olisi väärin,minä olen myynyt seksiä rahasta,aloitin sen jo alaikäisenä ja miehet eivät tienneet että olen alle 18 vuotias tai jos tiesivät eivät sanoneet,16 vuotiaana aloitin tavallaan,maksoin peukalokyydit luonnossa koska rahaa ei ollut muuten maksaa,yleensä riitti pelkkä suihinotto mutta sitten oli myös ihan niitä jotka halusivat myös seksiä,nyt aikuisena tosin nämä asiat hoidetaan erilailla ja saan siitä rahaa,ikävä todeta se asia mutta suurin osa asiakkaistani ovat perheellisiä ja hakevat luotani jotain mitä eivät kotoa saa,uusia asiakkaita ei ole tullut aikoihin vaan nämä ovat ns. vanhoja asiakkaita,rahaa tulee 200 euroa tunnilta ja kaikki on verotonta mutta tosin tuosta rahasta menee suurin osa kuluihin,kuten lakanat,alusvaatteet ja niin edelleen,mutta itse nautin tästä työstä ja niin nauttivat miehetkin,eivät kai muuten olisi jo vuosia käyneet "hoidossa"..joten itse katson että prostituutio ei ole väärin vaa se on ammatti siinä kuin muukin.
miksi itsensä myyminen
47
1853
Vastaukset
- aiheeseen
Mutta se on väärin että miehet pettävät vaimojaan. Vai oletko eri mieltä?
- Onko sitten
naiset pettävät miehiään..??
Kyllähän tuo aihetta sivuaa, joten sen ilmaiseminen tällä palstalla on ihan oikein. Vai tuntuuko sen aloittajan kirjoitus vaikealta myöntää, että niin naiset vain toimivat, toiset jopa alaikäisenä, koska olet femmari..??! :D - pettäminen on aina väärin
Onko sitten kirjoitti:
Kyllähän tuo aihetta sivuaa, joten sen ilmaiseminen tällä palstalla on ihan oikein. Vai tuntuuko sen aloittajan kirjoitus vaikealta myöntää, että niin naiset vain toimivat, toiset jopa alaikäisenä, koska olet femmari..??! :DEn ole feministi. Vastustan uutta lakiesitystä, olen laittanut nimeni sitä koskevaan adressiin. Pettäminen on aina väärin, oli pettäjä mies tai nainen. Tartuin tuohon siksi että aloittaja mainitsi asiakkaiksi perheellisiä miehiä. En syytä huoria siitä että miehet pettävät, vaikka he tekevätkin sen helpoksi kun miehen ei tarvi pelätä heidän alkavan soitteleen vaimolle tai muutenkaan takertumaan. Luultavasti huorien kanssa vaimoaan pettävän liitto pysyy "onnellisena" varmemmin kuin tavisten kanssa pettävien edellä mainituista syistä. Yksinäisten miesten huorissa käynti on mielestäni ok, sitoutuneiden ei. Huorille on kuitenkin sama kuka heitä puskee, kunhan maksaa etukäteen.
- Virallinen
Onko sitten kirjoitti:
Kyllähän tuo aihetta sivuaa, joten sen ilmaiseminen tällä palstalla on ihan oikein. Vai tuntuuko sen aloittajan kirjoitus vaikealta myöntää, että niin naiset vain toimivat, toiset jopa alaikäisenä, koska olet femmari..??! :DUusi lakihan sen kirjaa. Seksiä ostaville miehille puoli vuotta vankeutta vaimon pettämisestä. Pettäville naisille puoli vuotta lasarettia.
Kiva kun kaikki on virallista. - Mietin vain
Virallinen kirjoitti:
Uusi lakihan sen kirjaa. Seksiä ostaville miehille puoli vuotta vankeutta vaimon pettämisestä. Pettäville naisille puoli vuotta lasarettia.
