muita enemmän omaisuutta tai valtaa). Ihmiset auttavat toinen toisiaan. Kokeneempi lääkäri kouluttaa toiset lääkärit. Ei johtajuutta, siinä on anarkismin pointti.

        Sen voin sanoa että tämä yhteiskunta ei ainakaan toimi. Meidän perheen pitää aina kuukauden viimeiset päivät elää senttejä säästellen kun osutaan juuri siihen väliin että ei palkat oo hyviä mutta liian isoja jotta saatais mitään korvauksia. Ja Suomessa on monia, monia muita joilla asiat on paljon huonommin kuin meillä ja sitten niitä muutamia muita joilla asiat on paljon PAREMMIN. Anarkismissa uskotaan moraaliin, mikä on nyky-yhteiskunnassamme unohtunut käsite. Jos se ei ole, kysyn vain: miksi EUn komissio iettii roskalaatikkojen kokoja sen sijaan että miettisi keinoja köyhyyden poistamiseksi? Ja miksi aseteknologiaan ja lentäviin juniin hassataan miljadreja dollareita ja euroja kun voitaisiin silläkin rahalla edistää hyvinvointia?

        Siinä minun pointtini. En ala puhumaan enempää, koska jos tuohon alatte väittää vielä vastaa, on minun todettava että olette toivottomia tapauksia. Jos.

        "Yleensä ei anarkismissa ole rahaa ja luotetaan siihen että anarkistisen yhteiskunnan jäsenet haluavat toteuttaa anarkismia (eli eivät hae muita enemmän omaisuutta tai valtaa)."

        Luotatte liikaa ihmisiin. Muistakaa vanha viisaus: ihminen on ihmiselle susi. Jos omaisuus on yhteistä, kukaan ei huolehdi siitä ja kaikki yrittävät varastaa itselleen minkä ehtivät.

        "Ei johtajuutta, siinä on anarkismin pointti."

        Heh, kunnes joku keksii johtajaksi ruveta... Niin kuin Clint Eastwood sanoo siinä yhdessä italowesternissä: ihmisiä on kahdenlaisia, niitä joilla on aseet ja niitä jotka kaivavat. You dig. Ihminen on aggressiivinen eläin ja joku tahtoo aina alistaa muut valtansa alle. Valtio on yritys saada tuo luontainen valtataistelun mekanismi edes jotenkin kontrollin alle. Väkivaltaa ei voi poistaa. Sitä voidaan sentään vähentää.

        "Jos se ei ole, kysyn vain: miksi EUn komissio iettii roskalaatikkojen kokoja sen sijaan että miettisi keinoja köyhyyden poistamiseksi?"

        Ehkä köyhyys ei ole poistettavissa. Onhan se sentään vähentynyt aika paljon vuosisatojen kuluessa. Sinunkin elintasosi on paljon parempi kuin Ranskan suuraateliston 1700-luvulla. Tietysti aina jollakulla menee parempi.

        "Ja miksi aseteknologiaan ja lentäviin juniin hassataan miljadreja dollareita ja euroja kun voitaisiin silläkin rahalla edistää hyvinvointia? "

        Tämän Maapallon kantokyky ei enää kauan kestä seitsemän miljardin ihmisen pyrkimyksiä nostaa hyvinvointiaan. Se voi kohta olla viimeinen taistelu resursseista edessä, alle gegen alle.


      • uhoanarkisti
        Starbringer kirjoitti:

        Mä en ala luonneoimaan anarkismin toimivuudesta. Sanon vain:

        Yleensä ei anarkismissa ole rahaa ja luotetaan siihen että anarkistisen yhteiskunnan jäsenet haluavat toteuttaa anarkismia (eli eivät hae muita enemmän omaisuutta tai valtaa). Ihmiset auttavat toinen toisiaan. Kokeneempi lääkäri kouluttaa toiset lääkärit. Ei johtajuutta, siinä on anarkismin pointti.

        Sen voin sanoa että tämä yhteiskunta ei ainakaan toimi. Meidän perheen pitää aina kuukauden viimeiset päivät elää senttejä säästellen kun osutaan juuri siihen väliin että ei palkat oo hyviä mutta liian isoja jotta saatais mitään korvauksia. Ja Suomessa on monia, monia muita joilla asiat on paljon huonommin kuin meillä ja sitten niitä muutamia muita joilla asiat on paljon PAREMMIN. Anarkismissa uskotaan moraaliin, mikä on nyky-yhteiskunnassamme unohtunut käsite. Jos se ei ole, kysyn vain: miksi EUn komissio iettii roskalaatikkojen kokoja sen sijaan että miettisi keinoja köyhyyden poistamiseksi? Ja miksi aseteknologiaan ja lentäviin juniin hassataan miljadreja dollareita ja euroja kun voitaisiin silläkin rahalla edistää hyvinvointia?

