terrorismi-palstalla. vastustetaan usa.n mahdollista hyökkäystä Iraniin.
käykääpä allekirjoittamassa.
adressi.
7
327
Vastaukset
- Jyllans Posten
Sopii minun huumorintajulleni - profeetta Muhammedin karikatyyrien jälkeen.
- adressi kelpaa
Minä allekirjoitan vain yhdenlaisen adressin. Sellaisen jossa vaaditaan kaikkien suomen maaperällä loisivien kommunistien välitöntä vangitsemista.
- todellakin
""Yhdysvallat suunnittelee oman valtapolitiikkansa tueksi ja taatakseen etuoikeutetun asemansa öljymarkkinoilla hyökkäystä Iraniin käyttäen tekosyynään joukkotuhoaseita.
Iranin vastaisesta sodasta tulisi Irakiin tehdyn hyökkäyksen toisinto.""
Mistä adressin tekijä tietää, ettei iran havittele itselleen ydinasetta kun sitä ei tiedä kukaan mukaan?
Hyväksyvätkö adressin aloittaja ja allekirjoittajat ydinaseen iranille vaikka kukaan muu ei hyväksy, ei edes mainittu yk?
En voi allekirjoittaa ennen kuin saan näihin vastauksen. Pelkät hönöjen mu-tu tuumailut uppoavat vain hiukan.. hmm.. heikompiin yksilöihin.- tietää
No, mistä tämä "todellakin" tietää,että Iranilla ON ydin-ase,tahi se valmistelee sitä? Eipäs mennä jälleen USA.n virittämään valheiden ansaan,ettei käy,kuten Irakin "joukkotuho-aseiden"kanssa.!!!
- juurikin...
tietää kirjoitti:
No, mistä tämä "todellakin" tietää,että Iranilla ON ydin-ase,tahi se valmistelee sitä? Eipäs mennä jälleen USA.n virittämään valheiden ansaan,ettei käy,kuten Irakin "joukkotuho-aseiden"kanssa.!!!
Siksipä juuri on parempi olla allekirjottelematta mitään mu-tu arvailuja suuntaan tai toiseen.
Suostun allekirjoittamaan tuollaisen vetoomuksen sen jälkeen, kun samat henkilöt, jotka ovat tuon adressin laatineet, tekevät toisen vastaavanlaisen, jossa vastustetaan Venäjän rikollisia otteita Tshetshenian maassa ja vaaditaan Putinia välittömästi vetämään joukkonsa pois naapurikansan alueelta!
- munakarvapää
en allekirjoita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351