Rukoilijan armolahja-->rukoileminen!

savonarola

Voi saada rukoilemisen armolahja joka uskossa näkee jo sen mikä pyytä toteutuneea. ja voi siirtyä kiittämään siitäjo niinkuin se olis jo saatu mitä on pyydetty kauan kun uskon varmuus on annettu! Mutta on myöskin hyvä Hengessä ja Totuudessa rukoilla lakkamatta!

Lainattu--> elikkä cops..

Rukous hengessä ja totuudessa — elävä, todellinen yhteys Jumalaan

Hengessä ja totuudessa rukoileva uskova saa kokea joka päivä elävää yhteyttä Jeesukseen, jonka totuutta ja herrautta maailman rappio, luopumus ja vääristyneisyys eivät vähäisessäkään määrin horjuta.

Siinä, missä maailma ympärillämme muuttuu yhä kyynisemmäksi, moniarvoisemmaksi ja sekavammaksi, saamme olla yhteydessä Häneen, joka persoonana on totuus, joka on täydellisen jalo ja vanhurskas ja jossa ei ole mitään pimeyttä.

Saamme kokea Hänessä rauhaa, ja saamme elää hengessä alati selkenevää ja Jumalan tuntemisen kautta kirkastuvaa elämää: "Mutta vanhurskasten polku on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan sydänpäivään saakka." Snl. 4:18

Saamme tuntea Hänet, vaikka emme ole Häntä nähneet, ja puhua Hänen kanssaan hengessä,

Häntä te rakastatte, vaikka ette ole häntä nähneet, häneen te uskotte, vaikka ette nyt häntä näe, ja riemuitsette sanomattomalla ja kirkastuneella ilolla 1.Piet.1:8

Henki tekee meidät ja rukouksemme eläviksi.

...joka myös on tehnyt meidät kykeneviksi olemaan uuden liiton palvelijoita, ei kirjaimen, vaan Hengen; sillä kirjain kuolettaa, mutta Henki tekee eläväksi. 2 Kor.3:6

6

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terve taas!

Kuvitteletko olevasi suuri julistaja?

• Miksi sanot veljeäsi toopeksi. Tiesithän, että Hän katsoo sen puoleen joka ei mitään ole, tehdäkseen mitättömäksi sen, joka jotakin on, ettei yksikään ihminen voisi kerskata Jumalan edessä?

Savonarola on rakas veli joka kantaa huolta kansastamme. Hänen kielelliset ilmaisunsa ovat puutteellisia, mutta tuskansa todellinen. Kauas se minusta, että minä sellaisia Jumalan rakkaita nimittelisin.

Tahdon toivottaa Sinulle Savonarola siunausta Israeliin ja kiittää viime päivien linkeistäsi. Rukous voi paljon, kun se on harras. Olen Karjalohjalla ja olisitpa tervetullut kanssamme nyt grillaamaan ja saunomaan vaimosi kanssa. Pidämme teihin yhteyttä sen mukaan kuin jaksamme ja koemme. Jumala Israelia siunatkoon.

Herra on Ihmeellinen. Täältä Suomesta hyvää yötä, Jeesus myötä.

• vastaapas tolle

jukka.finlandille. Meinaan jos olet mies?

• LUKIHÄIRIÖINEN

Olen saanut rukouksessa tämän armolahjan, oli tärkeää että oti puheksi aiheen. Tämän lahjan kautta olen saanut tuoda monta Jeesuksen eteen Isämeidän rukouksessa uskoen, siihen, että rukoukseni kuullaan. Monta kertaa olen saanut, Kiittää Jeesusta rukous vastauksesta. Siunausta sinulle.

• Ja kiittän Jumala sinusta! Kyllä usko myöskin voi olla armolahja!
        Kiitetään Herra Amen !! Siu sulle rakas! (savis)!!!! !!!!

• Viime päivien linkkejäsi on ollut suurenmoista lukea. Palauttivat mieleeni kuinka herätykset ovat syntyneet menneinä aikakausina. Kyllä ne veli syntyvät samoin meidänkin aikakausina; rukoillen, rukoillen ja Herran puoleen huutaen. Polvillaan ja anomalla. Niin saamme vastauksia.

Hyvää yötä, Jeesus myötä. Jumala Israelia siunatkoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      45
      5851
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      48
      5356
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3728
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      14
      3675
    5. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      96
      3376
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3136
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      59
      2894
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      58