Kiva kun kaikki on virallista.kauan sellaisen tuomion saaminen käräjäoikeudessa kestää? Sillä tuntuu jo nyt, että käräjäoikeudet ovat kovin ruuhkautuneita (ja vielä valitukset hoviin jne.). Niin ja mitenkä sen pettämisen toteennäyttää varmuudella. Siihen ei riitä petetyn osapuolen sana vaan syyttävän on aina osoitettava asian oikeellisuus (joku, joka tietää noista lakipykälistä enemmän, kertokoon). Tuskin ainakaan asianosaiset sitä tunnustavat.
ÄHH. Liian monimutkaista näin aamulla. Mä taidan lähtee ulos "haukkaa" vähän happea. ;)
- mies joka käy huorissa
jos vaimot kotona hoitaisivat hommansa..tosiasia ja moni nainen tästä samaa mieltä..oma vaimoni ei hoida makuuhuoneessa hommiaan niikun toivoisin niin tämä on ainoa vaihtoehto,kerran viikossa käyn nussimassa maksullista naista ja se riittää mulle kotiseksin ohella.
- apo-c
Teillä on ongelma ja se teidän pitää selvittää keskenänne tai vaikka pariterapialla. Ongelmia ei pidä paeta tai yrittää lakaista maton alle, ne pitää kohdata. Entä jos muijas saa jotenkin selville harrastuksesi? Luultavasti jättäisi sinut, oletko valmis sen hinnan maksamaan harrastuksestasi?
Ja että moni nainen tuota mieltä? Epäilen, korkeintaan huorat ja muut kevytkenkäiset.
Muut käyköön huorissa mutta parisuhteessa pitää noudattaa yhteisiä sääntöjä. - Joo.. samaa
apo-c kirjoitti:
Teillä on ongelma ja se teidän pitää selvittää keskenänne tai vaikka pariterapialla. Ongelmia ei pidä paeta tai yrittää lakaista maton alle, ne pitää kohdata. Entä jos muijas saa jotenkin selville harrastuksesi? Luultavasti jättäisi sinut, oletko valmis sen hinnan maksamaan harrastuksestasi?
Ja että moni nainen tuota mieltä? Epäilen, korkeintaan huorat ja muut kevytkenkäiset.
Muut käyköön huorissa mutta parisuhteessa pitää noudattaa yhteisiä sääntöjä.Edellisen kirjoittajan kanssa. :D
- katso ääliö
jos vaimo ei anna.
- peili hajosi..!!
katso ääliö kirjoitti:
jos vaimo ei anna.
Eikä mikään ihme sun ulkonäölläsi..!! :D
- Tyttö raukka
Voi pikku Trixie, mitenhän kulunut ja repaleinen olet jo noin nuorella iällä. Työsi on jo nyt jättänyt sinuun pahat kulumisen jäljet niin ruumiillisesti kuin henkisestikin. Aina löytyy näitä tyttösiä jotka ovat seksin puolestapuhujia, säälittäviä reppanoita, joiden elämä sitten jo vähän yli kolmikymppisenä onkin raadollista nähtävää. Eikö sinulla ole mitään muuta vaihtoehtoa? Etkö arvosta kehoasi sen vertaa enempää että määräisit siitä itse, että et käyttäisi sitä jäteastiana ja ämpärinä jatkuvaan käyttöön. Alitajuntaisesti olet itsetuhoinen ja sinulla ei ole mitään itsetuntoa. Lapsuuden syytäkö??
- Mielenkiintoista..
psyykata Trixie'tä itsemurhaan..??! Oikeudessa on juuri samanlainen tapaus menossa.
Ja millainen sun jäteämpärisi on, kun sä tunnut tietävän muiden elämän paremmin kuin omasi. Aina löytyy noita säälittäviä femmareita, joille vain omat teot ovat oikein ja kaikkien muiden väärin.
Hei hihhuli, hyppää voltti.. ;D - Cochise
Sähän juttelet kuin Trixiellä olis huumeongelma. Jos et tunne Trixietä henkilökohtaisesti (tuskin) niin olet väärä ihminen sanomaan hänen kuluneen henkisesti ja fyysisesti tai olevan itsetuhoinen ja vailla itsetuntoa. Ei seksi kehoa kuluta, itse asiassa päinastoin, sehän nostaa sykettä ja polttaa rasvaa :)
- sinun kaltaisia
Mielenkiintoista.. kirjoitti:
psyykata Trixie'tä itsemurhaan..??! Oikeudessa on juuri samanlainen tapaus menossa.
