perseestä.Pääsiäisenä tuli otettua pari päivää kuppia kun oli juniorikin äitinsä(ex akka)luona koko pyhät.Ukkojen kanssa saunottiin perjantaina topakasti,ja lähettiin baariin naiseniskuun,kuuden promillen kumarassa saanti oli varma,eli tyhjän saa pyytämättäkin,lauantaina pojotettiin hyvissä ajoin terassilla,kun semmonenkin oli jo aukaistu,lämmintä oli istua-ihan oikeesti,ja illalla taas saunaan,ex akkakin soitti ja muisti ensin haukkua,ja sitten kysyä voisko juniori olla pari viikkoa putkeen mun luona?sopihan se.Ja taas lähettiin la iltana baariin,ja juttusille siellä tuli yks vanha naistuttu,joka sanoikin että voin lähteä hänelle yöks,mutta mitään ei sitten tipu ettäs tiijät,tarkottaakohan se ei,ei,ei, että kohta,kohta,kohta? no se jäi selvittämättä kun en sinne sitten lähtenyt kun kotonakin saa nukkua,jep.mahoton oinonen oli alkuviikkoon saakka,kunnon horkka, sitä ei yhtään helpottanut että töissä oli aivan perkeleenmoinen kiire ja hässäkkä,tosin hyvää mieltä antoi ison pomon kehut hyvin hoidetusta työtehtävästä,eipä tuo tosin palkankorotuksesta puhunut mitään,varmaan unohti.
yks lyyli töistä pyys lähtemään hänen kanssaan vkl baariin juhlimaan,mutta ei voi kun juniori on vkl mun kanssa,ja toiseks se lyyli on naimisissa,ja kolmanneks sen ukko on ihan saatanan iso ukko.oishan siinä exstremeä kerrakseen tietty.
koko lailla..
arska37
1
208
Vastaukset
- miss33
eihan se nyt niin hirvean pahalta kuulostanut, itse asiassa harvoin saa taalta luetuista jutuista nousemaan hymyn huulilleni, mutta toi sun viikkosi kylla. eika millaan pahalla, tykkasin vaan kovasti tosta sun suorasta ja rehdista tavasta kertoa...toivotaan, etta se pomo muistaa sen palkankorotuksen seuraavalla kerralla :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818