.
Ovat olleet uskossa noin 35 vuotta ja viime viikolla ratkesivat juopottelemaan. Mies epäili jo menettäneensä mahdollisuuden pelastua.
Poikkesin eilisiltana heidän kotiinsa miehen pyynnöstä ja rukoilin hänen puolestaan. Vakuutin hänelle, ettei perkele voi ryöstää häneltä Jumalanlapsioikeutta. Kerroin hänelle, että vanhurskas voi langeta montakin kertaa ja kovinkin syvälle ellei valvo tilaansa, mutta synnin valtaan ja sen harjoittamiseen ei pidä jäädä, vaan tulla välittömästyi Karitsan veressä puhdistettavaksi.
Julistin hänelle apostolisen synninpäästön ja rukoilin hartaasti hänen uudistumisensa puolesta.
Oli murheellista todeta, että miehen lisäksi myös vaimonsa ja aikuiset lapsensa olivat kotona ja samassa juopottelukierteessä. Rukoilin myös tyttärensä puolesta hänen omasta pyynnöstään.
Pyydän esirukousta heidän kaikkien puolesta (yhteensä 5 henkilöä), että saisivat taas uskon ja luottamuksen Jumalaan ja Yeshuan herruuteen omassa elämässään ja että he voisivat uudistuttuaan jatkaa hengellistä työtään pelastumattomien keskuudessa.
Kiitos, että muistatte näitä rakkaita lähimmäisiämme!
Siunausta Yeshuassa!
.
Erään teologipariskunnan puolesta
17
579
Vastaukset
- te Hänen hurskaansa!
Miten tuollainen yhtäkkinen perheen ratkeaminen tapahtui. Tapahtuiko heille, jotakin ikävää eivätkä malttaneet odottaa Jumalan korjaavan tilannetta ja hakivat pullosta lohdun. Vai onko aikaisempi juopottelu pysynyt piilossa ja Jumalan aika on tullut täyteen ja synti paljastetuksi, jotta he parannukseen kävisivät.
Rukoilen heidän puolestaan ja tiedän, että vanhurskaan tie käy monen mutkan kautta kotiin.
Kiitos Jeesus, että olet voimallinen auttamaan tätä perehettä ja nostamaan heidät vajoamasta. Kiitos Jumala, hyvä tarkoitusperäsi toteutuu aina.
Psalmi 30.
...heidän kohdallaan on se, etteivät ole kokeneet uudestisyntymistä Pyhän Hengen voiman kautta, eivätkä ole sen vuoksi saaneet hengellisessä taistelussa tarvittavaa Pyhän Hengen voimaa eikä siihen liittyviä armolahjoja.
Olisi hyvä meidän jokaisen Yeshuan lampaan riittävän usein syventyä tutkistelemaan, että olemmeko pukeutuneet Jumalan koko sota-asuun, josta Paavali on kirjoittanut Ef.6:10-18. Näin etenkin nyt, kun Herramme tulemus on lähempänä kuin koskaan. Armotalouskauden kello on nyt vain muutamia minuutteja vaille morsiusseurakunnan YLÖSTEMPAUSHETKEÄ!
Uskovakin ihminen voi tulla (ainakin ulkonaisesti ihmisten silmissä) toimeen omilla voimillaan ja lahjoillaan jonkin aikaa, mutta kun hengellinen taistelu puhkeaa koko voimassaan, ei kukaan uskovakaan omillaan pysty seisomaan sielunvihollista ja tämän joukioita vastaan. Tämä johtuu siitä, että langennut ihmisliha on liitossa saatanan ja tämän maailman turhuuksien kanssa.
Vaikka kuinka olisi pään tietoa, kristillisen filosofian ja Raamatunhistorian tuntemusta, niin ilman Yeshuan sisäistä tuntemusta ja omille pyyteilleen kuolemista Pyhän Hengen avulla jokainen meistä on helppo saalis sielunviholliselle.
Uskon tuon lankeemuksen olleen rakkaille uskonystävilleni Herran selvää puhetta, että olisi aika tulla tuntemaan sisäisesti Vapahtaja ja pyhitys Hänen yhteydessään. Tietenkään en tahdo mennä, enkä mene sormeilemaan heidän sieluaan, vaan annan Herran itse hoitaa lampaansa. Aion puhua heille VAIN ja AINOASTAAN sen, mitä Yeshua puhuttavaksi antaa.
