haluaisin aloittaa tälläisen juttryhmän jossa jokainen kertoo lempparinsa näistä sarjoista ja lempijaksonsa(ja kuvailee sitä myös) ja parhaimman ja tyhmimmän hahmonsa ja lopuksi kysyy jonkin C.S.I sarjaan liityvän kysymyksen. Saa myös arvostella muita.
C.S.I fani
5
762
Vastaukset
- ...sinä....
...vaikka aloittaisit?
- vaan! :)
Tässä olisi yhdet vastaukset! :)
-CSI Miami on suosikkini, ei erityistä lempijaksoa
-Parhaita hahmoja oikeastaan kaikki tuossa Miamissa, mutta ehkä eniten tykkään Caleighista ja niistä nuorista miehistä. ;)
-Tyhmimpiä hahmoja en oikein osaa sanoa... New York on niin tuore tuttavuus, ettei ihan ole päässyt vielä tunnelmaan mukaan. Ehkä siinä se nuorehko, tummahiuksinen nainen on kaikkein ärsyttävin hahmo näistä sarjoista, en muista nimeä.
Mitään kysymystä ei nyt tule mieleen! - LOndon
no minun lempisarjani noista kolmesta on C.S.I los angeles eli se joka lopetettiin.
Erityistä lempijaksoa ei ole.
Lempihahmo C.S.I los angelesissa on Sarah
Inhottavin C.S.I los angelesissa on se vanha mies
Kysymys: Jatkuuko vielä joskus C.S.I los angeles?- LOndon
Siis ups C.S.I las Vegas tarkoitan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836