Minä pyydän rahaa

Minä pyydän tosikristityiltä 1000 euroa rahaa kultakin. Jeesus ei anna mitään ehtoja käskyihinsä. Silläkään ei ole väliä, onko pyytävä tarpeessa vai ei, sillä Jeesus käski antamaan jokaiselle, joka pyytää.

Tilinumeron annan sähköpostitse: [email protected]

Itse asiassa tosikristityn tulisi vapaaehtoisesti tarjoutua antamaan minulle 2000 euroa.

Matt. 5:42
"Anna sille, joka sinulta pyytää, äläkä käännä selkääsi sille, joka haluaa lainata sinulta."

Luuk. 6:30
"Anna jokaiselle, joka sinulta pyytää, äläkä vaadi takaisin siltä, joka sinulta jotakin vie."

Matt. 6:24
"Kukaan ei voi palvella kahta herraa. Jos hän toista rakastaa, hän vihaa toista; jos hän toista pitää arvossa, hän halveksii toista. Te ette voi palvella sekä Jumalaa että mammonaa."

2. Kor. 9:7
"... sillä iloista antajaa Jumala rakastaa."

Matt. 5:40-42
"Jos joku yrittää oikeutta käymällä viedä sinulta paidan, anna hänelle viittasikin. Jos joku vaatii sinut mukaansa virstan matkalle, kulje hänen kanssaan kaksi. Anna sille, joka sinulta pyytää, äläkä käännä selkääsi sille, joka haluaa lainata sinulta."

Minä pyydän 1000 euroa juuri Sinulta. Anna anna anna.

Master Eq

6

505

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voitto Ramu

"joka ei työtä tee, sen ei syömänkään pidä"'
      EN ANNA SULLE RAHAA, mutta voin tarjota sulle työn jossa voit itse ansaita vaikka perheesi elatuksen ( jos olet ahkera ja suostut pitämään tarjolla samalla evankeliumin sanaa.).

• Kiitos vaan, mutta duunia kyllä riittää. Samaten elintasoa. Kyse ei olekaan siitä.

Jeesus käski antamaan jokaiselle, joka pyytää. Vieläpä enemmän. Sinun pitäisi siis tarjoutua antamaan vaikka 2000 pyytämäni tonnin sijaan. Ahne mielesi saa sinut kieltäytymään Herrasi suorasta käskystä. Ahneus on perisynti.

Meilaa, kun haluat tilinumeroni:
        [email protected]

Master Eq

• Voitto Ramu
        MasterEq kirjoitti:

Kiitos vaan, mutta duunia kyllä riittää. Samaten elintasoa. Kyse ei olekaan siitä.

Jeesus käski antamaan jokaiselle, joka pyytää. Vieläpä enemmän. Sinun pitäisi siis tarjoutua antamaan vaikka 2000 pyytämäni tonnin sijaan. Ahne mielesi saa sinut kieltäytymään Herrasi suorasta käskystä. Ahneus on perisynti.

Meilaa, kun haluat tilinumeroni:
        [email protected]

Master Eq

Jeesus ei käskenyt antamaan niille joilla jo on ja jotka kuluttavat sen himoissaan.

Mutta jos toisin ymmärrät niin annapa minulle ne 2000 euroa.
        Laitan ne evankelioimistyöhön.

• Niin se piti olla

"Jos teillä on rahaa, älkää lainatko sitä korkoa vastaan. Lahjoittakaa se sille, jolta ette saa takaisin."
        -kirjassa Nag Hammadin kätketty viisaus-

Ei se ole hullu joka pyytää, vaan se, joka antaa, jos ei itsellä ole terpeeksi.

En silti anna sulle MITÄÄN... Mut tuo idea näytetään hyvin elokuvassa Trumanshow. Kannattaa katsoa - vaikka uudelleen;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4566
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2519
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1657
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      28
      1500
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1207
    6. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      21
      1159
    7. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      22
      1125
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      117
      978
    9. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      942
    10. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      924
    Aihe