        Siinä minun pointtini. En ala puhumaan enempää, koska jos tuohon alatte väittää vielä vastaa, on minun todettava että olette toivottomia tapauksia. Jos.

        Mitä te vammaiset tollasta urpojen paskaa analysoitte, koska teidän tyhjissä aatteissanne ei ole yhtään mitään sen enempää analysoitavaa kuin vähä-älyisissä toiminnoissanne.

        Työntäkää ne tofut perseeseenne ja hypätkää järveen (mieluiten painojen kanssa) niin tämäkin maa puhdistuu tyhjänpäiväisestä paskasta, jota kukaan ei kaipaa eikä kukaan ole koskaan tarvinnut mihinkään.


    • Sosialismi

      Tekstissä oli kyl ihan fiksuja ajatuksia. Osittain..
      Mitä jos joku luonnonkatastrofi tulisi? Kuka hoitaisi evakuoinnit, lääkkeet, sairaidenhoidon yms. Mistä saataisiin lääkkeitä jos kukaan ei kouluttaisi lääkäreitä, laborantteja yms? Kuka kouluttaisi lääkäreitä? Kuka maksaisi koulujen ylläpidon? Kuka maksaisi lääkärien palkat? Kuka kehittäisi uusia lääkkeitä? Miksi kukaan jaksaisi kehittää uusia lääkkeitä kun ei olisi korvausta motivoimassa? Kuinka koulutusjärjestelmä hoidettaisiin? Kuka hoitaisi vanhukset? Mistä tuotaisiin suomeen ruokaa talveksi ja kuka sen toisi? Millä se maksettaisiin? Kyllä jonkinlainen valtio täytyy aina olla. Ja aina pitää olla joku sitä johtamassa. Näin kehitys jatkuu ja järjestys säilyy. Itse uskoisin johonkin astetta vapaampaan sosialismiin. Pienistä yksiköistä koostuvaan yhteiskuntaan jotka keskinäisen kaupan ja yhteityön avulla vahvistaisivat toisiaan. Rikollisuutta täytyisi yrittää entistä enemmän ennaltaehkäistä. Tukea ja työllistää niitä joilla on asiat huonosti. Tarpeeksi ajoissa pitäisi puuttua asioihin ennenkuin hommat alkaa kusta. Rikkaiden verotusta pitäisi kiristää ja köyhien verotusta keventää.

      • orkkre aic

        todella mukavaa että suomi on päässyt tähän vaiheeseen kehitystä. ylpeä voi olla siitä että kehitys on ollut huimaa.

        vielä ei ole ajankohtaista sosialisoida kaikkea.
        sitten kun ihmiset on valmiita siihen niin sitten ovat. kapitalismikin on todella fiksu periaate mutta ei voi jatkua loputtomiin.

        miten olisi vuorottelu?


    • neutraali666

      yhteiskunta määrittelee mielisairauden, et sinä.
      taidat olla mieleltäsi sairas.

    • ANARKISTI

      Fasistit pitäisi heivata polttouuniin, ja eduskunta pitäisi räjäyttää, ja sotilasvalta pitäisi kaapata, ja senjälkeen tuhota sisältäpäin.

      Kaikki ihmiset jotka käskevät toisia pitäisi karkottaa siperiaan.

      Me eletään avovankilassa !!! Herätkää pässit.
      Sosiaaliturvatunnukset ym pitäisi haudata ikiajoiksi.

      • Täysanarkisti

        I am an antichrist
        I am an anarchist
        Don't know what I want
        But I know how to get it
        I wanna destroy the passerby

        'Cause I wanna be Anarchy
        No dogsbody

        Anarchy for the UK
        It's coming sometime and maybe
        I give a wrong time stop a traffic line
        Your future dream is a shopping scheme

        'Cause I wanna be Anarchy
        In the city

        How many ways to get what you want
        I use the best
        I use the rest
        I use the N.M.E
        I use Anarchy

        'Cause I wanna be Anarchy
        It's the only way to be

        Is this the M.P.L.A or
        Is this the U.D.A or
        Is this the I.R.A
        I thought it was the UK
        Or just another country
        Another council tenancy

        I wanna be Anarchy
        And I wanna be Anarchy
        (Oh what a name)

        And I wanna be an anarchist
        (I get pissed, destroy!)


      • ratz

        Ei tuossa AMR:n tiedotteessa kuitenkaan ihan noin taidettu sanoa.
        Fasistithan nimenomaan ovat niitä jotka heivaavat ihmisiä polttouuniin mielipiteiden takia, karkottavat ihmisiä siperiaan ja kaappaavat sotilasvallan. Tuollaisten käsitysten kanssa olet kyllä anarkistien joukossa aika yksin. Ehkä joku muu aate sopisi sinulle paremmin? Vaikka stalinismi?


      • Viivakoodit

        Fasistit pitäisi heivata polttouuniin, ja eduskunta pitäisi räjäyttää, ja sotilasvalta pitäisi kaapata, ja senjälkeen tuhota sisältäpäin.

        Kaikki ihmiset jotka käskevät toisia pitäisi karkottaa siperiaan.

        Me eletään avovankilassa !!! Herätkää pässit.
        Sosiaaliturvatunnukset ym pitäisi haudata ikiajoiksi.

        -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

        ei se nyt silti iha noikaa mee ollaaks me sit se parempii jos me tapetaa kaikki esim eduskunnast mut vois mailmaa muuttaa ettei ois mitää rotu erotteluu ja kaikki possut ei veis rahoi vaa köyhillekki annetais et niil ois hyvä ol kans väkivalta vois jättää mahollisimma vähäseks ja annetais ihmiste ol sellasii ko on et jos joku esimerkiks o homo ni antaa sen ol homoet jokane saa ol sellane ko on eduskunnasta vallan voisi saada esimerkiksi perustamalla uuden puolueen joka tahtoo tätä menetelmää me emme voi vaikuttaa toisiin muuta kun väkivalalla mutta väkivalta o väärin itseemme kylläkin voimme vaikuttaa joten älä tee toiselle sitä mitä et tahdo itsellesi tehtävän jos joku käskee sinua tappamaan toisen älä käske häntä tappamaan koska et ole silloin itse sen parempi parasta on kun et tottele häntä


      • Haluan Leninin perse
        Täysanarkisti kirjoitti:

        I am an antichrist
        I am an anarchist
        Don't know what I want
        But I know how to get it
        I wanna destroy the passerby

        'Cause I wanna be Anarchy
        No dogsbody

        Anarchy for the UK
        It's coming sometime and maybe
        I give a wrong time stop a traffic line
        Your future dream is a shopping scheme

        'Cause I wanna be Anarchy
        In the city

        How many ways to get what you want
        I use the best
        I use the rest
        I use the N.M.E
        I use Anarchy

        'Cause I wanna be Anarchy
        It's the only way to be

        Is this the M.P.L.A or
        Is this the U.D.A or
        Is this the I.R.A
        I thought it was the UK
        Or just another country
        Another council tenancy

        I wanna be Anarchy
        And I wanna be Anarchy
        (Oh what a name)

        And I wanna be an anarchist
        (I get pissed, destroy!)

        Niinpä niin: Et tiedä mitä haluat mutta tiedät kyllä kuinka saat sen.

        No tohonhan teidän kiljupaskantajien henkinen pääoma kiteytyykin hyvin.
        Hankkisitko aivot pikkuhiljaa vai jäikö apukoulun päästötodistus saamatta?


      • Eugen Schaumann
        ratz kirjoitti:

        Ei tuossa AMR:n tiedotteessa kuitenkaan ihan noin taidettu sanoa.
        Fasistithan nimenomaan ovat niitä jotka heivaavat ihmisiä polttouuniin mielipiteiden takia, karkottavat ihmisiä siperiaan ja kaappaavat sotilasvallan. Tuollaisten käsitysten kanssa olet kyllä anarkistien joukossa aika yksin. Ehkä joku muu aate sopisi sinulle paremmin? Vaikka stalinismi?

        Ei fasistit laittaneet ihmisiä polttouuniin vaan natsit, helvetin pelle.

