Jänikset asustaa pihallani, nyt se toi kolme pentuaankin. Viime kesänä ne söi tillit ja porkkanat, sekä joitakin luonnonkukkia joita istuttelin, edellisenä kesänä meni herneet. Tänä talvena on kelvannut juhannus- ja mustialan ruusut, sekä orapihlaja-aita. Nyt mietinkin että uskaltaako laittaa mitään, ei viitsisi ihan jäniksille kasvattaa. Onko kukaan löytänyt konsteja jänisten karkottamiseen?
Jänikset syö kaikki
tillit ja ruusut ym.
2
3518
Vastaukset
- puurastaja
Suojaverkko aitaat sillä, jos se ei pidättele niin sitten katso tuolta Metsästyslaki puolelta jäniksen poisto puutarhasta. Metsästysajan ulkopuolella.
- *.*.*
Koira pitää jänikset poissa.
Kissat (olen nähnyt ja kuullut - itsellä ei kissaa) tappavat jäniksen poikasia...., ikävää kuultavaa oli.
Suojaverkkoa suosittelen, käytän sitä itse mökillä.
Kerran näin siellä pupun itse teossa, söi retiisin lehdet. Nyt käytän kasvuharsoa, jos alue ei aidattu verkolla. Siis metallista verkkoa, niitä on eri korkuisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621127Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661097- 501090
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731019Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153932Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717867- 89857
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182820Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu106744Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51713