tehdäänpä pientä tutkimusta,miten teillä OINAS naisilla on natsannut muiden merkkien kanssa..
o=oinas
o-oinas räjähdysherkkää,omistavaista,mustasukkaista,spontaania menoa,ei toimi pitemmän päälle
o-härkä oinas liian räväkkä ja menevä tälle nysvelle,kommunikoinnissakin väärinkäsityksiä
o-kaksonen villiä,sitoutumatonta,hyper hauskaa menoa,varmasti pitemmänkin päälle toimii
o-rapu ei ymmärrä oinasta ,tai ymmärtää vääriin ,menee kuoreensa,roikkuu perässä
o-leijona samoilla linjoilla asioissa,kunnon roihu liekit näiden merkkien aikaan saaamana!
o-neitsyt ei toimi,liian neitimäinen neitsyt.ei hermo kestä..
o-vaaka ymmärtää minua,ymmärrän häntä,ehkä vähän vauhtia vaakaan,ja väriä!
o-skorpioni liian tahditon,seksuaalisesti aktiivinen huom yliaktiivinen! suora,törkeä,limanuljaskainen
o-jousimies ihanteellinen pari,ei muuta kuin yhdessä maailmaa parantamaan..läpi maailman eri kolkkien!
o-kauris oinas neiti ei ymmärrä tätä herraa,kaikki tulee vitsillä suusta ja tästä ei selkoa saa..vaikka oikeasti herkkä poika mutta minä en jaksanut odotella että kumpi sieltä vuoroin astuu esiin..booriing..
o-vesimies ihanaa aikaa,ideoidaan yhdessä,toteutaan kanssa..vesimies jarrutelee sopivasti oinasta ja oinas tönäsee vesimiestä etiäpäin!
o-kalat oinas ei ymmärrä että missä mennään ja miten,onko kalat erakoitunut ihmisluonne muutenkin,kenties psykopaattisia luonteen piirteitä,outo lintu sanon minä!
mutta,onpas hassua.Kukakohan tuleva puolisoni on,tällä hetkellä tapailen RAPUA JA KALAA..
ohi on ennen kuin lumet sulaa.
oinas nainen+ muut horoskooppi merkit!
9
4077
Vastaukset
- fenixbird
Näinhän se pitkälti menee. Ja kyllä ne jutut ravun ja kalan kanssa loppuu tosi nopeesti jos vaan pääset niistä eroon, ovat aika takiaisia;-) Ei kannata oinaan sotkeentua vesimerkkeihin... Itellä oinaana parhaita kokemuksia kaksosesta ja jousimiehestä.
- kaisuulii
no shit sherlock;) ei uskois,tää arvon kalat mies kun tahtoo olla "vähän etäinen" kaveri:D
hohhoijaa,kaksonen ja jouskari,yhdyn. täytyy alkaa metsästämään,miksi ei olla markkinoille lanseerattu horoskooppi paitoja? olis seuran haku paljon helpompaa!paidan eteen merkki ja paidan taakse lyhyt kuvaava määritelmä:D - outo(ko) oinas
Jaa´a. Omalla kohdallani täytyy sanoa, että jouskarin kanssa oli seksuaaliset kemiat huipussaan, muuten tyyppi alkoi jurppimaan sekasortoisen elämäntyylin takia, ei kyllä saanut minun kunnioitusta.
Kalojen kanssa seksi myös aivan mahtavaa, olisin voinu ottaa kainaloon pidemmäksikin aikaa, mut sitoutuminen ei oikein fisuilta luonnistunut, ei selkeää vastausta "suhteen tila" keskusteluissa. Sit loppui kuuluisa oinaan kärsivällisyys, loppu on historiaa.
Mä kannatan kans horoskooppi T-paitoja!
Mä en tietääkseni ole tavannut yhtään leijona-, kaksonen- tai vaaka- poikaa,minkäs laisia ne oikein on? Fisuja kyllä tunkee joka luukusta ja ikkunasta. Kiehtovia kyllä ovat, mut sit en tiedäkkään mitä niille tekis. - Oinasneitokainen
Ei pidä paikkaansa. Elämäni paras suhde meneillään ja vielä aurinko & kuu ravun kanssa - itse olen oinas aurinko-vesimies kuu. Kompositio kartta selittääkin jo enemmän. Lisäksi miehessä on kaksosta ja molemmilla nousu vaaka. Sielun kumppani on löytynyt. :)
- ariessss
en oikeen tiie tosta kaksosesta.. ne on kuitenki aika epäluotettavia ja mä ainaki oinaana pidän rehellisyydestä enkä oo oikeen tottunu sellaseen kieroiluun mitä ne harrastaa. kaksoset on verbaalisesti niin lahjakkaita et ne huijaa sinisilmäsen oinaan tekemään mitä ne haluaa, mä oon ainaki kokenu sen monta kertaa vaik oon tottunu siihen et yleensä kaikki tekee niinku mä haluun! en usko et ois kovin tasapainoinen suhde vaik hauskaa toki näillä olis!
- kaisuliii
huomaan tätä epärehellisyyden piirrettä myös omassa kaksos äidissäni...hehe..
- elisio
nonniin. Itsellä ollut kokemusta lähinnä jousimiehestä ja kauriista. Jousimiesta kaikki palstat suosittelivat. Mutta tämä oinas ei kestänyt sellaista ylitunteilua eikä jatkuvaa hyväntuulisuutta. Sitten kauris. No tuota. Yhtä vahva luonne. Vaikka niitä onkin juuri kaksi: leikkisä ja herkkä. Kestän ne vaihtelut. Tämän pidän vaikka hermoja raastaa joka toinen hetki. Satun omaamaan taipumusta tehdä juuri niin kun on vähiten suositeltavaa.
..kyl pitää paikkansa noi sinun päätelmäsi, sillä itse olen ollu naimisissa skorpionin kanssa ja se suhde oli seksiä parhaimmillaan mut ei muuta, seuraava liitto oli kauriin kanssa ja eihän siitä mitään tullu kun oli taloudessa kaksi sarvipäätä: oinas ja kauris. kaikki oli yhteenottoa niin rakkaudessa kuin riitelyissä! Oi, se oli kyl aikas mukavaa... Nykyinen liitto on neitsyen kanssa ja voi k...u et välil nyppii ku mies ei puhu ei pukahda, ja mikään ei ole muka vialla...
- oinasnainen, jonka vesimies...
Kuvauksesi oinaan ja vesimiehen yhteiselosta osui todella nappiin. Jouduin yli kaksi vuotta sitten erittäin pahaan tilanteeseen, josta en todellakaan olisi selvinnyt ilman vesimiesmiehen yhteydenottoa ja avun tarjoamista. - Vesimiehen luonteelle kuuluu kuulemma hädässä olevien auttaminen ja ainakin omalla kohdallani se piti paikkansa. Yhteisten, vaikeiden kokemuksien kautta ystävyydestä syntyi kaunis suhde. Voin todellakin suositella oinasnaisille vesimiesMIEHIÄ.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693