        Täytyy sanoa kyllä, että Hitlerin ajan natsit olisivat tehneet koko maailmalle hyvän työn mikäli olisivat pistäneet uuniin kaikki venäläiset, kommunistit, anarkistit yms. paskaporukan ja jättäneet Jumalaan uskovat juutalaiset, jotka eivät ole kenellekään tehneet mitään rauhaan.

        Näin maailma olisi siivottu mitättömästä loispaskasta, joiden typeryyksiä joudumme häpeämään vielä tänäkin päivänä.


    • Mjth

      Itse olet sairas paska

      • Anti anarkisti

        Anarkistit ovat vallankumouksellisia. Kaikki he voi niputtaa yhteen ja yleismääritelmä olisi vasemmistolais kommunistit. Anarkistit haluavat ottaa itselleen vallan. he arvostelevat Demokraattisilla vaaleilla valittua Hallitusta. sanovat että valta on väärillä tahoilla. Itse ovat vielä pahempia. Anarkistit haluavat kaapata itselleen vallan niinkuin kehitysmaissa on tapana.


      • Nojaa...
        Anti anarkisti kirjoitti:

        Anarkistit ovat vallankumouksellisia. Kaikki he voi niputtaa yhteen ja yleismääritelmä olisi vasemmistolais kommunistit. Anarkistit haluavat ottaa itselleen vallan. he arvostelevat Demokraattisilla vaaleilla valittua Hallitusta. sanovat että valta on väärillä tahoilla. Itse ovat vielä pahempia. Anarkistit haluavat kaapata itselleen vallan niinkuin kehitysmaissa on tapana.

        Ainakin yrittävät olla. Sitten kun se todellinen anarkian hetki koittaa, niin veikkaisinpa että nämä heikkouteen vannovat anarkistiruikulat ovat itse niitä vallankumouksen ja yleisen anarkian ensimmäisiä uhreja, helppoja saaliita.

        Yrittävät olla kriittisiä nykyistä mätää systeemiä kohtaan, ja vastustaa sitä, mutta kuitenkin ovat vain pelkkiä pelinappuloita koko valtaapitävälle paskasysteemille.

        Oikea vallankumous ja muutos tulee lähtemään ehkäpä joistain muista porukoista, ei nyky länsimaisista anarkisteista ole sellaiseen.


    • hamada

      Minä olen anarkisti, mutta sen lisäksi jotain vielä enemmän kuin anarkistit yleensä: olen yhteiskunnallinen nihilisti. En toisin sanoen usko lainkaan järjestäytyneeseen yhteiskuntaan, minkäänlaiseen järjestäytyneeseen yhteiskuntaan, toisin kuin monet anarkistitoverini (sillä monet anarkistit todellakin uskovat, että valtioton mutta järjestäytynyt yhteiskunta on mahdollinen ja toivottava olotila). Vielä täsmällisemmin määriteltynä olen anarko-primitivisti, eli katson, että yhteiskunnallisen vallan perustana on maanviljelykseen ja teknologiaan perustuva sivilisaatio ja sen synnyttämät komplisoituneet, työnjakoon ja hierarkkisuuteen perustuvat yhteiskuntamuodot.

      Käytännössä anarko-primitivismi tarkoittaa sitä, että anarkistinen ylivallan kritiikki ei rajoitu mihinkään tiettyyn yhteiskuntamuotoon, vaan koskee elämän yhteiskunnallistumista sinänsä. Elämän yhteiskunnallistuminen johtaa väistämättä ylivallan muotojen lisääntymiseen ja vakiintumiseen. Valtiollisuuden ja markkinatalouden kritiikki ei toisin sanoen riitä anarkismiksi, on nähtävä ylivallan materiaalinen perusta, joka on koko teknologiaan ja tuotantoon perustuva elämäntapamme.

      Anarko-primitivistinä ajattelen, että meidän tulisi pyrkiä pois yhteiskunnallisuudesta, kohti elämäntapaa, jossa siirrymme vähitellen takaisin luonnonvaraisuuteen. On toisin sanoen pyrittävä pois paikallaan pysyvästä urbaanista massayhteiskunnasta. Ainoa vaihtoehto on se, että teknologinen sivilisaatio tulee alas väkivaltaisesti romahtaen. Joka tapauksessa nykyinen sivilisaatio tulee päättymään omaan mahdottomuuteensa, ja meidän tulee vain valita miten haluamme sen tapahtuvan: pehmeämmän laskun kautta vai täydellisen katastrofin.