Ja millainen sun jäteämpärisi on, kun sä tunnut tietävän muiden elämän paremmin kuin omasi. Aina löytyy noita säälittäviä femmareita, joille vain omat teot ovat oikein ja kaikkien muiden väärin.
Hei hihhuli, hyppää voltti.. ;Dvarten tarvitaan huoria. Hihhuli hei. Mene huoriin, muualta et saa. Katso peiliin! Näkyykö kuvottava äijä, joka ei ison mahansa takia munaansa näe?
- paska juttu
Cochise kirjoitti:
Sähän juttelet kuin Trixiellä olis huumeongelma. Jos et tunne Trixietä henkilökohtaisesti (tuskin) niin olet väärä ihminen sanomaan hänen kuluneen henkisesti ja fyysisesti tai olevan itsetuhoinen ja vailla itsetuntoa. Ei seksi kehoa kuluta, itse asiassa päinastoin, sehän nostaa sykettä ja polttaa rasvaa :)
kun se ei näy näissä huorien pumppajissa se rasvan palaminen. Toinen toistaan rumempia ja läskimpiä äijiä.
- en naisi kyllä
sinun kaltaisia kirjoitti:
varten tarvitaan huoria. Hihhuli hei. Mene huoriin, muualta et saa. Katso peiliin! Näkyykö kuvottava äijä, joka ei ison mahansa takia munaansa näe?
vaikka mulle maksaisitkin..! Eikä sua nai kyllä kukaan muukaan..!! Ei edes rahasta..!! Sä oot pahemman näköinen kuin pitsan syöneen oksennus. Sulle pitäisi olla laki, joka velvoittaa sua kulkemaan ulkona vain jätesäkki päällä..!!
- aamu
tiedät vastauksen omastatunnostasi, mitä idioottia täällä palstalla oikein löytyy.
Hyväksyn prostituution kunhan ei ukkomies mene huoriin, taas tätä kaksinaismoralismia,
huoliiko huorissa käyvä mies prostitoidun vaimokseen vastaus on AINA EI, ja tätän viisauden ajattelija kertokoon miehelleen, et ai muuten en muistanut kertoo mut olin saksassa 10 vuotta sitten maksulliserna huorana, mut HUOMAA en ollu naimisissa, ei hyvät sisaret tämä juttu ei mene läpi miehille, mies haluaa huorata muttei haluu et tuleva vaimo on edes monen miehen kans ollu, tyttäret hyvät se on TOTTA.
et kerro et menet taas saksaan jalkopalloareenalle sinne katsomoon ottaan suihin kun miehet hurraa, kontilla vaan ja ei tartte päätä nostaa vaan siirtyy nöyränä seuraavaan pesemättömään kulliin. - Die Arbeit
todella tyhmältä. Siis tyypillinen huora, eväät ei riitä muuhun kuin kinttujen avaamiseen huohottajille.
- Mage
tän nyt ottaisi?
Otit poskeen autokyydistä? No, mikäs siinä jos nautit tuollaisesta..
Mutta kyllä sun täytyy olla oikeasti hiukan tyhmä tai häiriintynyt jos tuollaista olet tehnyt jostain autokyydistä.
Et tosiaankaan mikään keskiverto tallaaja.- Häh..??
ottaa suihin yhdestä autokyydistä niin se on häiriintynyttä tai tyhmää..??
Teepä kuule tutkimus, jossa lasketaan se määrä, että kuinka moni autoilija ottaa naispuolisia liftareita kyytiin ja kuinka suuri prosentti niistä naispuolisista liftareista maksaa kyytinsä suihinotolla tai muulla seksillä.
Saat kuule huomata, että ei se niin harvinaista ole. Vai vituttaako sua vain se, että kun sulla ei ole käynyt flaxi..?? ;D - totta!
Häh..?? kirjoitti:
Teepä kuule tutkimus, jossa lasketaan se määrä, että kuinka moni autoilija ottaa naispuolisia liftareita kyytiin ja kuinka suuri prosentti niistä naispuolisista liftareista maksaa kyytinsä suihinotolla tai muulla seksillä.
