ari kähärä todella

maraesk

hyvä kirjoitus mitä kirjoitit,aiheita niitä mitä eduskuntavaaleissa todellisia mitä me voidaan vielä suomen eli isämmaan sisällä itse päättää on nyt tuotava ihmisille tiedoksi mitä ps.ajaa vaikka ne kyllä on melko varmasti samoja mitä muutkin suuret puolueet tuovat esiin,mutta meillä se on etulyönti kun he eivät ole tähänpäiväänkään pystyneet tekemään niitten asioitten eteen mitään,minä vain luulen että se on haluttomuutta kun on jo oltu vallassa ja ajatus maailma on,että kyllä ne ihmiset äänestävät meidän isoa puoluetta,kallupit lupasivat sellaista yli 21prosentin kannatusta....tässä meillä ois sauma näyttää,me emme vain puhu me edes yritämme saada paremmaksi,lapsiperheitten,työttömien,vähäosaisten,viljeliöiden jne...jos kansa antaisi meille mahdollisuuden muutokseen.

3

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että oikein viljelijöitten

Asioita ajaisitte!-Muistakaa nyt kuitenkin,ettei sellsisten ökyisäntien,eikä sivutoimisten viljelijöitten,vaan perheviljelmien.

• MITEN ja millä ohjelmalla? Mistä rahat ja mikä laki siihen tarvitaan? Kun tuohon olette Oikein uskottavan viisasten kiven löytäneet, kertokaa se meillekin! Niin ääniä tulee! Ainakin omani.

Tähän mennessä Teiltä, Persu ja SMP on tullut VAIN pettymyksiä. Ei yhtäkään muuta. kuin vastustuksia!

• politiikkaa!

Äänestämällä demuja kepuleita tai kokkareita saa sitä samaa taattua politiikkaa mitä tähänkin saakka, eli lisää köyhyttä ja entistä pitempiä leipäjonoja. EU-nettomaksut sen kun kasvaa ja direktiivit tulee entistä hölmömmiksi. Kyllä suomipoika maksaa! Vanhanekin kehuu kuinka taas tuli torjuntavoitto kun maksut kasvoi kaksinkertaiseksi. Koska niitä oikeita voittoja on tullu ja millasia ne tappiot sitten on jo nuo on ollu "voittoja"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      23
      6850
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      28
      4328
    3. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3176
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      179
      3047
    5. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      10
      1998
    6. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82
      1754
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      150
      1634
    8. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      147
      1632
    9. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1568
    10. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      22
      1510
    Aihe