auringonpistoksen kun niin hiljaa olette, vai masentaako auringon ensisäteet?
Älkää huoliko. Muakin vähän masensi kun ikkunat niin likaiset. Mutta ei hätää. Käänsin vähän sälekaihtimia kiinni ja elämä hymyilee taas :=))))
Oletteko saaneet
30
1373
Vastaukset
- dominoone
Niin on kökköset ikkunat jotta ottaa päähän.
Mulla etes sälekaihtimia jolla sen piilottas:(- yksitypy
vedät verhot eteen. Paitsi ei sekään onnistu, jos sinulla ikkunoissa yläkappa vain.
Teen mitä muuta vain, mutta ikkunanpesua inhoan :=((( - dominoone
yksitypy kirjoitti:
vedät verhot eteen. Paitsi ei sekään onnistu, jos sinulla ikkunoissa yläkappa vain.
Teen mitä muuta vain, mutta ikkunanpesua inhoan :=(((Tulinpa siihen tulokseen jot enpä pese ollenkaan, koskaan ja ikinä.
Jossain vaiheessa niissä on sellanen kerros "tuotosta" jotta voin vaikka kuvitella mulla olevan rullikset:)
Tai sit painelen k-rautaan maanantaina hakeen mustaa maalia ja suti puhuu puolestaan... :)))) - yksitypy
dominoone kirjoitti:
Tulinpa siihen tulokseen jot enpä pese ollenkaan, koskaan ja ikinä.
Jossain vaiheessa niissä on sellanen kerros "tuotosta" jotta voin vaikka kuvitella mulla olevan rullikset:)
Tai sit painelen k-rautaan maanantaina hakeen mustaa maalia ja suti puhuu puolestaan... :))))ideaa. Mustalla maalilla maalaamaan ikkunat :=)))
Mutta... Alkaakohan se maalikin rapista siitä pinnasta pikkuhiljaa kun auriko porottaa kesän.
Sitten ne vasta kamalan näköisiä olis :=))))
- nylkkäri
vieläkö hän on sitä mieltä,että jostain saa parempaa kuin kotoa.
- yksitypy
kysynyt. Vielä näyttää kuitenkin täällä pyörivän.
Jospa ei ole vielä parempaa saanut :=))))))))
- Alien-8
vaan päinvastoin.Olin päivällä paikkakunnan markkinoilla,ja tuli syötyä tuorepaistettua muikkua pitkästä aikaa:)
- yksitypy
puhu tuollaisia. Kuola alkaa valuun suupielistä.
Nam... ihania ne muikut :=)))
Mutta mistä niitä nyt tähän aikaan enää saa :=((( - Alien-8
yksitypy kirjoitti:
puhu tuollaisia. Kuola alkaa valuun suupielistä.
Nam... ihania ne muikut :=)))
Mutta mistä niitä nyt tähän aikaan enää saa :=(((täällä torilla ihan oikeesti.Valtava neliskulmainen paistinpannu,ja suurinpiirtein grilleissä makkaraperunoihin käytettävä pahviastian kokoinen annos maksoi 6€,ja suolaa sai "miu mau mukkaa"Tää ei ole huuhaata:)
- yksitypy
Alien-8 kirjoitti:
täällä torilla ihan oikeesti.Valtava neliskulmainen paistinpannu,ja suurinpiirtein grilleissä makkaraperunoihin käytettävä pahviastian kokoinen annos maksoi 6€,ja suolaa sai "miu mau mukkaa"Tää ei ole huuhaata:)
Olen Oulun torilla syönyt itse niitä monet kerrat.
Vievät kielen mukanaan :=))
..ei pahemmin liikuta.. seuranpuute rassaa..
- yksitypy
täällähän on seuraa. No.. ei nyt ihan liveseuraan verrattavaa. Mutta parempi, kuin ei mitään :=)))
yksitypy kirjoitti:
täällähän on seuraa. No.. ei nyt ihan liveseuraan verrattavaa. Mutta parempi, kuin ei mitään :=)))
..muttei nyt sitä mitä mä kaipaan.. se on tää kevät joka sekottaa pervokin öö pasmat.. on siinäkin sana..
- yksitypy
pervokki kirjoitti:
..muttei nyt sitä mitä mä kaipaan.. se on tää kevät joka sekottaa pervokin öö pasmat.. on siinäkin sana..
vielä siitä kirkastuu Pervokki. Usko pois.
Kohta sinua onni suosii. Mulla vähän ennustajan vikaa :=))) yksitypy kirjoitti:
vielä siitä kirkastuu Pervokki. Usko pois.
Kohta sinua onni suosii. Mulla vähän ennustajan vikaa :=)))..suitten mitä kauheuksia näet sanot vaan kaikkee kivaa.. ja huomenna lintu lentää päin naamaa ja saan vaikka infulenssan..
- isledudiable
pistosta! mutta otin paita päällä aurinkoa! no olin nukkumassa vanhoja univelkoja pois! muttta nyt I am back in business!
pikemminkin piristää, kun tuntee että jokin liikahtaa, sydämen saa siirtymään paikoiltaaaaaaaaan ..
- yksitypy
kaikkea se kevät saakin aikaan nuoressa miehessä :=)))
yksitypy kirjoitti:
kaikkea se kevät saakin aikaan nuoressa miehessä :=)))
sitä varmaan vanhassakin, minkä nuorena taakse jättää, se osuu vanhana eteen....