Saat kuule huomata, että ei se niin harvinaista ole. Vai vituttaako sua vain se, että kun sulla ei ole käynyt flaxi..?? ;Dpanevat luonnossa välittämättä muista. Sama on huorilla ja reppanoilla.
- Niin.. ja
totta! kirjoitti:
panevat luonnossa välittämättä muista. Sama on huorilla ja reppanoilla.
kotiäidit.. heille kelpaa kuka tahansa.. tosin he eivät kyllä enää kelpaa juuri kenellekään..!!
- WANDA
totta! kirjoitti:
panevat luonnossa välittämättä muista. Sama on huorilla ja reppanoilla.
Maistuis varmaan sullekin kunnon pano, niin johan loppuisi se iänikuinen vatkutus ihmisten seksistä ja eläinten täysin normaalista seksuaalivietistä.
Taidat olla koirannussija kun eläimistä vatkaat. - Mage
Häh..?? kirjoitti:
Saat kuule huomata, että ei se niin harvinaista ole. Vai vituttaako sua vain se, että kun sulla ei ole käynyt flaxi..?? ;DEn ole ikinä kuullut keltään kaverilta tai kaverin kaverilta tahi tuttavalta että joku olisi kyytinsä maksanut suikkarilla.
Yhden kissan tiedän antaneen pimppaa jotta pääsi kokeilemaan yhden täysidiootin urheiluautoa, mutta tällä kissalla ei olekaan ihan kaikki kotona...juu, kyllä se kertoo jotain ihmisestä jos kyydin maksaa itsellään, ei hyvin mene ja äly on jo jättänyt...ellei sitten ole niin kiimainen tilanteen johdosta(mikä sinällään onkin jo eri asia).
Mulla muuten pärstäkertoimeen nähden on ihan hyvä flaksi kissojen kanssa. - Taksirenki
Mage kirjoitti:
En ole ikinä kuullut keltään kaverilta tai kaverin kaverilta tahi tuttavalta että joku olisi kyytinsä maksanut suikkarilla.
Yhden kissan tiedän antaneen pimppaa jotta pääsi kokeilemaan yhden täysidiootin urheiluautoa, mutta tällä kissalla ei olekaan ihan kaikki kotona...juu, kyllä se kertoo jotain ihmisestä jos kyydin maksaa itsellään, ei hyvin mene ja äly on jo jättänyt...ellei sitten ole niin kiimainen tilanteen johdosta(mikä sinällään onkin jo eri asia).
Mulla muuten pärstäkertoimeen nähden on ihan hyvä flaksi kissojen kanssa.ja ala taksikuskiksi. Niitä kotiinpalaavia perheenäitejä ja muitakin naisia eksyy aina välillä kyytiin, jotka ajattelevat, että maksamalla kyydin "luonnossa" niin heidän ei tarvitse maksaa rahalla. Valitettavan monet niistä naisista ovat vain siinä kunnossa ja monet myös sen näköisiä, että ei tee edes mieli heitä. Joten jos kantti kestää, niin taksikuskiksi vain..!!
- Mage
Taksirenki kirjoitti:
ja ala taksikuskiksi. Niitä kotiinpalaavia perheenäitejä ja muitakin naisia eksyy aina välillä kyytiin, jotka ajattelevat, että maksamalla kyydin "luonnossa" niin heidän ei tarvitse maksaa rahalla. Valitettavan monet niistä naisista ovat vain siinä kunnossa ja monet myös sen näköisiä, että ei tee edes mieli heitä. Joten jos kantti kestää, niin taksikuskiksi vain..!!
Olen taksia ajellutkin joskus, tosin vain kuukauden pätkän, mutta takaisin alalle taidankin ruveta jos saanti on moista!
