Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Näin on käyvä!

InTheYear2000

Olen nähnyt ennalta, että maailman käy huonosti. Eräs viaton tyttönen kävelee kadulla kun mahassa möyrähtää. Tyttö säihkähtää niin että pissaa ensin housuunsa, ja heti perään armoton ripulikakka tulee pöksyyn. Mutta se ei lopu, sitä vaan tulee niin paljon ja housujen läpi että eräs ohikulkija soittaa ambulanssin.

Siinä vaiheessa kun ambulanssi tulee ehtii paikalle, ripulikakkaa on jo pitkin katuja. Ambulanssi liukastelee kakassa ja törmää seinään. Seinästä suorastaan purskahtaa hirvittävä ripulikakka vyöry. Maan ytimessä vuosisadat piilenyt jättimäinen ripulikakkatulivuori purkautuu. Maa tärisee niin, että kaikki maailman ihmiset ovat niin peloissaan että joka ikiseltä ihmiseltä tulee pelosta pissat housuun. Valtameret korvaantuvat pissalla.

Ripulukakkatulivuori purkautuu niin voimakkaasta että maapallo räjähtää avaruuteen ripulikakka-avaruustomukakkapilveksi. Hyvin pienen ajan kuluttua kakkapilvestä muodostuu uusi kokonainen ripulikakkagalaksi, jossa kaikki planeetat ja eliöt ovat muodostuneet ripulikakasta. Ajan myötä kehittyy myös ripulikakkaihmisiä, joiden puhekielessä on vain yksi sana; "ripulikakka", ja se tarkoittaa ihan kaikkia asioita. Ja kaikki ovat sii(myös ihmiset) pelkästää ripulikakasta muodostuneita märkiä ja ruskeita olioita. Ja koko ripulikakkayheiskunta ja galaksi elävät ripulikakkansa ripulikakasti ripulikakkaan asti! :)

Oliko tässä nyt ripulikakkajuttujen äiti vaiko ei!!?!!?!?

1

811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfkiirrvlö

      Mulla kävi ihan samanlaisesti.
      Olin kaupuinkilla kun yhtäkkiä tuli kauhea ripulikakka ja pissa housuun.
      No ei siinä muuta kun tavaratalon vessaan putsaamaan housuja pissasta sekä ripulikakasta ja arvatkaa hävettikö.
      Koko tavaratalo haisi pissalle ja ripulikakalle ja ihmiset katselivat minua.
      Eihän se ripulikakka housusta niin vaan lähde.
      Piti kuurata niitä housuja kunnolla ja kotiin tullessa vaimo kyseli että miksi haiset niin pahalle ja olihan se pakko myöntää että tuli kauhea pissa jaripulikakka housuun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2354
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      53
      2054
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      88
      1873
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1858
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1648
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1572
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1446
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1410
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1402
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1380
    Aihe