Uskossa olon mahtavuus

kun on uskossa se on sitä että kuuluu maailman mahtavimpaan armeijaan Jumalan armeijaan.

Se merkitsee sitä että Hänen majesteettinsa Kuningasten Kuningas Jeesus Kristus on minun Herrani ja Kuninkaani ja minun paras kaveri.Ja Hän on luotettava Hänen vallassa on sairaudetkin.
Ja kun Hän tulee takaisin silloin alkaa kaikkien aikojen parhaimmat bileet.
Päästäksesi niihin sinun täytyy antaa elämäsi Jeesuksen Kristukselle ja saat viettää ikuisuuden aivan maailman parhaimmassa paikassa.

Kelaa sitä.Mutta asiasta toiseen minun päähäni tuli ajatus.Onko kellään teistä ongelmia tai toiveita elämässään?
Ehdotan että kerrotte niitä, rukoilen niiden puolesta kaverin kanssa.Katsotaan toteutuuko.

Toki Jumala ei ole automaatti.Enkä ihan minkä tahansa pyynnön puolesta rukoile.Esim.sellaisten jotka ovat selkeästi vittuilua tai että anna mulle 10 miljoonaa euroa.

19

1165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisitko rukoilla, että vaarini nousisi kuolleista. Hänet on haudattu 1987, mutta edelleen silloin tällöin on ikävä häntä.

      Eli, jos rukoilisit hänet nousemaan kuolleista vaikka tänä viikonloppuna. Olisi aika paljon juteltavaa.

      Ei kai tuo ole kummoinenkaan ihme? Sinun jumalasi on ainakin omien sanojensa mukaan tehnyt paljon isompiakin juttuja. Raamattuhan on Jumalan sanaa, koska Raamatussa sanotaan niin.

      Master Eq

    • paranna maailma

      No jos voisit vaikka rukoilla, että jumalasi poistaisi maailmasta kaiken köyhyyden, sodat, sairaudet ja nälänhädät, niin olisi meille kaikille mukavampi paikka elää!

      Lienee aika helppo homma kaikkivaltiaalle jumalalle, joten katotaanko vaikka sitten vapun jälkeen miten on onnistunut tämä jumalasi?
      Varmaan on jo siihen mennessä kaikki noi pahat epäkohdat tästä (jumalan luomasta) maailmasta poistuneet...

    • Joh. 14:13-14
      =============
      "mitä ikinä te pyydätte minun nimessäni, sen minä teen, jotta Isän kirkkaus tulisi julki Pojassa. Mitä te minun nimeeni vedoten pyydätte minulta, sen minä teen. Ja jos te anotte minulta jotakin minun nimessäni, niin minä sen teen."

      Joh. 14:12
      ==========
      "Totisesti, totisesti: joka uskoo minuun, on tekevä sellaisia tekoja kuin minä teen, ja vielä suurempiakin."


      Joten arvoisa L.J.H, rukoilepa kaverisi kanssa seuraavaa minulle:
      "Oh Lord, would'ya buy me a Mercedes-Benz"

      Ei kai ole paljon pyydetty? Jumalasi on omien sanojensa mukaan tehnytpaljon isompiakin juttuja.

      Metallihopea käy ihan hyvin, isolla bensakoneella. Vaikka olen satanisti, ei auton tarvi olla musta :D


      Master Eq

    • ..k..

      "kun on uskossa se on sitä että kuuluu maailman mahtavimpaan armeijaan Jumalan armeijaan. "

      Tai sitten luulee vain kuuluvansa.
      Mikäli järjellä ajattelet, tämä mahdollisuus on sinun myönnettävä.

    • Ping Po

      mutta olen Kiinan keisari. Et osaa kuvitellakaan miten mahtavalta se tuntuu ja miten tyytyväinen olen asemaani.

    • tinasotilaita

      ja ne ovat käsinkosketeltavia eli hakkaavat sinun mielikuvituskaverisi mennen tullen! Pari GI-Joetakin olisi panna tappeluun ja Barbit päälle.

      • rakas ystävä kyllä sun asenne muuttuu kun tulee lopun päivät.


    • siino

      "kun on uskossa se on sitä että kuuluu maailman mahtavimpaan armeijaan Jumalan armeijaan"

      Uskovat ovat paskahousuja, jotka kääntävät toisen poskensa ja mieluummin vielä persposkensakin, kun pitäisi oikeasti taistella.

      "Jumalan armeija". Jopa olemattomassa armeijassa!

      "Toki Jumala ei ole automaatti"

      Eikö? Kun kolikko kirstuun kilahtaa, sielu kiirastulesta taivaaseen vilahtaa. On se. Kolikkoautomaatti.

      • sinäkötiedät

        Tiesitkö, etä ammattiupseereissa on aika paljon uskiksia, tiedän jopa yhden hävittäjälentäjän. Kyllä he luultavasti taistelisivat jos käsky kävisi.
        Aika lapsellinen vuodatus sulta.


      • sinäkötiedät kirjoitti:

        Tiesitkö, etä ammattiupseereissa on aika paljon uskiksia, tiedän jopa yhden hävittäjälentäjän. Kyllä he luultavasti taistelisivat jos käsky kävisi.
        Aika lapsellinen vuodatus sulta.

        Tunnetteko Vuorisaarnaa?

        "Teille on opetettu: 'Silmä silmästä, hammas hampaasta.' Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin."

        Miten tuosta käy ilmi TAISTELEMINEN?

        Älkää tehkö pahalle vastarintaa.