Tuskin vaan nuoret ja kauniit useasti tarjoavat maksua luonnossa?? Huorat ovat tietty asia kenties erikseen?? - taksirengit
Taksirenki kirjoitti:
ja ala taksikuskiksi. Niitä kotiinpalaavia perheenäitejä ja muitakin naisia eksyy aina välillä kyytiin, jotka ajattelevat, että maksamalla kyydin "luonnossa" niin heidän ei tarvitse maksaa rahalla. Valitettavan monet niistä naisista ovat vain siinä kunnossa ja monet myös sen näköisiä, että ei tee edes mieli heitä. Joten jos kantti kestää, niin taksikuskiksi vain..!!
saa sekaantua asiakkaisiin vaikka ne sitä pyytäisivätkin. Niillä on katsos MORAALI. Älä kirjoita paskaa palstalle, kun et eri ammattien vaatimuksista mitään tiedä. Käy huorissa, ne sopii sinun älykkyysosamäärälle.
- sääli jos et
Niin.. ja kirjoitti:
kotiäidit.. heille kelpaa kuka tahansa.. tosin he eivät kyllä enää kelpaa juuri kenellekään..!!
edes kotiäideille.otan osaa rääpäle.
- Taksirenki
taksirengit kirjoitti:
saa sekaantua asiakkaisiin vaikka ne sitä pyytäisivätkin. Niillä on katsos MORAALI. Älä kirjoita paskaa palstalle, kun et eri ammattien vaatimuksista mitään tiedä. Käy huorissa, ne sopii sinun älykkyysosamäärälle.
kotiäidin moraali. Jos saa halvalla niin hankitaan. Eli jos asiakas tarjoaa maksua "luonnossa" niin yritetään saada asiakas maksamaan osan rahassa ja sitten loput seksillä. Tosin, jos sä tulisit kyytiin niin mä ottaisin sulta tuplahinnan. Eihän noin rumaa kuin sä, vois kuljettaa ilman lisäkorvausta.
ps. oon ollu renki vasta 6 vuotta.. - älä rääpäle suolla
Taksirenki kirjoitti:
kotiäidin moraali. Jos saa halvalla niin hankitaan. Eli jos asiakas tarjoaa maksua "luonnossa" niin yritetään saada asiakas maksamaan osan rahassa ja sitten loput seksillä. Tosin, jos sä tulisit kyytiin niin mä ottaisin sulta tuplahinnan. Eihän noin rumaa kuin sä, vois kuljettaa ilman lisäkorvausta.
ps. oon ollu renki vasta 6 vuotta..Tunnen useita taksirenkejä ja ne ei toimi niin. jos toimivat eivät ole alalla viikkoa kauempaa. Älä sekoita oikeita ammatinharjoittajia huoriin. Oikeilla ammattiharjoittajilla on MORAALI, huora ei tunne sitä sanaa.
- minkä hinnoittelutaksan
Taksirenki kirjoitti:
ps. oon ollu renki vasta 6 vuotta..mittariin kun ajat iltakyytiä? paljonko on pyörälisä? kerros "taksikuski" noi? selviää kyllä oletko taksirenki vai huorien nysvääjä!
- Taksirenki
älä rääpäle suolla kirjoitti:
Tunnen useita taksirenkejä ja ne ei toimi niin. jos toimivat eivät ole alalla viikkoa kauempaa. Älä sekoita oikeita ammatinharjoittajia huoriin. Oikeilla ammattiharjoittajilla on MORAALI, huora ei tunne sitä sanaa.
mulkunniellyt lukisit sen mun ekan viestini uudestaan..! En ole tietääkseni sanonut sanaakaan huorista..?!! Mutta kotiäidit taisin mainita..!! Ovatko ne sitten ne sun huorasi..?? Hmm.. mielenkiintoista..!! Kotiäidit ovatkin huoria..!!
Moraali on laaja käsite ja se tuppaa välillä venymään. Katsos, kaikki on sallittua, mistä ei jää kiinni..!! ;D - alas
Taksirenki kirjoitti:
mulkunniellyt lukisit sen mun ekan viestini uudestaan..! En ole tietääkseni sanonut sanaakaan huorista..?!! Mutta kotiäidit taisin mainita..!! Ovatko ne sitten ne sun huorasi..?? Hmm.. mielenkiintoista..!! Kotiäidit ovatkin huoria..!!