Kiitos esirukouksista. Yeshua on armollinen kaikille omilleen ja tahtoo tuoda langenneet takaisin laumaansa. Myös tämä tapaus koituu Herran nimelle kiitokseksi, ennemmin tai myöhemmin. Amen.
"Joka luulee itse seisovansa, katsokoon ettei lankea!"
Siunausta Yeshuassa!
.
- tuttan
Liityn rukousrintamaasi, veljeä ja hänen perhettään ei annetta viholliselle.
.
...joka on erittäin tervetullut! Kun astuin ystäväni kotiin hänen pyynnöstään, niin tunsin siellä heti pimeyden henkien pistävän läsnäolon. Minulla on nimittäin henkien erottamisen armolahja, jonka sain uskovien kätten päällepanon kautta ja profetian todistuksella noin 32 vuotta sitten.
Tästä armolahjasta on ollut suuri apu elämäni eri vaiheissa. Myös kaikki muut Pyhän Hengen armolahjat apostolisella tavalla toimiessaan ovat täysin korvaamattomia Yeshuan maanpäällisen ruumiin rakentamisessa.
Me julistamme uskossa Yeshua Messiaan voittoa ystäväperheeni jokaisen jäsenen kohdalla. Amen.
Siunausta Yeshuassa!
.- tuttan
Yakov kirjoitti:
.
...joka on erittäin tervetullut! Kun astuin ystäväni kotiin hänen pyynnöstään, niin tunsin siellä heti pimeyden henkien pistävän läsnäolon. Minulla on nimittäin henkien erottamisen armolahja, jonka sain uskovien kätten päällepanon kautta ja profetian todistuksella noin 32 vuotta sitten.
Tästä armolahjasta on ollut suuri apu elämäni eri vaiheissa. Myös kaikki muut Pyhän Hengen armolahjat apostolisella tavalla toimiessaan ovat täysin korvaamattomia Yeshuan maanpäällisen ruumiin rakentamisessa.
Me julistamme uskossa Yeshua Messiaan voittoa ystäväperheeni jokaisen jäsenen kohdalla. Amen.
Siunausta Yeshuassa!
.Kiitos muuten rukousavustasi, sain kesäksi siivoustöitä lähikunnasta. Lyhyt ajomatka.
Ylistys Jumalalle ja kiitos avusta veljelle. tuttan kirjoitti:
Kiitos muuten rukousavustasi, sain kesäksi siivoustöitä lähikunnasta. Lyhyt ajomatka.
Ylistys Jumalalle ja kiitos avusta veljelle..
Noin Herra jälleen kerran antaa hyvää omilleen ja siunaa uskoon perustautuvaa Aabrahamin siementä ylenpalttisesti.
Hän ruokki meitä armollaan ja hyvyydellään ja iloitsee siitä, että saa tehdä meille hyvää, koska Hän on itse Hyvyys. HalleluYah!
Siunausta uudessa työssäsi, Yeshuan avulla!
.
- Niina ...
Rukoilen sinulle aivokasvainta joka tuhoaa aivotoimintasi pikkuhiljaa. Näin sinun ei tarvitse sekaantua muiden asioihin ja vältyt kaikista murheista.
Jumala toteuttaa rukoukseni. Jumala rakastaa meitä.
Amen- näet
Tämän Niinan ahdingon, Herra armahda häntä. Anna hänelle anteeksi hänen ilkeytensä ja katso hänen sydämeensä, mikä aiheuttaa tuollaista vihaa ja katkeruutta.
Johdata hänet oikealla tielle ja todista Itse hänelle, että rukous kantaa ja saa aikaan ihmeitä. - Nipa ...
näet kirjoitti:
Tämän Niinan ahdingon, Herra armahda häntä. Anna hänelle anteeksi hänen ilkeytensä ja katso hänen sydämeensä, mikä aiheuttaa tuollaista vihaa ja katkeruutta.
Johdata hänet oikealla tielle ja todista Itse hänelle, että rukous kantaa ja saa aikaan ihmeitä.Sinä se vasta pipipää olet kun uskot rukousten toimivuuteen.
