Teresa ja Heli te ootte parhaita salkkareissa! käyttekö te täällä lukemassa näitä viestejä jos käytte nii voitteko vastata tähän kyssymykseen (tai ainaki jompi kumpi)??
pyyetäänkö teiltä koskaan nimmareita vaikka jos ootte kävelemäss (kaduilla kaupoiss)
kiitti jo nyt jos vastaatte
Teresa& Heli
12
1444
Vastaukset
- ..........
jos nyt vastaisin kysymykseesi! elikkä, olen "teresa" salkkareista. satuin nyt vilkaisemaan tännekkin. mukava palsta. nimmareita pyydellään oikeastaan joka välissä, ja kyllähän niitä joskus annetaankin. yleensä kuitenkin pyritään pukeutumaan niin , ettei kukaan tunnista. ja kiitos sinulle viestistäsi, mukavaa että katselet salattuja elämiä! oikein mukavaa kevättä sinulle! (ja kaikki, muistakaa että salatut elämät ovat vain näytelmää. sarjaa ei ole syytä sekoittaa todelliseen elämään.
- maan matonen
Tosi ovelaa pukeutua niin, ettei kukaan tunnista! Tästä lähtien minä pyydänkin siis nimmarin kaikilta tuntemattomilta, kun kyseessä on siis todellisuudessa julkkis. Mukavaa että joku stara antaa vinkkejä meille taviksille.
- Ninnuli
juups... esititkö sää "Teresa" siin Joensuun Elli sarjass??
- Tyttö
Lähetkö Sää Salkkareista pois? kiitti jos vastaat Sanna-june
- En Ole Teresa
Luulisin. Ei ollut erehdystäkään etteikö olisi esittänyt. Näytti ainakin niin tuolta meidän *Teresaltamme* ^^
- Nimetön
luuletteko tosiaan että tuo vastaaja on se salkkareiden teresa:D:D
Ei varmaan oo joku vaan pilaillessaan kirjottanu ja esittäny teresaa:D
Ajatelkaahan vähän.. - ... :-D
Nimetön kirjoitti:
Ajatelkaahan vähän..siis ei me tiedettykää!!! et kiitti vaa. nyt sä pilasit meidän ilon. saisit hävetä. :
- Ninnuli
Nimetön kirjoitti:
Ajatelkaahan vähän..juup... niihä sää vaa luulet "teresa" ja Muutkin näytteliät käy täällä ja luukee kirjoittaa...........
- Nimetön
Ninnuli kirjoitti:
juup... niihä sää vaa luulet "teresa" ja Muutkin näytteliät käy täällä ja luukee kirjoittaa...........
nii varmasti käy.. kyllä--hahhaa
- Ninnuli
Nimetön kirjoitti:
nii varmasti käy.. kyllä--hahhaa
varmasti "Teresa" ja muutkin nsalkkareitten näytteliät käyvät näillä sivuilla älä käy tääll jos et usko et ne käyvät täällä
- Nimetön
Ninnuli kirjoitti:
varmasti "Teresa" ja muutkin nsalkkareitten näytteliät käyvät näillä sivuilla älä käy tääll jos et usko et ne käyvät täällä
miks en kävis täällä jos en usko ettei ne täällä käy?
- Ninnuli
Sää oot mun lemppari näytteliä!!!! Lähetkö Sää Salkkareista pois? kiitti jos vastaat Sanna-june
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2544659Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii783105- 472483
- 281873
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 851497
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143975- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894