      Lisää aiheesta voit lukea vaikkapa amerikkalaisen anarko-primitivistin, John Zerzanin, teoksista Elements of Refusal ja Running on Emptiness.

      • kysyjä..,.

        Eikös Anarkistit olekin vakaumuksellisia kommunisteja. Siis uhkia yhteiskunta rauhalle.


    • Olen anarkisti, en ymmärrä miksi anarkisteja käsitellään hulluina. Mitä hullua on siinä kun haluaa olla vapaa?

      • Jos ihmiset olisivat rautaa, sulattaisin kaikki yhteen massaan.


      • Ryssät menivät jo

        No hullujahan te olette, kun vouhotatte päätöntä "ideologiaanne" ikäänkuin ketään kiinnostaisi, hajotatte paikkoja, uhkailette ihmisiä, käytätte huumeita yms.

        Ja ikäänkuin teillä olisi jotain oikeutta ottaa "oikeus" omiin käsiinne". Kyllähän se sellainen juttu on, että mikäli teillä oikeasti jotain asiaa jollekin olisi, varmaan joku teitä kuuntelisikin. Mutta miksi kuunnella jotain ryssän perseestä siinnyttä neuvostoäpärää, joka tulee tänne itkemään milloin kapitalismista, milloin fasismista ja välillä jopa seksismistäkin, varsinkin jos sattuu olemaan normaalin ihmisen tavoin kiinnostunut vastakkaisesta sukupuolesta, toisinkuin te.

        Kyllähän se niin on, että te olette yhteiskunnan pohjasakkaa, täysin mitättömiä ja tyhjää päätänne uhoavia
        luopioita, joilla ei ole kenellekäään mitään annettavaa. Mutta teitä kuitenkin valtion pitäisi ruokkia, vaikka te ette ole valtion sen paremmin kuin minkään muunkaan asian eteen koskaan mitään tehneet


    • 5435332

      Aloittaja taisi olla väärällä palstalla, tämähän ei ole ainakaan tietääkseni vammaisten jumppa_ryhmä_keskustelu_palsta

    • Henri Hellen

      Joo, tossahan sen näkee.

      Anaristit nyt ovat täysiä pellejä, yhteiskunnan alimpia luopioita.
      Mutta täytyyhän noiden älykääpiöiden jollain saada typeä äänensä kuuluviin, niin keksitään tekosyy
      vaikka McDonaldsista, turkistarhauksesta tai vaikka kapitalismista.

      Totuushan on se, että nämä "anarkistit" ovat vähä-älyisiä ja uhoavia luopioita, joiden pitää omaa vajavaisuuttaan tuoda esiin huutamalla, uhoamalla tai paikkoja hajoittamalla. Yleensä tämä johtuu
      vuosia kestäneestä liimanhaistelusta, mutta jossain tapauksissa nämä ovat yltäneet jopa kiljun keittoon
      tai peräti toluun.

      Ja huumeethan eivät tunnetusti ole vieraita näille "kannabiksenvapauttajille". Roskaa ja paskaa nämä ovat koko porukka ja pitäisi siivota kaatopaikalle häiritsemästä ihmisten elämää. Myöskään ihminen ei pahimmassakaan tapauksessa ole luonnostaan yhtä typerä kuin nämä kovaa meteliä pitävät tyhjät tynnyrit.

    • Rako Revalla

      Anarkistit nyt ovat täysin aivottomia ja vähä-älyisiä uhoajia.

      Oikein yhteiskuntamme vähä-älyisimmät loiset tekemässä itsestään julklisesti naurettavia.
      Vitun pellet...

    • Anonyymi

      No kyl jotin tarttis tehrä. Ei tämä pallomme kehityksen suunta hyvältä näytä.
      Sitä anargismiahan on maailmalla monen vahvuista.
      Lähi-Idässä sen verta vahva , että pysyykö suomiviherpuna kelkassa ?

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kaikki anarkismia vastustavat ovat enemmän väärässä. Sairasta ajatella miten jonkun ajatusmaailma voi olla sitä vastaan...

      • Anonyymi

        Kerro nyt jotakin muutakin kuin, että minusta tuntuu tältä.

        Todella sairasta tuon lainen ajattelu on, ajatteletko kuitenkin itse niin?

        Siis, että miten jonkun ajatusmaailma voi olla anarkismia vastaan?


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      77
      1438
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 51
      1222
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe