kiinnostaisiko naisia kuvien vaihtelu? ;)

kingstone

en nyt tiedä meneekö tämä viesti edes oikealle alueelle..

mutta tuli sellainen idea mielee että löytyisikö täältä naisia vaihtelemaan kuvia sähköpostin välityksellä? ;) se voisi olla ihan mukavaa..

eli kuvissa ei kasvojen tarvisi näkyä ellei halua mutta muut paikat kyllä ;) kuvassa voisi olla esim joku tietty esine tai asento tjsp mikä todistaisi kuvan kuitenkin olevan aito =)

itse olen 22vuotias miehen alku:P ja kuvia olisi kiva vaihdella vaikka 17-18v ja sitä vanhempien tyttöjen/naisten kanssa.. yläikärajaa ei oikeastaan ole :)

en ole tälläistä hommaa koskaan kokeillut joten PYYDÄN ettette laita taas viestejä tyyliin "omg höhöhö työnnä se ja se sinne ja sinne ja sinne jne "

vaan asiallisia vastauksia ^^

vastauksia voisi laitella tänne tai suoraan osoitteeseen [email protected]

ja HUOM eli en ole nyt etsimässä treffi tai seksi seuraa vaan ihan kuvien vaihtelua mikä toisi mukavaa vaihtelua sinkkuelämään ;D

22

12253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noin.

      EI KIINNOSTA SAATANAN RUNKKAAVA LÄSKI JÄTKÄ.JO ET PASKA SAA NAISTA, NIIN VITTUAKO TÄÄLLÄ RUIKUTAT.IDIOOTTI RUNKKU.

      • kingstone

        hahah juuri näin :D kiitos sain taas päivän naurut viestilläsi xD kiitos


      • kingstone
        kingstone kirjoitti:

        hahah juuri näin :D kiitos sain taas päivän naurut viestilläsi xD kiitos

        minä en kyllä tajua näitä pikkupoikia/tyttöjä joiden on pakko aina tulla kirjoittelemaan noita naurettavia kommenttejaan tänne x)

        ei olisi varmaan pitänyt ensimäiseen viestiin laittaa tuota huomautusta että vain asiallisia viestejä koska tuokin pikkupoika/tyttö varmaan ajatteli että haa tuo ei halua asiattomia viestejä että laitanpa oikein tahallaan jonkun tosi typerän jutun niin katsotaan mitä vastaa xD

        joo mutta todella hyvät naurut tästä sain =)


    • käyppäs täällä

      ....loistavia kuvia ihan meistä suomalaisista naisista ja miehistä...;
      www.omakuva.org

      Kiinnostavia kuvia olen itsekin sinne laitellut.. ;)

      • kingstone

        juu, vaikuttaa hienoilta sivuilta =)) pitää käydä tutkimassa jossain vaiheessa kun kerkiää


      • kingstone

        oletkos muuten kumpaa sukupuolta? x)

        jos nainen laitas linkkiä sun kuviis ;D


      • Anonyymi
        kingstone kirjoitti:

        juu, vaikuttaa hienoilta sivuilta =)) pitää käydä tutkimassa jossain vaiheessa kun kerkiää

        Voiks joku laittaaa


    • Miki

      Kiinnostaako kuvien vaihtelu??!! Vitun älypää runkkari!! Olet sä noin onneton runkkari että et pääse raukka edes näkemään livenä alastonta naista?! Vie äitis saunaan ääliö!!

      • on laitettu

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku nainen vaihtelee kuvia

        Joo!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo!

        Mistä sut sais kiinni


    • Anonyymi

      Haluuks joku vaihella kuvia

      • Anonyymi

        Joo


      • Anonyymi

        Mä ainaki


      • Anonyymi

        joo


    • Anonyymi

      Minulla olisi kuvia vanhojen savottamiesten palleista.

      • Anonyymi

        On sulla keräily harrastus.Luuletko oikeesti ketään kiinnostaa.Runkkaile ihan rauhassa kuviesi kera.


      • Anonyymi

        Öyhö löyhö kääk kääk


    • Anonyymi

      Tulkaa snapchat: sarakuvat;)

      • Anonyymi

        Okei


    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5065
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1305
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1257
    Aihe