        Sitäpaitsi olen satanisti.
        Master Eq


      • eiturhaan
        MasterEq kirjoitti:

        Tunnetteko Vuorisaarnaa?

        "Teille on opetettu: 'Silmä silmästä, hammas hampaasta.' Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa. Jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle vasenkin."

        Miten tuosta käy ilmi TAISTELEMINEN?

        Älkää tehkö pahalle vastarintaa.

        Sitäpaitsi olen satanisti.
        Master Eq

        Esivalta ei turhaan miekkaa kanna, vaan se on sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee.
        Nyt minä sanon teille, jolla on kasi ihokasta myyköön toisen ja ostakoon miekan.
        Kristillnen pasifismi on ongelmallinen asia. Ysityisenä ihmisenä väkivallabn käyttö on kielletty, mutta entä esivaltana. Onhan Raamatun laissa kuolemantuomio usestakin rikoksista. Ei kai nissäkään odotettu kuuman kiven putoamista, vaan ihmset toimeenpanivat teloiuksen, niinkuin laki vaati.


      • poksi
        eiturhaan kirjoitti:

        Esivalta ei turhaan miekkaa kanna, vaan se on sen rankaisemiseksi, joka pahaa tekee.
        Nyt minä sanon teille, jolla on kasi ihokasta myyköön toisen ja ostakoon miekan.
        Kristillnen pasifismi on ongelmallinen asia. Ysityisenä ihmisenä väkivallabn käyttö on kielletty, mutta entä esivaltana. Onhan Raamatun laissa kuolemantuomio usestakin rikoksista. Ei kai nissäkään odotettu kuuman kiven putoamista, vaan ihmset toimeenpanivat teloiuksen, niinkuin laki vaati.

        Eikös teloittamalla sitten rikota käskyä "Älä tapa"?


      • paradoksikohan
        poksi kirjoitti:

        Eikös teloittamalla sitten rikota käskyä "Älä tapa"?

        Nyt en ole varma, kun en tunne alkukieltä. Olen kuullut, että käsky älä tapa käytää tappamisesta eri termiä, kuin sodassa tai lainmukaisessa teloituksessa tappamisesta. Käsky koskee yksilöä. Ei "esivaltaa". Kuten sanoin. En ole asiantuntija. Tosiasia kuitenkin on, että sama Raamattu joka sanoo:"älä tapa", hyväksyy teloituksen ja jopa sodan.
        Luther on käsitellyt aihetta kahden regimentin opissaan. On yhteiskunnallinen regimentti, jolla on omat sääntönsä ja hengellinen regimenti omine sääntöineen. Hyvä niin. Tiukimmissa islamilaisissa maissa, joissa koraani on samalla lakikiraja asiat eivät ole länsimaisen oikeustajun mukaan kohdallaan. Mitenköhän olisi luterilaisen ja siitä eronneiden lukuisten lohkojen ja lahkojen kehitys edennyt ilman maallisen ja hengellisen regimentin erottamista.


      • siino
        sinäkötiedät kirjoitti:

        Tiesitkö, etä ammattiupseereissa on aika paljon uskiksia, tiedän jopa yhden hävittäjälentäjän. Kyllä he luultavasti taistelisivat jos käsky kävisi.
        Aika lapsellinen vuodatus sulta.

        Niin uskovilla on vissiin tuo älä tapa -käsky muuttunut muotoon tapa tarvitessa. Se on sitä aitoa lähimmäisrakkautta ja hyvä tapa :)

        "Aika lapsellinen vuodatus sulta."

        Eipä ollut omasikaan miehekäs.


      • Äläs uhoo kyllä ollaan kovempia jätkiä kun sää.


    • Olenko minä ainoa, jota hieman pelottaa että jotkut fundis-uskovaiset kuvittelevat kuuluvansa "Jumalan Armeijaan"?

      LJH, rukoileppas että minä saisin kunnollisia todisteita jumalan olemassaolosta. Siis sellaisia kunnon toimivia todisteita, eikä sellaista ontuvaa roskaa, jota te fundis-uskovat (lue: pirun idiootit) nielette ilman epäilyksen häivää.

      Vai pitikö minun sanoa tuo mielessäni ja puhaltaa kynttilät sammuksiin, jotta hokkus-pokkus-taikatemppusi onnistuisi?

      • niin..

        Mutta Jeesus vastasi heille: "Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.


      • Meni vaihteeksi
        niin.. kirjoitti:

        Mutta Jeesus vastasi heille: "Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki.

        Jauhotkin suuhun! L.J.H. ei vastaa mitenkään itse aloittamaansa aiheeseen.
        En kyllä ihmettele miksei, jossain vaiheessa jopa uskova uusnatsi tajuaa munauksensa!


    • Atte Ateisti

      Luukas 2:13-14:

      "13. Ja yhtäkkiä oli enkelin kanssa suuri joukko taivaallista
      sotaväkeä, ja he ylistivät Jumalaa ja sanoivat:
      14. "Kunnia Jumalalle korkeuksissa, ja maassa rauha ihmisten kesken,
      joita kohtaan hänellä on hyvä tahto!"

      Niin että semmoinen intti. Kokoonnutte muutenkin kuin jouluna?

      Niistä toiveista ja rukoilusta...

      Olen toivonut Karjalaa palautettavaksi. Kokeile vaikka sitä kaverisi kanssa. Paljonko luulette tarvitsevanne aikaa?

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      197
      4901
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      3037
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      140
      2363
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2344
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1982
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1556
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1482
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1393
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe