Luin jostain, että vuoden alussa ois tällasta leffaa suunniteltu.. Onko kellään tietoa onko koko juttu vaan pelkkää paskaa vai totta?
Tai tietääkö kukaan edes jotain tästä leffasta tai sen mahdollisesta suunnittelusta?
Siis esitettynä ihan oikeilla ihmisillä..
Tekken Movie?!
7
339
Vastaukset
- Chompper
En oo kuullu mitään et ois suunnitteilla, mut ei se ole mikään mahdottomuus. Nykyäänhän on kovassa huudossa pelien kääntäminen leffoiksi. Jos ne tekee nin toivottavasti paremman kuin Mortal Kombat oli.
- Zede
Eli japanilaiset on siitä leffankin taiteilleet. Tekken movie. Ei mikään kummoinen...
- Jack-2
Juu se on kyl tulos. Pitäs olla. Ainaki Hong Kongissa se on ollu. Mäki ootan sitä innolla. Jos haluut nähä niitä ´näyttelijöitä niitä on sivuilla manji-clan.com
- xiaou
Vauh, en jaksa oottaa sen tuloa.
Jotkut näyttelijät on valittu aika hyvin, mut kuhan sen lopputuloksen sitte näkee..
Mageeta.. - Jack-2
xiaou kirjoitti:
Vauh, en jaksa oottaa sen tuloa.
Jotkut näyttelijät on valittu aika hyvin, mut kuhan sen lopputuloksen sitte näkee..
Mageeta..Kyl ainaki Forest ja Paul on aika näkösiä,mut Hwoarangista ja Marshallista ne ei oo saanu sellasii ku ne ois. Jackeja ne ei kai oo ottanu ollenkaa =(
- tekken pakken
Tekkenistä on tulossa elokuva vuoden 2009 aikana. Viimeisimmän tiedon mukaan ohjaajaksi on palkattu Dwight H. Little, ja käsikirjoittajiksi Michael Colleary (Face/Off ja Tomb Raider) ja Mike Werb. Tekkenistä on tehty myös anime-elokuva vuonna 1997.
- tekken........................
Tekkenistä on tulossa elokuva vuoden 2009 aikana. Viimeisimmän tiedon mukaan ohjaajaksi on palkattu Dwight H. Little, ja käsikirjoittajiksi Michael Colleary (Face/Off ja Tomb Raider) ja Mike Werb. Tekkenistä on tehty myös anime-elokuva vuonna 1997.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749