Nyt on kettuilut kettuiltu, joten pulinat pois. Parempi voitti, aidot onnittelut kerholle !
Olisi ollut tylsät finaalit, jos ei jälkipeliä olisi ollut .. vai mitä sanoo Hämeenlinnalaiset ? :))
Kiitos ässille siitä että saitte tämän kaupungin sekaisin, yhteenkuuluvuuden tunteen aistii jokapuolella....
Onnittelut kerholle
5
295
Vastaukset
- valtavasti....!
kyllä tämä hyvältä tuntui=) ensimmäistä kertaa poika tuli meille,poika tuli kotiin...!
onnea myös teille...!
Ässä teki upean nousun,ja toivottavasti saavat pian nauttia voitosta.... - nutina
Tällaista vastustajan arvostamista sanoisin tyylikkääksi. Kiitos siitä, sinunlaisia ihmisiä saisi olla enemmänkin. Joka tapauksessa hienoa, että pienen kaupungin joukkue voitti.
Jalon selostusta siteeraten: henki voitti materiaalin. Näin on. Rahasta sanotaan, että se ratkaisee. Joskus se voi myös rankaista. Siitä on nyt kokemusta etelästä pohjoiseen. - won
Kiva kuulla noin vilpittömästi tulleet onnittelut.Niin harvoin kun täällä isoja kilpailuja on voitettu niin on hienoa kun poika tuli kotiin.Eilen oli valtavan upeat juhlat jotka jatkuvat tänään :)
Onnea ässille hopeasta. - Minä vain
Ja onnea Kerholle ja Hämeenlinnalle, juhlat jatkuvat tänään :)
Ässille ja Porille myös onnittelut ja kiitokset!- Kerho
näyttävätkin tulevan Ässiksi naamioituneiden HIFKiläisten suunnasta.
Käsitelkää IFK:laiset traumanne, niin meillä voittaneillakin on helpompi olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089