- yksitypy
miksu79 kirjoitti:
sitä varmaan vanhassakin, minkä nuorena taakse jättää, se osuu vanhana eteen....
sanottu. Olet oikeassa :=))
Rakkaus ei katso ikää, eikä paikkaakaan :=)) yksitypy kirjoitti:
sanottu. Olet oikeassa :=))
Rakkaus ei katso ikää, eikä paikkaakaan :=))rakkaus saapuu)= kuten voin myös alkaa laulaa´ei suuntaa ei paikkaa´...=))
- perskuti
Viitsitkö laittaa minulle kaihtimet kiinni, vai joutuuko ne tekemään kemiallisesti?...
Aamu-usvaa ja paljon unelmia, mutta sekään ei riitä!...
Elämän tarkoitus on ikävän karkoitus!
Panin eilen päälle kolmekymmentäluvun asun...Se oli just!- yksitypy
enää laittaa kaihtimia kiinni. Hämärtää jo ulkona.
Vai kemiallisesti. No.. voihan ne niinkin laittaa, mutta aamulla ei hyvä olo :=))
Vai ikävän karkoitus. Äläs nyt noin masentavia, kun keväkin tulossa.
Kenenhän asun laitoit päälle? - perskuti
yksitypy kirjoitti:
enää laittaa kaihtimia kiinni. Hämärtää jo ulkona.
Vai kemiallisesti. No.. voihan ne niinkin laittaa, mutta aamulla ei hyvä olo :=))
Vai ikävän karkoitus. Äläs nyt noin masentavia, kun keväkin tulossa.
Kenenhän asun laitoit päälle?Luotsaan laivaa päällä rauhattoman veen,
päivän uuden jälleen kohtaan myrskyineen.
Ja jos satanut on liikaan sydämeen,
Kädet nostaen vain uskon ihmeeseen.....
Liian kauan omin voimin voimin harhailin,
elin niinkuin mul ois valta kapteenin.
Moneen väärään vuonoon purteni mun ui,
kunnes karikolle ylpeys murentui......
KARI TAPIO... - perskuti
perskuti kirjoitti:
Luotsaan laivaa päällä rauhattoman veen,
KARI TAPIO...Vain läheisyys on tärkeää.....
Anteeksianto, siinä vasta tärkeä!! - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Luotsaan laivaa päällä rauhattoman veen,
KARI TAPIO...Nyt sua taitaa laulattaa aikas lailla :=)))
Minua nukuttaa. Luenpas vähän aikaa kirjaa ja vaivun sitten uneen hiljaa. Unohdan hyvät ja pahat. Huomenna taas uuden päivän alan.
Hyvät yöt ja laula minullekin tuutulaulu :=))) - perskuti
yksitypy kirjoitti:
Nyt sua taitaa laulattaa aikas lailla :=)))
Minua nukuttaa. Luenpas vähän aikaa kirjaa ja vaivun sitten uneen hiljaa. Unohdan hyvät ja pahat. Huomenna taas uuden päivän alan.
Hyvät yöt ja laula minullekin tuutulaulu :=)))Minä soitan sinulle kitaralla kappaleen...
Hyvät Pahat ja Rumat...
Lee van gleef( kuollut)
Eddy vallage( Kuollut).
Glint Eastvud (Elää).
Kirjoitusvirheitä tulee, mutta sehän on inhimillistä:=)
Tottakai minä typylle laulan iltalaulun.
Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö, niin Nukku-matti nousee ja ovehen hilja lyö.
On sillä uniset tossut ja niillä se sipsuttaa,
se hiipii ovesta sisään ja hyppää kaapin taa.
Ja sillä on uninen lakki ja sininen, uninen vyö...
Hyvää yötä yksitypy:=) - yksitypy
perskuti kirjoitti:
Minä soitan sinulle kitaralla kappaleen...
Hyvät Pahat ja Rumat...
Lee van gleef( kuollut)
Eddy vallage( Kuollut).
Glint Eastvud (Elää).
Kirjoitusvirheitä tulee, mutta sehän on inhimillistä:=)
Tottakai minä typylle laulan iltalaulun.
Joka ilta kun lamppu sammuu ja saapuu oikea yö, niin Nukku-matti nousee ja ovehen hilja lyö.
On sillä uniset tossut ja niillä se sipsuttaa,
se hiipii ovesta sisään ja hyppää kaapin taa.
Ja sillä on uninen lakki ja sininen, uninen vyö...
Hyvää yötä yksitypy:=)siinä Hyvät, Pahat ja Rumat elokuvassa oli yksi syy miksi elokuvan niin moneen kertaan olen katsonut :=))
Ei oikein hyvin tuo unilaulu auttanut, kun huonosti nukuin :=(((
saanut auringonpistosta eikä MIKÄÄN masenna allekirjoittanutta juuri nyt, ja elämä hymyilee yhdelle lätkähullulle - syyn tietänet!
Terveisin, MM.- yksitypy evk
Onnittelut menivätkin jo tuonne aloitukseesi :=)))
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1987956Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa973788"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1323674Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma892971Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni1442575Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.472486- 1402077
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.41578- 671551
Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a641415