Moraali on laaja käsite ja se tuppaa välillä venymään. Katsos, kaikki on sallittua, mistä ei jää kiinni..!! ;Dnyt ne iltalisät ja pyörälisät kun taksirenkiä täällä esität!
- Taksirenki
alas kirjoitti:
nyt ne iltalisät ja pyörälisät kun taksirenkiä täällä esität!
zekkaa ite..
Perusmaksu arkisin 6-20 on 4,30€
Iltakyyti on 20- 6,60€
Isoista esineistä 2€ lisämaksu..
näin täällä stadissa..
mitenkäs siellä maaseudulla..?? ;D - sulla kesti
Taksirenki kirjoitti:
zekkaa ite..
Perusmaksu arkisin 6-20 on 4,30€
Iltakyyti on 20- 6,60€
Isoista esineistä 2€ lisämaksu..
näin täällä stadissa..
mitenkäs siellä maaseudulla..?? ;Dtiedon hankkiminen. soititko huoralle joka väitti sinulle tekevänsä ihan oikeata työtäkin kuten taksikuskin ammatti on? älä jauhaa paskaa palstalla!
- Ime sä isääs..
sulla kesti kirjoitti:
tiedon hankkiminen. soititko huoralle joka väitti sinulle tekevänsä ihan oikeata työtäkin kuten taksikuskin ammatti on? älä jauhaa paskaa palstalla!
Äitis oli huora kun sut sai..!! ;D
- tyyppillistä
Ime sä isääs.. kirjoitti:
kärsivän tekstiä. älä itke rääpäle. huora kehuu sua rahasta...
- on täällä
sulla kesti kirjoitti:
tiedon hankkiminen. soititko huoralle joka väitti sinulle tekevänsä ihan oikeata työtäkin kuten taksikuskin ammatti on? älä jauhaa paskaa palstalla!
palstoilla..
Varmasti 99% prostituution vastustajista ja puoltajista kirjoittaa ihan mitä mieleen tulee. Ette osaa kuin haukkua toinen toisianne ja vedota muissa portaaleissa kirjoitettuihin juttuihin. Sääli vain, etteivät teidän vanhempanne ole opettaneet teille, että miten käyttäydytään. Vai oletteko te kaikki saaneet nk. vapaan kasvatuksen? Että on saanut tehdä ihan mitä huvittaa ja kenestäkään välittämättä? Mutta muistakaa, että jos teette sitä tuolla ulkona niin sanojen sijasta voi tulla takaisin jotain muuta. Kaikki ihmiset eivät sulata sitä että heille syydetään loukkauksia päin naamaa.
Hauskaa vappua silti.
Mä lähden nyt kapakkaan dokaa frendien kaa & pelaa bilistä. Voi olla et menee tappiin asti kapakassa. Mut rahahan on tehty tuhlattavaksi. - No jep, jep..
tyyppillistä kirjoitti:
kärsivän tekstiä. älä itke rääpäle. huora kehuu sua rahasta...
naapurin muijaa. Sen ukko on työmatkalla. Sain siltä muijalta eilen ja saan taas tänään. Hyvin menee..!!
- ei ne ole
on täällä kirjoitti:
palstoilla..
Varmasti 99% prostituution vastustajista ja puoltajista kirjoittaa ihan mitä mieleen tulee. Ette osaa kuin haukkua toinen toisianne ja vedota muissa portaaleissa kirjoitettuihin juttuihin. Sääli vain, etteivät teidän vanhempanne ole opettaneet teille, että miten käyttäydytään. Vai oletteko te kaikki saaneet nk. vapaan kasvatuksen? Että on saanut tehdä ihan mitä huvittaa ja kenestäkään välittämättä? Mutta muistakaa, että jos teette sitä tuolla ulkona niin sanojen sijasta voi tulla takaisin jotain muuta. Kaikki ihmiset eivät sulata sitä että heille syydetään loukkauksia päin naamaa.
Hauskaa vappua silti.
Mä lähden nyt kapakkaan dokaa frendien kaa & pelaa bilistä. Voi olla et menee tappiin asti kapakassa. Mut rahahan on tehty tuhlattavaksi.vaan TOSIASIOITA, joita huorat ja huoran pumppaajat yrittävät muuksi väittää.
