koko lailla..

arska37

perseestä.Pääsiäisenä tuli otettua pari päivää kuppia kun oli juniorikin äitinsä(ex akka)luona koko pyhät.Ukkojen kanssa saunottiin perjantaina topakasti,ja lähettiin baariin naiseniskuun,kuuden promillen kumarassa saanti oli varma,eli tyhjän saa pyytämättäkin,lauantaina pojotettiin hyvissä ajoin terassilla,kun semmonenkin oli jo aukaistu,lämmintä oli istua-ihan oikeesti,ja illalla taas saunaan,ex akkakin soitti ja muisti ensin haukkua,ja sitten kysyä voisko juniori olla pari viikkoa putkeen mun luona?sopihan se.Ja taas lähettiin la iltana baariin,ja juttusille siellä tuli yks vanha naistuttu,joka sanoikin että voin lähteä hänelle yöks,mutta mitään ei sitten tipu ettäs tiijät,tarkottaakohan se ei,ei,ei, että kohta,kohta,kohta? no se jäi selvittämättä kun en sinne sitten lähtenyt kun kotonakin saa nukkua,jep.mahoton oinonen oli alkuviikkoon saakka,kunnon horkka, sitä ei yhtään helpottanut että töissä oli aivan perkeleenmoinen kiire ja hässäkkä,tosin hyvää mieltä antoi ison pomon kehut hyvin hoidetusta työtehtävästä,eipä tuo tosin palkankorotuksesta puhunut mitään,varmaan unohti.
yks lyyli töistä pyys lähtemään hänen kanssaan vkl baariin juhlimaan,mutta ei voi kun juniori on vkl mun kanssa,ja toiseks se lyyli on naimisissa,ja kolmanneks sen ukko on ihan saatanan iso ukko.oishan siinä exstremeä kerrakseen tietty.

1

288

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miss33

eihan se nyt niin hirvean pahalta kuulostanut, itse asiassa harvoin saa taalta luetuista jutuista nousemaan hymyn huulilleni, mutta toi sun viikkosi kylla. eika millaan pahalla, tykkasin vaan kovasti tosta sun suorasta ja rehdista tavasta kertoa...toivotaan, etta se pomo muistaa sen palkankorotuksen seuraavalla kerralla :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1130
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      111
      1130
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      601
    4. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      9
      518
    5. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      503
    6. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      17
      501
    7. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      44
      475
    8. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      451
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä
      41
      442
    10. Et vaan tajua

Että rakastan sua
      Ikävä