PUAAAHHHHH ... HEH HEH HEH ... Onneksi en ole vainoharhainen uskis. .
Hän on sydäntentuntija ja ymmärtää mitä kirjoituksellasi TODELLISUUDESSA viestität Hänelle ja meille Hänen opetuslapsilleen.
Olet jäänyt lapsena vaille aitoa rakkautta ja siksi sisimmästäsi pursuaa tuollaisia sanoja. Älä itke kauempaa, sillä Yeshua Messias on aivan lähellä ja kolkuttaa sinun sydämesi ovella. Avaa Hänelle, niin saat levon ja rauhan!
Siunausta Yeshuassa!
.
- Mephisto
Mitäs pahaa pikku juomisessa on?
.
Kyseessä oli ylenmääräinen juominen sen seurauksena, että usko elävään Jumalaan oli alkanut horjua ja toivo pelastumisesta oli kadonnut.
Ystäväni oli ollut vuosikymmenet uskossa ja raittiina, mutta oli ratkennut koko perheenä viime päivinä ylenmäärin juopottelemaan ja haki sydän raskaana rukousapua uskovalta ystävältään voidakseen saada syntinsä anteeksi ja uudistua uskossaan.
Jos itse olisit ollut raittiisti uskossa ja saanut kokea sydämen puhdistuksen Yeshuan veressä, niin ymmärtäisit miten suuri romahdus olisi sydämen uudelleen saastuminen juopottelun seurauksena.
Ymmärrän hyvin ihmetyksesi, koska lähtökohtasi ovat erilaiset. Siksi kehoitankin sinua tutustumaan henkilökohtaisesti Yeshua Messiaaseen, niin saat kokea sen sanoinkuvaamattoman vapauden ja ilon, minkä vain usko Häneen voi ihmissydämeen antaa!
Sen suurenpaa onnea ei ihminen maailmassa voi kokea, kuin saada eheä yhteys Luojaansa, Yeshua Messiaaseen ja Hänen kauttaan taivaalliseen Isäänsä.
Siunausta Yeshuassa!
.- tuttan
Voi rakas ystävä, alkoholismi on sairaus, se tuhoaa ihmisen, koko hänen elämänsä ja perheenkin elämän.
Sinua siunaten alkoholistin tytär - Kyösti P
Jos minun pitäisi valita jumalausko tai juopottelu, niin kyllä mä juopottelun valitsisin, ehdottomasti.
Jumalausko on nimittäin jotain niin naurettavaa kuin jokin voi olla. Kyösti P kirjoitti:
Jos minun pitäisi valita jumalausko tai juopottelu, niin kyllä mä juopottelun valitsisin, ehdottomasti.
Jumalausko on nimittäin jotain niin naurettavaa kuin jokin voi olla..
...voi, voi, voi! (Kirjoitan tämän säälintäyteisellä mielellä)
Vai on Jumalusko mielestäsi naurettavaa!
Mitä naurettavaa siinä on, että suurin osa ihmisistä valitsee elämän tien sijaan kuoleman tien hyljätessään uskon Jumalan Poikaan Yeshuaan ja siitä syystä heidät heitetään helvettiin ikuisiksi ajoiksi?
Kerro mikä sinua siinä naurattaa!
Olen kuulolla...
.
- ..............
Ikäänkuin Jumala olisi sanonut, että tämä perhe tu lee pelastumaan...
Ole huoleti..
Heillä on ollut jo liiankin pitkä ryyppyputki päällä, joten esirukousta tarvitaan edelleen, että voitto tulee.
Viestitin viimeksi tänään heille, että viinanorjuus upottaa lopulta helvettiin ja kehoitin heitä vielä tänään pakenemaan Yeshua Messiaan turviin. Mainitsin myös, että Herra on antanut pakanoillekin PARANNUKSEN elämäksi.
Tässä ei ole ollut kyseessä mikään viinin kohtuullinen käyttö aterian yhteydessä (edes sitä en suosittele tässä juoppokansassa), vaan humalahakuinen pitkäaikainen juopottelu, jossa vuorokaudenajatkin ovat menneet sekaisin, muista ajoista nyt puhumattakaan.
Siunausta Yeshuassa!
.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315256- 363651
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112455
- 282046
- 121957
- 1631846
- 1051342
- 141258
- 1371134