- sun siviilinaisen
No jep, jep.. kirjoitti:
naapurin muijaa. Sen ukko on työmatkalla. Sain siltä muijalta eilen ja saan taas tänään. Hyvin menee..!!
on jäänyt unelmaksi.. joten ei hätää huorat tulee apuun.. MAKSUSTA.
- miten "taksirenki2
Ime sä isääs.. kirjoitti:
palvelija päästää noin älyvapaata tekstiä suustaan. vai oletko huorien renki oikeesti ; ))))
- Soitin naapuriin..
sun siviilinaisen kirjoitti:
on jäänyt unelmaksi.. joten ei hätää huorat tulee apuun.. MAKSUSTA.
Taas on pillua saatavilla. Tällaista väkeä te kotiäidit ootte. Kun mies on poissa kotoa niin kotirouvat ramppaavat vieraissa saamassa vähän vierasta mulkkua..!!
- missä välissä
Soitin naapuriin.. kirjoitti:
Taas on pillua saatavilla. Tällaista väkeä te kotiäidit ootte. Kun mies on poissa kotoa niin kotirouvat ramppaavat vieraissa saamassa vähän vierasta mulkkua..!!
soitit naapuriin kun olet roikkunut taas koko illan täällä niinkuin sivupersoonasi torspokin tapasi tehdä..olenko kertonut sinulle sukupuoleni vai onko sinulla pikkukaluisuuden kompensaationsa muodostunut selvännäkijän kyvyt.. huvittavia noi sun arvailut ja laukomiset ;))) eiks olisi parempi otat sen puhelimen käteen ja menet kyntämään huoraa ettei tarvitse TAAS runkata!
- vittuilua silti
ei ne ole kirjoitti:
vaan TOSIASIOITA, joita huorat ja huoran pumppaajat yrittävät muuksi väittää.
puolin ja toisin. Olisi kiva nähdä, olisiko teistä siihen kasvokkain.
Joo, tiedän, että se tuntuu niin helpolta näillä palstoilla, kun voi tehdä sitä "tuntemattomasti". Mutta kaikesta viestinnästä jää jälki, joita viranomainen pystyy seuraamaan. Joku voi oikeasti joskus provosoitua ja tehdä ilmoituksen loukkaavasta kielenkäytöstä ja tehdä rikosilmoituksen.
Onko kukaan teistä ajatellut selvitellä sanomiaan sanoja oikeudessa? - landella vain
missä välissä kirjoitti:
soitit naapuriin kun olet roikkunut taas koko illan täällä niinkuin sivupersoonasi torspokin tapasi tehdä..olenko kertonut sinulle sukupuoleni vai onko sinulla pikkukaluisuuden kompensaationsa muodostunut selvännäkijän kyvyt.. huvittavia noi sun arvailut ja laukomiset ;))) eiks olisi parempi otat sen puhelimen käteen ja menet kyntämään huoraa ettei tarvitse TAAS runkata!
veivipuhelin..??! Kännykkä on ihmeellinen asia. Viesti kulkee hujauksessa perille, eikä tarvitse puhua. Hauskaa..!! Ime sitä..!!
- ai että
vittuilua silti kirjoitti:
puolin ja toisin. Olisi kiva nähdä, olisiko teistä siihen kasvokkain.
Joo, tiedän, että se tuntuu niin helpolta näillä palstoilla, kun voi tehdä sitä "tuntemattomasti". Mutta kaikesta viestinnästä jää jälki, joita viranomainen pystyy seuraamaan. Joku voi oikeasti joskus provosoitua ja tehdä ilmoituksen loukkaavasta kielenkäytöstä ja tehdä rikosilmoituksen.
Onko kukaan teistä ajatellut selvitellä sanomiaan sanoja oikeudessa?pelottamaan ; ))) toi sun rääpälemunamainen uhkailusi. kuules rääpälemuna olen lukenut myös juridiikkaa joten tiedän kyllä mitä voi kirjoittaa ja mitä ei.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145